Genç adamı mutfakta gören herkes şoka giriyordu çünkü genç adam aile gelecek diye bildiğiniz mutfağa girmişti. Önceden olsa sadece Karan Bey için bu kadar zahmete girerken ilk defa başkası için giriyordu. Bu defa Babür Bey için mutfağa girmişti, yemek marifeti nerden gelir derseniz : O aslen restaurant açmak istemişti hatta diploması bile vardı. Ama babasının ölümü ve vasiyeti hayatını değiştirmişti, şimdiyse yeniden yemek yapmak için işe koyulmuştu. Lakin onu gören her bir hizmetçi ona daha çok hayran kalıyordu çünkü üstünde ki önlük vede dağılan saçlarıyla çekici bir havası vardı. Peki bu uğraşı bugüne gelen insanlar için değecek miydi?
***
Genç adam son işlemleri yaparken gelen hizmetçiye yemekten tattırıp şunu söylemişti.
B - Sence nasıl güzellik?
Hizm - Efendim bu çok güzel, tadı mükemmel!
Dedi büyülenmiş gibi, genç adamsa kaşığı kenara atıp şunu söylemişti.
B - Bekleme yapma, hadi bana bir kahve yap!
Hizm- Hemen patron.
Diyip cezveyi alırken genç adamsa düz bir ifadeyle şunu söylemişti.
B - Bu kadar dar pantolonda giymeyin dedim, niye emrine rağmen yapmıyorsunuz?
Hizm - Üzgünüm efendim aklımızdan çıkmış.
B - Bugün kızmayacağım, lakin bir daha olmasın yoksa beyninize kurşunu yersiniz!
Dedi keskin bir ifadeyle, hizmetçiyse yutkunup şunu fısıldamıştı.
Hizm - Emredersin patron.
Diyip kahve yapmaya başladı, genç adamsa acıktığı için yaptığı börekten bir parça alıp yemeğe başlamıştı.
17: 00..
$- Zaman niye geçmiyor amk?
Dedi sinirle çünkü uyuz olmuştu, hizmetçinin biriyse ona kahve verip işine dönmüştü. Genç adamsa kahve içiyordu, işini eli çabuk olduğundan bitirmişti. Yemekleri yaparken ilk defa aileyi araştırıp ona göre yapmıştı, misal Arsel'in naneye, Cem'in karabibere, Ilyas'ın çileğe Meriç'in ise... O genç adam gibi şeker hastasıydı, bunu okuduğunda bir an garip olmuştu çünkü bunu beklemiyordu. Anne - babaya gelirsek; Deniz hanım'ın alerjisi yokken Babür Bey'in karabibere ve naneye alerjisi vardı. Bu yüzden de genç adam okurken bir kez daha garip olmuştu sonra da telefonu kapatıp yemek başına geçmişti. Şimdiyse işini bitirmişti, bu yüzden de rahatlıkla kahve keyfi yapıyordu. Birkaç dk sonra da sigara yakmıştı...
Zaman atlaması.
Aile hizmetçinin kapıyı açmasıyla evde girerken gözlerine ilk duvarda ki büyük resim çarpmıştı çünkü orda genç adam yanında ki adama çok güzel bir bakışla bakmıştı. Bu yüzden de Babür Bey yutkunmuştu çünkü bu adam Karam Bey'e benziyordu. Bundan dolayı da kim olduğunu anlamak kolaydı, resinde ki Karan Bey idi... Misal eve ilk defa girdiklerinde dikkatli bakmadıkları için resmi fark etmemiştiler, bu yüzden de bir an o günkü gibi olsun istemiştiler. O sırada sessizliği bozan hizmetçiyle hepsi dikkatini ona vermişti.
Hizm - Balamir Bey odasındaydı, az sonra gelir... Sizi salona alalım!
Deniz H - Güzel kokular geliyor, ahçınız iyi olsa gerek.
Dedi utana sıkıla çünkü bir an sorarken utanmıştı, hizmetçiyse iç çekip şunu söylemişti.
Hizm - Ahçımız iyidir lakin bu sefer yemeği yapan o değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Roman pour Adolescents# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...