2 gün sonra!
Balamir çocukları bir süreliğine Karam Bey'lere emanet edip şirkete gitmişti. Yoğun işleri vardı, hemde incelemesi gereken bir belge vardı bu yüzden de babasının gizli yerinde ki kasasını açmalıydı. Şimdiyse tek başına loş bir ışığın altında kurt başlı süsü olan anahtarla kasayı açıp lazım olan dosyayı bakmaya koyuldu. Birkaç dk sonra gördüğü siyah mat bir dosyasıyla meraklanıp eline aldı. Sayfayı açıp bakınca gördüğüyle şoka girmişti hatta elinde ki anahtar bile yere serilmişti. Çünkü dosya da onun, Karan Bey'in vede Zemheri Azad Atabey'in resmi vardı. Lakin oraya göre Zemheri bir Atabey değil bizzat Zemheri Azad Hazender olarak görünüyordu. En garip yanıysa babası olarakta tıpkı onunki gibi Karan Hazender görüyordu! Peki bu nasıl olmuştu?
******
Balamir kasayı vede o alanı kilitleyip elinde ki dosyayla şirkete yol almıştı. Bir yandan da en güvenilir adamından aile kayıtlarını inceletmesini istemişti. Birkaç dk sonra araç durunca şirkete geldiğini görüp araçtan inmişti, bir yandan da cebinden çıkartığı telefonla Zemheri'yi aramıştı. Zemheri açınca da direk şunu söylemişti.
B - Acil Hazender şirketine gel!
Z - Mir ne oluyor?
Dedi uyku mağduru bir sesle, bir an onu uyandırdığına üzülse de durum acildi. Bu yüzden de direk şunu söylemişti.
B - Soru sorma Azad sadece gel!
2 saat sonra!
.. - B-bu eğer doğruysa ben niye bilmiyorum, hadi onu geçtim niye kayıtlarda yoktu?
$ - Bilmiyorum ama sende bir Hazender olarak görünüyorsun. Kayıtlara göre kardeşiz!
Dedi sıkıntıyla çünkü bunu daha yeni öğreniyordu. Peki bu neden yıllar sonra ortaya çıkıyordu ki, bunun nedeni tam olarak neydi? Zemheri ise cebinden cüzdanı çıkartınca Balamir ona bakmıştı. O ise kimliği çıkarttı, o anda kimliğin farklılığı ile bedeni titremişti.
B - Noldu?
Z - Benim değil bu!
Diyip kimliği masaya koydu, o anda Balamir'de kimlikte ki soyadın Hazender oluşunu baba adımında Karan Hazender olduğunu görmüştü. Zemheri Azad ise zorla oturup derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
Z - Noluyor ya, bu kimlik nasıl değişti?
B - Hiç bıraktın mı?
Z - Dışarı çıkarken hep üstümde, evde de sadece uyurken normal olarak bir yere bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Roman pour Adolescents# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...