Giriş

11K 229 58
                                    

Karanlığın ortasında bir depoda bedeni kan içinde kalmış ve bir kolu kopmuş deli gibi ağlayan bir adam vardı. Çünkü az sonra ölecekti, en kötüsü de son gördüğü katilinin simsiyah olan gözleri olacaktı. Bu yüzden de zorlukla şunu söylemişti.

! - Gözünü s-seveyim öldürme beni, çocuklarım o-ortada kalır!

Demesine kalmadan anlına yediği tek kurşunla bedeni yere serilmişti. Onu öldüren bedense düz bir ifadeyle şunu söylemişti.

$- Bana ihanet etmeden önce düşünseydin!

Diyip silahını beline takmış sonra da el işareti yapınca adamları gelip cesedi sürükleyerek ordan ayılmıştı. O ise geri kalan adamlarıyla lüsk bir arabaya binip şirket için ordan ayılmıştı...

****

Balamir Hazender" Dinçer! "

Ölen üvey babasının vasiyetine uyarak 26 yaşında şirketin başına geçmiş vede onun işlerini üstlenmişti. Silah kaçakçılığı, uyuştucu, ne kadar kötü şeyler varsa yapardılar. Aslında o babasının işini devam ediyordu, öz ailesininse başkası olduğu bilirdi. Ancak arama gibi bir zahmete girmemişti çünkü umursamıyordu, şuandaysa üvey annesiyle yaşıyordu. Kadın üvey bile olsa ona kötü davranmamıştı hatta üvey babası da onu çok severdi. Bu yüzden de genç adam onun için ölmeye bile razıydı ama adam bir pusuyla hayatını kaybetmişti. Hemde oğlunu kurtarmak için önüne atlaması sonucu ölmüştü. Bu yüzden de genç adam babasının düşmanlarını tek tek yok ediyordu çünkü kimin yaptığı belirsizdi.

Karakteri: Psikopat diyebileceğimiz biri diyebilirim çünkü düşmanlarını işkence ederek öldürür. Bazende parçalara ayırır sonra da adamlarına gömdürür yada attırır. Tek annesine karşı nazik olan bu adam dış dünyaya karşı tam bir şeytandır! Sinir hastası, duyguları değişken vede 3 kişiliği olan biridir ...

1. Karakteri : Eylenceli - çapkın - bardan çıkmayan bir genç....

2. Karakteri: Katil - psikopat - delidir.

3. Ve son karakteriyse: Duyusal bir yapısı olan tatlı bir gençtir!

 Ve son karakteriyse: Duyusal bir yapısı olan tatlı bir gençtir!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balamir Hazender " Dinçer?"

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin