1.2 ~ Korkular

86 11 0
                                    

"Minho! Minho! Minho!"

Minho bitkin bir hâlde koltukta oturuyordu. Bir yandan Taehyun bir yandan da Beomgyu için endişeleniyordu. Bu kadar aksiyonun üzerine Yeonjun'un ona çağırdığını duyunca aklına Taehyun'ın ölmesi dışında başka bir şey gelmemişti.

"Minho!"

"Taehyun'a bir şey mi oldu?"

"Evet! Yani hayır! Ama evet!"

Yeonjun nefeslendikten sonra Minho'ya sarılmıştı.

"O yaşıyor Minho! Başardı!"

Minho, Yeonjun'dan ayrılmış ve Ciddi misin? der gibi yüzüne bakmıştı.
Yeonjun ağlamaktan kızarmış gözleriyle ona bakıyordu. Sanki onun iç sesini duymuş gibi kafasını salladı. Minho eliyle ağzını kapatıp Yeonjun'a az öncekinden daha sıkı sarılmıştı.

Yeonjun o sırada sedyedeki Beomgyu'yu görmüştü. Onun ne kadar endişelendiğini çok iyi biliyordu. Minho boynundaki kolların ayrılmasıyla Yeonjun'un yüzüne bakmıştı. Yeonjun'un az önceki mutlu yüzü yokoldu. Minho da Beomgyu'ya bakıp derin bir iç çekti.

"O iyi mi?"

"Evet. Sadece bayılmış. Merak etme." dedi Minho güven verici bir tebessümle omzunu patpatlayarak.
Yeonjun Minho'nun tebessümüne karşılık olarak gülümsemeye çalıştı.

***

"Hyunjin!"

Felix'in sesi tüm koridorda yankılanmış ve tüm kafalar ona dönmüştü.
Felix herkesten özür dileyerek uzun koridoru aştı ve Hyunjin'in yanına geldi.

"Tek mi geldin?"

"Hayır. Soobin'de geldi. Hemşirelerle bir şeyler konuşuyor alt katta."

Hyunjin yüz ifadesini bozmadan anladığını belirtmek için kafa salladı. Kafasını yan bir şekilde cama koydu ve Taehyun'ı izlemeye daldı.

Normalde Felix'in odağının Taehyun'da olması gerekirdi. Ama o Hyunjin'in hüzünlü bakışlarına odaklanmıştı.

"İyi misin?"

Hyunjin kafasını salladı usulca.

Felix, aldığı cevapla Hyunjin gibi Taehyun'a bakmaya başlamıştı. Tam dalmışken duyduğu hıçkırık sesiyle endişeyle Hyunjin'e dönmüştü.
Hyunjin yüzünü kapatmış ve sessizce ağlıyordu. Felix ellerini yüzünden çekmeye çalışsa da Hyunjin buna izin vermiyordu.

"Hyunjin, ellerini çek. Hyunjin bir şey mi oldu? Ellerini çek, lütfen. Bir bakayım yüzüne."

Hyunjin yavaşça ellerini çekmişti. Felix onun ağlamaktan kızarmış gözlerine baktı ve elini yanaklarına koyarak yaşları sildi. Hyunjin bu dokunuşlarla gözlerini kapatmıştı. Ağlamasını durdurmaya çalışıyor ama başarılı olamıyordu.

Felix onu kendine çekip sarılmıştı. Bir süre Hyunjin'in sakinleşmesini beklemiş, nefesleri biraz da olsa düzene girince rahatlamıştı.

Soobin telefonu ile uğraşarak koridordan geçerken ara sıra yanlış yerlere sapmamak için önüne bakıyordu.
Telefondan kafasını kaldırdığında sarılan ikiliyi görmüş ve gülümseyerek geri dönmüştü. Yalnız kalmaları onlara da iyi gelecekti.

________

Best gaylerin best sohbet grubu
(evet Ryujin sen dahil)
(WhatsApp Grubu)

"216" - taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin