Genç adam zihnini saran kötü düşünceleri dağıtmak için bahçeye çıkmıştı. Şimdiyse sigara içiyordu, o sırada sessizliği bozan telefonu olmuştu. Ama sigara içiyordu, bu yüzden de istemiye istemiye sigaranın yarısını yere atıp ayağıyla ezip telefonu çıkardı ve aramayı cevapladı...
B - Umarım sigaramın maf oluşuna değer birşeydir... Öt bakalım!
Dedi kadife bir sesle, çok geçmeden de cevap almıştı.
,- Efendim Levent Bey'i amcanız öldürdü.
B - Umarım onu lime lime etmiştir. 😏😎
Dediği sırada gelen Bera ise korkup geri kaçmıştı çünkü dediklerini duymuştu. Genç adamsa bundan habersizce sözlerine şöyle devam etti.
B - Neyse o cesedi kaldırın!
Diyip aramayı sonlandırdı sonra da üşüme hissiyle eve geri girmişti. Tam salona yönelmişti ki Bera'nın dediğiyle duraksamıştı çünkü aileye onun telefon konuşmasından bahsediyordu. Lakin buna pek inanan yoktu, aksine abisi sinirle şunu söylemişti.
Ilyas - Bu ne terbiyesizlik Bera, onun telefonlarını nasıl dinlersin?
Bera - T-tesadüfen, zaten çok durmadım.
Ilyas - Kardeşimin işine karışma, hem elbet nedeni vardır.
Dediğinde genç adam bir süre ona bakmıştı çünkü bunu beklemiyordu. Lakin sonra umursamadan masada duran elmadan alıp koluna silince ilgi odağı haline gelmişti. Ama yine de takmadan elmadan ısırık alıp şunu söylemişti.
B - Bebeler gibi neyi paylaşamıyorsunuz?
Diyince aile gülmemek için zor durmuştu çünkü tepkisi komikti. Ilyas ise hemen şunu söylemişti.
Ilyas - Küçüğüm elma yüzünden şekerin çıkmasın, yemesen mi?
Dedi kaygıyla çünkü o günden sonra korkuyordu, genç adamsa onun yanında ki boşluğa oturup şunu söylemişti.
B - Tatlı değil ki, ot gibi... Allah aşkına bu elmayı nerden buldunuz?
Dedi hâlâ da yerken, Arsel ise tek kaşını kaldırıp ona bakınca gülümseyip sözlerine şöyle devam etti.
B - Herhalde memleketten çünkü ufaklık kızdı.
Arsel - Kızmadın da beğenmediysen niye yiyorsun?
Dedi merakla hatta hepsi merakla ona bakmıştı, genç adamsa yerine iyice yerleşip şunu söylemişti.
B - Doktorum meyve tüket diyor, bende olduğunca tatsızları çeker gibiyim. Geçende erik alayım dedim çürük çıktı!
Diyince hepsi onun bu haline istemsizce gülümsemişti çünkü haliyle çok tatlıydı. Resmen çocuk gibi şikayet ediyordu, o ise aklına gelenle direk şunu söylemişti.
B - Yarın evime dönüyorum.
Babür B - Niye ki?
Dedi üzülerek, genç adamsa iç çekip şunu söylemişti.
B - Işlerim var, birde şirketle ilgilenmem lazım.
Cem - Balamir abi!
Diyince hepsi ona bakmıştı, o ise kendisine bakan abisine bakarak şunu söylemişti.
Cem - Şey abim parfümü akırken gördüm de, niye o kadar pahallı?
Dedi merakla, genç adamsa sırıtarak şunu söylemişti.
B - Özel üretim bu yüzden de çok pahallı!
Arsel - Ama fena güzel kokusu var!
B - Kırmızıyı kullanma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Dla nastolatków# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...