Hazender Malikhanesi.
Karan Bey ve Balamir sessiz bir kahvaltı yapıyordu, tek ses miniklerin kıkırtısıydı. O anda Asrın şunu söylemişti.
Asrın - Baba Azad abi gelecek mi?
Asır - Evet sarı abi niye gelmiyor, nerde o?
Diyince ikili yutkunmakta zorluk çekmişti çünkü çocuklar genci sevmiş gibi onu istiyordu. Devamlı onu soruyorlardı, bazende gelmediği için küsüyorlardı. Ama gelin görün ki Zemheri Azad bunu bilmiyordu bile...
B - Biraz bize küstü.
Asrın - Bize de mi?
B - Hayır!
Asır - O zaman gelsin, biz onu görmek istiyoruz.
Dedi tatlı bir tonda vede sevinerek sonuçta sarı abisi ona kızgın değildi. Hem kendi de bildiğince ona karşı kötü birşey yapmamıştı, o anda Karan Bey aklına gelenle direk şunu söylemişti.
Karan B - Doğru o size küsmedi yani gelir.
B - Ne?
Karan B - Ikizler seni özlemiş diyip onu çağır oğlum, fırsattan istifade nasıl olduğunu görmüş oluruz.
B - Gelmezse?
Karan B - Ikizlerin üzülmesini isteyeceğini hiç sanmıyorum.
Dedi imayla, Balamir ise direk telefonu çıkartıp Zemheri Azad'ı aramıştı. Çünkü bu doğruydu, onun bildiği Zemheri ikizlere dayanamazdı. Birkaç dk sonra onun sesini duyunca kalbi teklemişti çünkü ses tonu hâlâ ona hoş geliyordu.
Z - Kimsin?
B - Balamir Hazender, kimi bekliyordun ki?
Dedi çayından bir yudum alarak, diğerleriyse merakla ona bakmıştı. Zemheri Azad ise kızgınlıkla şunu söylemişti.
Z - Ne var lan?
B - Zem'cim sen fazla mı öküzleştin, hayırdır yani?
Z - Balamir bunu demek için aradıysan hadi eyvallah!
B - Hayır dur!
Z - Derdin ne lan, ne diye arıyorsun? Noldu? Yoksa sende babana karşı beni kıracak sonra da bir özürle kendini affettirebileceğini sanıyorsun ha?
B - Azad bir dinle!
Z - Işine bak Balamir, beni de rahat bırak!
Diyip bir anda suratına kapattı, Balamir ise telefonu masaya koyup şunu söylemişti.
B - Çok pis kızgın baba, sen ne yaptın ya?
Asır - Sarı abi?
B - Şuan gelmez aslanım çünkü sarı abin kızgın.
Asrın - Neden?
Karan B - Çok kötü bir şekilde onu kırdıkta ondan aslan parçalarım...
Dedi sıkıntılı bir sesle, Balamir ise daha fazla kaçan iştahıyla yerinden kalkıp şunu söylemişti.
B - Size afiyet olsun.
Diyip telefonu alıp ordan ayrılmıştı, o an üçlü hüzünle arkasından bakmıştı çünkü üzgün olduğu net belliydi.
***
$- NE VAR BALAMIR?
B - Kanarya'm sakin ol ya!
Z - Bak güzel kardeşim devamlı arayıp durma yoksa cidden kalbini pis kıracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Novela Juvenil# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...