1.7 ~ "En önemlisi benim kardeşimsin."

52 10 5
                                    

Beomgyu ve Taehyun'ın birlikteliğinden 1 ay geçmişti.

Her şey çok iyi gidiyordu hatta gereğinden daha fazla iyi.

Okuldakiler onların ilişkisini duymuş ve desteklemeye başlamışlardı. Bazı homofobik öğretmenler ve öğrenciler buna katlanamasa da karışamıyorlardı.

Sakura 1 aydır Taehyun'a ne görünmüş ne de seslenmişti. Bu onunla iletişime geçmediği en uzun süreydi.

Ama tuhaf olan bir şey vardı.

Minho 1 ay boyunca ortalıktan yok olmuştu. Ayrıca birkaç gün önce geri geldiğinde herkes şok geçirmişti.

***

"Hyung! Bu halin ne?!"

Kimse şaşkınlıktan yürüyemiyorken Jeongin ağlayarak Minho'nun yanına gidip onu kontrol etmeye başlamıştı.

Minho'nun geri döneceğini herkes biliyordu. Ama kimse bu şekilde olacağını tahmin etmemişti.

Taehyun, Minho'nun çizik yüzüne ve yaralı kollarına baktı. Açıktaki yerlerde bile bu kadar yara varsa kim bilir tüm vücudu ne haldeydi...

"Kantinci az daha beni dövüyordu! Bir daha sizle kahve iddiasına giren ölsü- Minho..."

Yeonjun kantinden gelir gelmez karşılaştığı görüntüyle elindeki tepsiyi düşürmüştü.

Yeji ve Felix olabildiğince hızlı bir şekilde yardım çantası bulmaya gitmişlerdi. Geldiklerinde Soobin'i de pansuman yapması için yanlarında getirdiler.

"Minho hyung bu halin ne?"

"İsmimi mi ezberliyorsunuz?! Kapatın şu çenenizi!"

Minho'nun ani çıkışıyla yanında pansuman yapmaya çalışan Soobin ve ona yardım eden Beomgyu geri çekilmişlerdi.

Minho ne yaptığını anladığında derin bir nefes vererek konuştu.

"Özür dilerim sert çıkıştım..."

Taehyun bir süre kendini tutmaya çalışmıştı ama artık merakı daha ağır basıyordu.

"Özüre gerek yok ama ne olduğunu anlatmayı düşünür müsün?"

Minho herhangi bir cevap alabilmek için Changbin'e baktı. Changbin ise anlatması için kafasını salladı.

Minho yanındaki küçüklerinin meraklı gözlerine baktı.

"Önemli bir şey değil. Bir çete saldırısına uğradım sadece."

Taehyun yalan söylediğini anlarcasına yüzünü buruşturdu.

"26 gün boyunca çete saldırısına uğrasaydın yüksek ihtimal seni şu anda burada canlı göremezdik."

"Taehyun-" Beomgyu sakinleşmesi için Taehyun'ın omzuna elini koymuştu.

"Ne var? Yalan mı?"

Minho ağzını açacakken Taehyun lafını kesti.

"Hyung anlatacaksan eğer gerçekten ne olduysa onu anlat."

"216" - taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin