Yasak Elma!

853 49 168
                                    

Yeni bölüm ; Bana yasak elmayı sunuyor gibi...

Balamir hastane olayında fazla kalamayıp ordan ayrılmıştı, ilk defa Zemheri'nin yanında durmak zor gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balamir hastane olayında fazla kalamayıp ordan ayrılmıştı, ilk defa Zemheri'nin yanında durmak zor gelmişti. Hem kanarya'sı onu affetmiyordu hemde onun tecavüze uğradığını öğrenmek nefesini kesiyordu. Bu yüzden de kendini zorda olsun bir bara atmıştı. Şimdiyse içinde ki ateş sönsün ister gibi içki içiyordu, kalbi ağrıyordu.

    Kendisi deli bir kadınla uğraşmış, kaçmış ama Zemheri üvey babasının o pislikliğinden kaçamamıştı. O an cebinde çalan telefonuna dahi kulağı sağırdı, arayansa öz babasıydı. Gözleri yol boyunca ağladığı için kızarmıştı, o an yanında ki şoförü ve en has adamı olan Zola'yı bile umursamamıştı. Deli gibi ağlamıştı, bu yüzden de artık ağlayamıyordu. Zola ise endişe duyup Karan Bey'e ufak bir mesaj atmış, o da yanında kal demişti. Bu yüzden de patronundan az geride oturmuş onu izliyordu, bir tane de içki almıştı. Karan Bey ise Zemheri ile konuşmak adına kalmıştı. Aileyse duyduğuyla yıkılmıştı, o an kulaklarında şu sözleri yankı yapmıştı.

Ya kaldığım ailemde ki erkekler tecavüzcü olsaydı? O vakit ne olacaktı, vicdanınızı neyle avutacaktınız?

Resmen onlar tecavüzcüydü demek istemişti ama dile getiremeyince dolaylı yoldan demek istemişti. Aileyse anlamamıştı yada ona bunu konduramamışlardı. Zemheri Azad ise orda yandım diye bağırmak istemişti fakat yapamamıştı. Bu yüzden de Asil'e yaşamadığın şeyi anlayamazsın demişti. Aile bunu net bir hâlde şimdi anlamıştı, bu yüzden de hepsi bir yere dağılmış kendi hâline ağlıyordu.

   Kenan Bey o gün keşke bebekleri kontrol etseydim diyerek kendini suçluyordu. Zaten Karan Bey konuşmak için onları çıkartmıştı, şimdiyse hepsi genç adamın kin kusmasını dinliyordu. Sözleriyse bıçak gibi içlerini yakıyordu. Bağıra çağıra ağlayıp sırrımı saklayacaktın, sana inanmıştım diyerek Karan Bey'in kolları arasında çırpınıyordu. Bu da ailenin içini yakıyordu, Dinçer'ler ise bundan habersizce Balamir'in neden aramayı cevaplamadığını deli gibi merak ediyordu.

***

Balamir gördüğü Zola'ya işaret verip çıkınca o da peşinden gitmişti. Çok geçmeden de orda ki siyah araca bindiler, Zola ise şunu söylemişti.

Zola - Nereye gidiyoruz patron?

B - Hastaneye dönelim!

Zola - Duydun devam et!

Dedi şoföre, şoför ise aracı çalıştırıp hastaneye sürmeye başladı. Balamir ise geri yaslanıp gözlerini kapatmıştı, Zola ise iç çekip şunu söylemişti.

Zola - Çok içmediniz, iyi misiniz?

B - Nasıl iyi olayım Zola, Azad kötüyken ben nasıl iyi olurum?

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin