27

426 31 27
                                    

$ - Peki senin için ne yapabilirim?

# - Beni sesinle uyut!

●●●●

Bölüm başlığı : Seni özledim!

B - Doktor olacaktım, niye mesleğimi sen seçtin? Neden baba, niye elimi kana buladın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B - Doktor olacaktım, niye mesleğimi sen seçtin? Neden baba, niye elimi kana buladın!

Dedi sesini kendi bile zor duyarken, gözündense yeni bir yaş akmıştı. Kalbiyse cayır cayır yanıyordu. Bu yüzden de hiddetle şunu söylemişti.

B - Hani sen bana zarar vermezdin, niye en büyük zararı sen verdin?

■■■■

Gergin geçen bir iftar yemeği olmuş, şimdiyse babasının ricasıyla kalmıştı. Zaten gitmeye de takati yoktu, bitkindi. Şimdiyse odasında yatıyordu, çok kötüydü. Saatse gece 12 idi, o anda çalan telefonuyla cebinden çıkarıp kim diye bakınca Zemheri Azad olduğunu görmüştü. Bu yüzden de hemen açmıştı çünkü sesini duymaya ihtiyacı vardı. Çok geçmeden de onun sesi gelmişti.

Z - Iyi akşamlar.

B - Iyi akşamlar.

Dedi çatallaşan sesiyle çünkü çok ağlamıştı, için için ağlamıştı. Bir an bayılacak gibi bile olmuştu, yani anlayacağız bugün ona haram olmuştu.

Z - Ilyas abi aradı ve kötü olduğunu söyledi... Sesinden de belli ki ağlamışsın!

Dedi huysuz bir sesle, Balamir ise gözlerini geri kapatmıştı. Zemheri ise onun sessizliğini sevmemiş gibi yeniden konuşmuştu.

Z - Iyi misin abi?

Dedi eskisi gibi, Balamir ise onun abi deyişiyle gözlerini açıp yatakta hızla doğrulmuştu. Sonra da hiddetle şunu söylemişti.

B - Abi mi?

Z - Kardeşim diyen sensin Balamir, ben değil! Hem zaten aramızda ay var ve o aya göre de sen benden büyü..

Tam devam edecekken Balamir sinirle küfredip şunu söylemişti.

B - Azad beni delirtme, bana abi filan deme!

Z - Tamam kardeşim.

B - Bana kardeşim de deme!

Z - Birader, hacı, kanka, devrem... Buldun Devrem diyeceğim, zaten askerlik arkadaşımsın.

Dedi çocuksu bir heyecanla, Balamir ise kıvrılan dudağıyla şunu söylemişti.

B - Heycanın hoş kanarya ama o da olmaz!

Z - Ne diyim Balamir, topram mı? Zaten bir kızmadığın o kaldı!

Dedi homurdanarak, aslında bilerek anlamazdan geliyordu çünkü Balamir'in ne demek isteği belliydi. O daha çok samini bir sesleniş tercih ediyordu ama Zemheri bundan geri duruyordu. Bu yüzden de Balamir pes edip geri yaslanıp şunu söylemişti.

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin