"Ne yapacağız?"
Sakura, Taehyun'ın yalvaran gözlerine baktı. Bir şeyleri kaybetmekten korkuyordu, Sakura'nın aksine.
Hızlıca bir şeyler düşünmeliydiler. Hatta ışık hızında...
Sakura bakışlarını Kral Park'a çevirdi. Onlara doğru geliyordu.
"Klon büyüsü..."
Taehyun Sakura'ya baktı.
"Hah?.."
"Hatırlıyor musun?"
Taehyun bir süre düşündü.
"Abrakadabra diye gezen adamın aptal büyüsü mü?"
"İşe yarayabilir! Kendini kopyala!"
"Ne? Peki ya sen?"
"Beni düşünmeyi kes ve dediğimi yap..."
Sakura ona bakıp gülümsedi.
"...Kang Taehyun."
Taehyun komutu anlamış gibi kafasını salladı ve iki parmağını alnına koyup "Görüşürüz." anlamında geriye attı.
O sırada ise yerine kopyası gelmişti. Sakura tepesindeki avizeye baktı.
"Özür dilerim Klon Terry."
Klon Terry ona baktı. Ne demek istediğini çözmeye çalışır gibi bir hâli vardı. Kafasına avize düşene kadar...
Sakura geriye doğru takla atmıştı. Kelepçeler dolayı bilekleri acıyordu ama takmamaya çalıştı. Bir çözüm bulmak için etrafa bakınırken karşısında klonunu gördü, sonra ise yukarıdan ona bakan kardeşini.
Uzattığı iple yukarı çıktıktan sonra Taehyun boyuttan geri döndü.
Yerdeki deterjanlar, kova hepsi yerinde duruyordu. Sakura derin bir nefes verdi. Aynı şekilde Taehyun'da ama sonra dikkatini Sakura'nın kanayan bilekleri çekti. Yeşil sıvının akışını izledi.
"İyi misin-"
Kapının açılma sesiyle Taehyun Sakura'yı kapının arkasına itti.
"Sevgilim? Neredesin?"
"Buradayım Gyu!"
Beomgyu onu görünce gülümsedi.
"Jake ve Jeongin en son deterjan odasına girdiğini ve 20 dakikadır gelmediğini söylediler. O arada işi bitirmişler. Kaytardığını düşünüp sinirlenmişlerdi."
"Bir şey olmaz ya. Alırım ben onların gönlünü."
Sakura bileklerini avuştururken Taehyun eliyle ona yardım kutusunu işaret etti.
"Gel gidelim istersen Gyu'm. İşim bitti."
"Olur! Kafeye gidelim mi?"
Taehyun onu öpüp kapıyı kapatmıştı.
Sakura yere oturdu ve duvarı izlemeye başladı.
***
"Ben geldim!"
"Tae beni kurtar!"
Hyunjin'in yardım çığlığına karşı Taehyun kitli olan banyo kapısına bakmıştı.
"Ne oldu, yine Felix banyodan çıkınca mı bastı?"
"Hayır! Iy!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"216" - taegyu
FanficTanrı, bazı şeyleri alır ve bazı şeyleri verirdi. Ama Kang Taehyun veya gerçek adıyla Terry Kang, o Tanrı'nın sevmediği kullarından biriydi. Daha da önemlisi; o, öteki boyut ile gerçek dünya arasında sıkışmış melez bir çocuktu. 23.10.22 - başlangıç ...