Merhaba ben Kang Taehyun.
Ben bir insan ve bir perinin evliliğinden doğan yarı peri yarı insan biriyim.
Ben doğduğumda Sakura 4 yaşındaydı. 13 yaşıma kadar benim için hep dünyanın en iyi ablasıydı.
Babam ve annem birbirlerine aşıklardı. Bunları onların gözlerinden okuyabiliyordum. Babamın bir peri annemin ise bir insan olmasına rağmen onlar aşklarını en iyi şekilde yaşıyorlardı.
Çocukluğum tüm sihir kitaplarını okuyarak geçti. Sürekli araştırmalar yapar ve ormandaki evimizin bahçesinde Sakura'ya bana yeni sihir teknikleri göstermesi için yalvarırdım.
Peri kurallarına göre bir peri bir insanla asla birlikte olamazdı. Bunun cezası insan ile yarı insan yarı peri çocuğun öldürülmesi ve perinin güçlerinin alınıp sonsuza kadar köle edilmesi demekti.
Annem babamla birlikte olmak için tüm sihir kitaplarını bitirmişti. Babamla birlikte olduktan sonra annem babamı periler boyutundan dünyaya getirmişti. Issız bir ormanın ortasındaki görünmez bir ağaç evde kalıyorduk.
Babam bir çocuğu olduğu "peri" karısını tek bir not ile terkedince Sakura'nın annesi kendisini hançeriyle öldürmüştü.
Ben 1 yaşındaydım. O sırada annemle babama peri boyutundan onlara destek olan bir arkadaşları haber getirmişti. Annem her ne kadar Sakura'nın gerçek annesi olmasa da annesinin intiharından sonra ona bakmayı teklif etmişti.
Sakura 5 yaşında olduğu için az çok olayları anlayabiliyordu. Ona annesinin gittiğini söylemişler ve annem isterse yeni annesi olabileceğini teklif etmişti. Sakura 2 gün boyunca ağlamış sonra ise çocukluk aklıyla kabul etmişti.
Yıllarımız beraber oyun oynayarak ve bir şeyler öğrenerek geçti. Biz birbirimizin arkadaşıydık. Başka hiçbir arkadaşımız yoktu.
Sakura 14 yaşında gizlice dünyaya gitmeye ve orada öğrenim görmeye başlamıştı. Okulda öğrendiklerini akşam gelip bana da öğretirdi.
Bir gün ağlayarak gelip yanıma oturmuştu ve birine aşık olduğunu söylemişti. Tamam dürüst olayım ormanın ortasında göt kadar bir evde yaşıyoruz, yıllardır sadece 3 yüz görüyorum ve TABİİ Kİ DE BU DUYGU HAKKINDA HİÇBİR FİKRİM YOK.
Her neyse yükseldim biraz. Sonra bana yaklaşık 70 dakika bu duyguyu okuldan öğrendiği bilgilerle anlatmış ve bende onaylayan mırıltılarla kafamı sallamıştım.
Belki de perilerin aşk duygusu olmadığını ona daha sonra söylemem gerekiyordu?
Hayır, pat diye yüzüne söyledim. Evet tam olarak bunu yaptım.Sonra ağlaması çoğalınca bu seferde annem ile babamı örnek vermiş ikiside peri olmasına rağmen birbirlerine aşık olduklarını söylemiştim.
Sakura'yı bu biraz rahatlatmış olacak ki sonunda beni salmıştı.
Birkaç ay sonra bahçede sihir yaparken Sakura'nın eve başka biriyle geldiğini farketmiştim. Annem ve babam evde yoktu, yüksek ihtimal olsalardı Sakura yaşamazdı zaten, birkaç işleri olduğunu söyleyip gitmişlerdi. Peri krala yakalanıp bu konu hakkında savunma yapmaya gittiklerini bilmiyorduk. Sakura parmağını şıklatarak görünmez evlerini açığa çıkartmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"216" - taegyu
Fiksi PenggemarTanrı, bazı şeyleri alır ve bazı şeyleri verirdi. Ama Kang Taehyun veya gerçek adıyla Terry Kang, o Tanrı'nın sevmediği kullarından biriydi. Daha da önemlisi; o, öteki boyut ile gerçek dünya arasında sıkışmış melez bir çocuktu. 23.10.22 - başlangıç ...