22

571 34 17
                                    

Hazender Malikhanesi!"

Balamir başına giren ağrıyla uyanmıştı, üstüne birde dudağı zonkluyordu. Çünkü dün ileri gidince Karan Bey ona 2 kez tokat atmıştı. Birde dünden bugüne kimsenin gözüne uyku girmemişti. Karan Bey ise düşünceler eşliğinde bahçede sigara içiyordu çünkü oğlu herkesin içinde dememesi gereken birşey demişti. Resmen karın utanmasa benim bile koynuma girerdi diyecekti ve bu onun vurmasıyla yarı kesilmişti, bu yüzden de kızgın vede kırgındı. O anda zihninde onun sözleri yankı yapmıştı.

B - 1 tane hayalim vardı onu da sen çaldın, dünyamı başıma yıktın.

Karan B - Affet yavrum çünkü baban çok büyük bir bencillik yaptı!

***

Balamir duş almış sonra da bir ağrı kesici içmişti, o anda gelen Karan Bey ise yutkunup şunu söylemişti.

Karan B - Iyi misin bari?

B - Başım zonkluyor.

Karan B - Dün ne olduğunu hatırlıyor musun?

Diyince aldığı olumsuz cevapla iç çekmişti. Sonra da tamda onun önünde durup yavaşça dudağında ki yaraya dokundu. Içi acıyordu, ona ikinci kez vurmuştu. Ilk vurmasıysa Zemheri'ye olan saldırısıydı, bu yüzden de ona sert bir tokat atmıştı. Bu sefer ki nedeniyse dün gece ki arsız sözleriydi.

Karan B - Acıyor mu?

B - Çok değil...Sen mi yaptın?

Dedi şüpheyle çünkü gözleri hüzünlü vede pişmanlıkla bakıyordu. Karan Bey ise yutkunup şunu söylemişti.

Karan B - Özür dilerim.

B - Sen yapmışsan hak etmişimdir baba, sorun yok.

Karan B - Çok özür dilerim yavrum!

Diyip onu kendine çekip sıkıca sarmalamıştı, Balamir ise derin bir nefes alıp şunu söylemişti.

B - Acımıyor ki...

1 saat sonra.

Babür B - Durumu hatırlamıyor mu?

Karan B - Evet ve kimse bu konu hakkında konuşmayacak!

Arsel - Sizi kırdı efendim, abim sizin kalbinizi dün çok kırdı. Kötü şeyler dedi...

Karan B - Balamir yoğun stres altında ve zaten yaşadıkları az buz şeyler değil. Bu yüzden de insanları istemeden kırıp dökebiliyor.

Arsel - Yani öncesinde de oldu mu?

Karam B - Balamir ona karşı hep saygılıdır, asla da kötü söz söylenmez. Fakat bu sefer nedense çok içmiş, ilk defa Karan'a karşı böyle birşey yaptı.

Dedi ama bunları duyan Balamir'den habersizdiler. Bu sefer konuşansa Ilyas oldu.

Ilyas - "1 tane hayalim vardı onu da sen çaldın" derken ne demek istedi?

Diyince Balamir'in aklına yarım yarım dün gecenin hatıraları düşmüştü. Omzunda ki izler, babasına olan sözleri ve o kadınla olan ilişkileri... Şimdi herşeyi daha net algılıyordu. O anda onu fark eden Cem şunu söylemişti.

Cem - Günaydın abi!

Diyince hepsi kapıya yaslanmış olan bedeni fark etmişti. Karan Bey ise duymasından korkmuştu. Çünkü üzülmesini istemiyordu, bu yüzden de direk şunu söylemişti.

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin