1 gün sonra.
Iğneyi yapmış birde yemek yedirmişti, şimdiyse oğlu uyuyordu. O anda çalan zille hizmetçi açınca gördüğü Dinçer ailesiyle yol vermişti. Onları Karan Bey çağırmıştı çünkü Babür Bey oğlunu aramış, telefonu da açan Karan Bey olunca ne olduğunu sormuştu. O da mecbur demek zorunda kalmıştı çünkü Babür Bey ısrarla oğlunun sesini duymak istiyordu, şimdiyse burdaydılar.
Babür B - Balamir iyi mi?
Hizm - Uyuyor efendim, bildiğiniz üzere ufak bir rahatsızlandı.
Babür B - Yolumuza çıkmayacaksanız yanına gidelim.
Dedi yukarı izni olmamasıyla ilgili, hizmetçi ise iç çekip şunu söylemişti.
Hizm - Ben yerini göstereyim.
Diyip kapıyı kapattı sonra aileyle birlikte Balamir'in kaldığı odaya yol aldı. Emir bu yöndeydi, Karan Bey "aileyi yukarı getir" demişti. O anda konuşan Deniz hanım oldu.
Deniz H - Odasında değil mi?
Hizm - Hayır ikizler orda olunca onlar korkmasın diye Karan Bey'in odasında kaldı.
Dedi onlarla yukarı çıkarken, Babür Bey ise kıskançlıktan ibaret olan bir sesle şunu söylemişti.
Babür B - Onunla mı uyudu?
Hizm - Balamir Bey tek yatmayı sever, şimdiye dek sadece ikizleri odasına kabul etti.
Diyip dudağını dişledi çünkü ona dik dik bakan Karan Bey ile karşı karşıya gelmişti. "Özelimizi anlatma iznini sana kim verdi?" dememek için zor durmuştu ama onlar gittikten sonra bu kızı kesinlikle kovacaktı. Babür Bey'se sevindiğini belli edercesine kocaman gülümsemişti.
Karan B - Sen git!
Hizm - Emredersiniz.
Diyip giderken Karan Bey odasına yol almıştı, onlarda adamı takip ediyordu. Çok geçmeden de büyük bir odaya girince uyuyan bedeni görmüşlerdi, bu yüzden de ona yol aldılar. Babür Bey dik dik bakan Karan Bey'i takmadan oğlunun saçlarına uzun bir öpücük kondurup kokusunu doyasıya içine çekti. Karan Bey ise yutkunup şunu söylemişti.
Karan B - Akşama göre daha iyi sadece yorgunluk var. Birde su ihtiyacı bu sefer şiddetli!
Meriç - Zemheri abi geldi mi?
Karan B - Gelecek mi bilemiyorum ama telefonlara cevap vermiyor.
Kahraman B - Başına birşey gelmesin?
Dedi korkuyla hattâ hepsi korkuyla ona bakmıştı çünkü hepsi Zemheri'yi çok sevmişti. Bu nedenle zarar görmesini hiç istemiyordular, zaten hem o hemde Balamir çok yıpranmıştı.
Karan B - Balamir ile kavgaları bu sefer ağır olmuş, telefonu açmıyor.
Babür B - Ahh be yavrum.
Karan B - En son "Azad'ı kırdım." diyordu, o da telefonu açmadığına göre ciddi bir durum var.
Deniz H - Nasıl yani?
Karan B - Yanisi şu; Azad onu affetmeyecek çünkü telefonu açmaması bile büyük birşey olduğunu gösteriyor. Yoksa iki eli kanda olsa gelirdi.
Ilyas - Durun birde ben arayayım.
Diyince hepsi ona bakmıştı, o ise hemen Zemheri'yi arayıp hoparlöre aldı. Çok geçmeden de Zemheri Azad'ın sesini duymuştular.
Z - Efendim!
Dedi kötü bir sesle, bu yüzden de hepsi yutkunmuştu. Ilyas ise dudağını ıslayıp şunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)
Novela Juvenil# - Biz senin öz aileniz, bir şans versen ölmezsin! Dedi dolu gözlerle çünkü abisi olduğunu öğrendiği genç onları istemiyordu. Bu yüzden de bütün aile ona yalvaracak hâle gelmişti çünkü yıllar sonra ölü bildikleri üyenin hayatta olduğunu öğrenmiştil...