5 yıl önce
Taehyun sadece 12 yaşındaydı. Sakura, onun üvey ablası, 16'sındaydı.
Çok severdi Taehyun Sakura'yı. Bilmezdi öz kardeş olmadıklarını, bilmezdi Sakura'nın annesinin Taehyun'ın annesi yüzünden öldüğünü...
Taehyun hâlâ sihirli güçleri kontrol etmekte zorlanıyordu. Sakura ona bu konuda yardım ederdi. Normalde bir perinin bu güçleri kullanmak konusunda hiç zorluk çekmemesi gerekirdi. Taehyun onlara göre sadece "farklı" bir periydi.
Taehyun çaldı Sakura'nın kapısını. Yine uyuyordu. Her zamanki gibi...
"Abla! Kitabımı gördün mü?"
"Ne bileyim ben senin kitabının yerini Terry!"
"Tamam be! Ne kızıyorsun? Annemle babamın odasına da bakayım."
Taehyun Sakura'nın odasından çıkıp yan odaya, annesinin ve babasının odasına, yöneldi.
"Anne! Kitabımı gördün mü?"
"Hangisi?"
"Yeşil ciltli olan."
"Hayır tatlım."
Taehyun oflayarak çıkacakken kapıdaki babasına çarptı.
"Terry! Bizde tam seninle konuşacaktık."
"Pekala ama... öncelikle kitabımı bulsaydı-"
"Boş ver şimdi kitabı, otur." dedi sert bir şekilde babası. Taehyun ciddi bir şey olduğunu anlamıştı. Sorgulamadı, oturdu.
Babası kapıyı kapattı ve annesine bir bakış attı.
"Şimdi mi?"
"Daha ne kadar bekleyebiliriz?! Artık açıklamamız gerek. Daha fazla ondan gizleyemeyiz."
"Pekala, Bana da açıklama yapmayı düşünecek misiniz?" Taehyun'ın konuşmasıyla annesi ona döndü.
"Gitmemiz gerek Terry."
Taehyun'ın gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"Ne? Neden? Ne alaka şimdi?"
Annesi ve babası birbirine baktı.
"Terry bak annen de yanında olacak hem, tek olmayacaksın. Önlem için gitmelisin."
Taehyun çıldıracak gibi hissediyordu.
"Sakura... ondan uzak kalamam..."
"Ondan uzak olmak için gitmemiz gerek zaten Terry!"
"Ne?"
O sırada kapıdan giren Sakura'ya dönmüştü odak noktası.
"Ne benden uzak olması? Ne saçmalıyorsunuz yine?"
Annesi Taehyun'ı arkasına aldı.
"Aptal bir ölümlü olarak onu arkana alarak koruyabileceğini mi sanıyorsun? Hm... komikmiş."
Ardından gelen gerici sırıtışlarla Taehyun iyice kafayı sıyırmaya başladığını düşünüyordu.
Sakura, Taehyun'ın annesine doğru sihrini uygulayınca Taehyun ani bir hareketle önüne geçti annesinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"216" - taegyu
FanfictionTanrı, bazı şeyleri alır ve bazı şeyleri verirdi. Ama Kang Taehyun veya gerçek adıyla Terry Kang, o Tanrı'nın sevmediği kullarından biriydi. Daha da önemlisi; o, öteki boyut ile gerçek dünya arasında sıkışmış melez bir çocuktu. 23.10.22 - başlangıç ...