Karan Bey ne olursa olsun kendini ona affettiremiyor, bu yüzden de mavişinin kızarık gözleriyle bakışıyordu. Hoş onunda gözleri yaşlıydı ya...
Karan B - Özür dilerim.
Dedi artık kaç defa dediğini bilemezken çünkü devamlı özür dilemişti. Lakin yine de genç adam cevap vermiyordu, bu yüzden de onun anlına yumuşak bir öpücük kondurup şunu söylemişti.
Karan B - Çok özür dilerim.
Dedi ama Zemheri cevap dahi vermiyordu, o anda odaya giren öz babasıyla şunu söylemişti.
Z - Eve gitmek istiyorum!
Kenan B - Tamam aslan parçam ben senin çıkışını yapıp geleyim. Kimlik zaten bendeydi hemen hallederim.
Diyip tam gidecekken Zemheri Azad gözlerini Karan Bey'den çekmeden şunu söylemişti.
Z - Artık Dağdeviren olmak istiyorum.
Diyince Kenan Bey sevinirken, Karan Bey ise başını iki yana sallamıştı. Yapma der gibi bakmıştı ama o takmayıp sözlerine şöyle devam etti.
Z - Kanunen de oğlun olmak istiyorum.
Kenan B - Sen ciddi misin yavrum?
Dedi yaraşan gözlerle ona bakarak, Zemheri Azad ise başını olumlu yönde sallayıp şunu söylemişti.
Z - Evdeyim demi, soyadını da almam lazım.
Kenan B - Bunu zorundalık olarak görme yavrum, istediğin anda yaparız.
Z - Istiyorum işte, senin soyadını almak istiyorum.
Dedi ona umutla bakarak, en azından biri onu severken kaybetmek, o kişiyi kırmak istemiyordu. Kenan Bey ise ona yaklaşıp onun anlına yumuşak bir öpücük kondurup şunu söylemişti.
Kenan B - Yapacağım, seni soyadıma alacağım aslan parçam.
Dedi şefkatli bir sesle, Karan Bey ise gözünden akan yaşla ordan ayrılmıştı. Kenan Bey ise derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
Kenan B - Gerçekten istiyorsun, ona inat yapmıyorsun demi?
Dedi oğluna bakarak, genç adamsa gözlerini onun gözlerinden çekmeden şunu söylemişti.
Z - Alâkası yok ben sadece kendi babamın soyadını isterim, hepte istedim.
Kenan B - Bugün hallederim, söz bugün benim soyadımı alacaksın...
Z - Kenan Bey siz iyi bir babasınız, önce ki sözlerim için ben çok...
Tam devam edecekken Kenan Bey onu durdurup şunu söylemişti.
Kenan B - Özür yok, haklıydın. Hemde çok haklıydın can parçam.
Diyip onun saçlarına uzun bir öpücük kondurup şunu fısıldamıştı.
Kenan B - Ben olsam inan aynısını yapardım, bu yüzden de asla dediklerinden vede yaptıklarından yana pişman olma!
Z - N-neden daha önce karşıma çıkmadın?
Dedi gözünden akan yaşla, Kenan Bey ise onu kendine çekip sıkıca sarmalamıştı. Ama onunda gözleri dolmuştu, bunu gören aile bireyleriyse camdan izlemeye koyuldu. Hepsi de gülümsüyordu çünkü o aileyi kabul etmişti yada tek adamı etmişti. Ama fark etmezdi çünkü kabul etmişti. Genç adamsa bundan habersizce babasına tutunmuş vede şunu fısıldamıştı.
Z - Çok korktum, canımı yaktı!
Kenan B - Özür dilerim sana çok geç kaldım!
Z - Küçüktüm, i-istemiyorum dedim ama dinlemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Teen Fiction# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...