☺ Liebster Award ☺

1.9K 102 9
                                    

Zostałam nominowana! :3

Dzięki @Shira86 =3.


Zaczynajmy.


1. Od kiedy jesteś na wattpadzie i jak się o nim dowiedziałaś?

Tak więc kiedyś naszła mnie ochota na przeczytanie książki i szukałam jakiś aplikacji. Książki w google play (te fajne) są płatne więc odpadało. I znalazłam wattpada wymienionego w odpowiedziach na zapytaj. Od małego lubiłam pisać własne opowiadania więc, ucieszyło mnie to, że tutaj można je pisać. Więc napisałam "3 noce w psychiatryku." i tak oto się zaczęło. A jestem o ile się nie mylę od ferii zimowych tego roku ;3.


2. Podobają Ci się historie innych? Które najbardziej?

Oczywiście, że mi się podobają! =3. Tematyka zombie na 1 miejscu. Niestety takich jest mało. O Jeff'ie też lubię, ale wszystkie się kończą, że Jeff się zakochuje itp.. Za dużo ich na wattpadzie. I ogólnie horror ;3.


3. Ulubione zwierzę? (Brat nie wchodzi w grę!)

Mam pieska o imieniu Sonia. Dostałam ją niedawno. Tak więc, wychodzi na to, ze pies.


4. Masz rodzeństwo? O ile młodsze/starsze?

Tak mam brata. Młodszy o 7 lat =3.


5. Spódnica/sukienka czy spodnie?

Kocham spodnie ! I te długie i krótkie. Tylko w nich chodzę. Dużą rzadkością jest mnie zobaczyć w sukience czy spódnicy.


6. Opisz siebie w 3 słowach.

1. Nerwowa.

2. Szalona.

3. Przyjacielska :3 (Dla tych których nie lubię chamska =3)


7. Ulubione imiona?

Żeńskie:

1. Suzan.

2.Mercedes.

3.Paulina.

Męskie:

1. Max <333

2. Patryk <333

3. Daniel <333


8. Kawa czy herbata?

Uwielbiam herbatę. A zwłaszcza na zimne wieczory lub noce ogólnie mówiąc ;3.


9. Który sport najbardziej Ci odpowiada?

Gram w piłkę nożną, więc no na jedno wychodzi. Ale kocham też siatkówkę :3. Czasami też koszykówka ale nic więcej.


10. Najśmieszniejsze wydarzenie z dzieciństwa?

Czemu ja to pisze... No więc tak raz byłam na zakupach z tatą i pomyliłam go z kimś innym i weszłam temu gościowi do wózka i my pojechali. (Tylko do wyjścia) Potem jak się skrępowałam to powiedziałam "Tato powiem Ci coś na ucho". I mu naplułam w to ucho XDDDD. Biedny mój tata [*]


11. Najstraszniejsze wydarzenie z dzieciństwa?

Nie będę obijać w bawełnę. Ogólnie wierzę w zjawiska typu duchy itp. Raz sobie siedziałam w pokoju i moje drzwi były zamknięte. Są przeźroczyste (tylko szyba) i moi rodzice siedzą w pokoju. I nagle przed drzwiami coś przeszło tak szybko i to było całe czarne. (wtedy jeszcze nie miałam brata). Może się nie wydawać, ale to było straszne...


12. Kiedy/czy zamierzasz skończyć z wattpadem?

Nie mam tego w zamiarach. Mam bujną wyobraźnię i czuję, że napiszę jeszcze dużo historii. Teraz już zaczynam pisać 4 pt. "Jestem w grze". Gatunek horror. Serdecznie zapraszam do śledzenia mojego profilu co do tego tematu. Nawet gdybym przestała pisać (w co w najbliższych latach wątpię) będę wtedy czytać i tak wasze historie tak jak i teraz C: .


13. Kogo z wattpada znasz w realu?

Mam tylko biedronkę :'). Takie suche XD. A tak serio to @Veniks =3. Jak i moja naj ;3.


Ja nominuję! :

@Veniks

@daffula

oraz @sINEZs


Oto wasze pytania! :

1.Od kiedy jesteś na wattpadzie i jak się o tym dowiedziałaś?

2. Jaką tematyką opowiadań się najbardziej interesujesz?

3. Czy lubisz Porę Na Przygodę? (Adwendure Time)

4. Masz zwierzę lub chcesz je mieć?

5. Jakie jest Twoje hobby? I dlaczego właśnie ono?

6. Mieszkasz na wsi czy w mieście? W bloku czy w domku?

7. Twoja najzabawniejsza historia? (Nie musi być z dzieciństwa)

8. Twoja najstraszniejsza historia?

9. I Twoja najsmutniejsza historia?

10. Co lubisz najbardziej jeść?

11. Czy zamierzasz skończyć z wattpadem? Masz to w planach czy raczej nie?

12. Kogo z wattpada znasz w realu?


No to na tyle! Mam nadzieje, że będziecie śledzić mój profil aby przeczytać nową historię =)

Jeszcze raz dziękuję za nominację i do zobaczenia w następnej historii! =3

Eyeless JackOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz