3

3K 121 39
                                    

Genç adam güvendiği 2 adamıyla zorda olsun o çatışmadan sağ çıkmıştı. Şimdiyse malikhaneye gelmiştiler, tam eve girmiştiler ki onları gören kadın korkuyla şunu söylemişti.

Hazal H - Hiii, oğlum koluna ne oldu?

B - Ananın a** oldu.

Dedi homurdanarak, lakin bunu duyanlar yutkunmuştu çünkü öfkeliyken haddinden fazla küfürbaz olurdu. Kadınsa bozularak şunu söylemişti.

Hazal H - Ben dayını çağırayım.

Dedi eline aldığı telefonla çünkü küçük abisi doktordu. Genç adamsa umursamadan koltuğa oturup şunu söylemişti.

B - Bana o Mithat köpeğini getireceksiniz, onu hemen depomda istiyorum.

Tayfun - Balamir Bey bu imkansız!

B - Bizim meslekte imkansız diye birşey söz konusu değil ve ben o adamı depomda istiyorum.

Tayfun - Ama...

Tam devam edecekken genç adam sinirle masaya vururken şunu söylemişti.

B - GETIRECEKSINIZ DEDIYSEM GETIRECEKSINIZ TAYFUN!

Tayfun - Emredersin patron.

Dedi zorlukla sesini bulurken çünkü bu adamdan felaket korkardı. Ancak onu korumak içinde de kendini feda edebilirdi, Balamir ise düz bir ifadeyle şunu söylemişti.

B - Pansumandan sonra gidip onu alın sonra da depaya tıkın!

.- Emredersin patron.

B - Yağız dikkatli olun!

Yağız - Endişe etmeyin efendim sorun çıkmayacak.

B - Banane sizin canınızdan.

Diyince ikili yutkunmuştu, o ise düz bir ifadeyle şunu söylemişti.

B - Aranızdan yakalanan olursa acımam kafanıza ben sıkarım haberiniz olsun!

Yağız - Sorun olmayacak patron.

B - Bana hava hoş sonuçta hedef ben değilim, isterseniz emri çiğneyin. Çiğneyin ki toprağa erken girin!

Diyince hepsi korkuyla geri adım atmıştı, o ise düz bir ifadeyle şunu söylemişti.

B - Yalı kazığı gibi dikileceğinize oturun!

Diyince ikili onun huyunu az çok çözdüğü için oturmuştular. Patronlarının duyguları değişkendi, mutluyken bir anda şeytana dönebilirdi. Bazende 18'lik gençler gibi olurdu ama o 18 filan değildi, aksine 26 yaşında bir adamdı.

***
Pansumandan sonra emri yerine getirmek suretiyle ikili giderken o ise dayısının taktığı askılıkla iç çekmişti. Çünkü kolunun askıya alınmasından nefret ederdi, ona göre bu sadece bir engeldi. O sırada sessizliği bozan Hazal hanım oldu.

Hazal H - Abay abi durumu ne?

Abay B - Hazal abartılacak bir durum yok, sadece bir süre kolu askıda kalsa iyi olur.

B - Ne kadar süre?

Abay B - Iyileşene kadar diyelim.

Diyince genç adam sinirle iç çekmiş vede şunu söylemişti.

B - 2 hafta fazlası yok.

Abay B - Yeğenim bak ben senin adamlarından biri değilim, ben sadece senin iyiliğini düşünüyorum. Biliyorum kolun askıda olsun istemiyorsun ama bu olmalı...

Diyip durdu sonra da derin bir nefes alıp şunu söylemişti.

Abay B - En azından şuna 3 hafta dayan!

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin