9

1.5K 91 269
                                    

Dinçer Malikhanesi...

Karam Bey'in kucağında Asır, Balamir'in kucağındaysa yine Asrın vardı çünkü Asrın bir türlü onu bırakmıyordu. Hemen kucağına alsın diye ya kucak işareti yapıyor yada sevimlice ona bakıyordu. Tabi bu da Balamir'in hoşuna gidiyordu, onun bu halini sevmişti. Lakin Asır'ı da boşlamıyordu, ona da sevgiyle yaklaşıyordu. Birkaç dk sonra Asrın'ın saçlarına yumuşak bir öpücük kondurup şunu fısıldamıştı.

B - Bebeğim kapıyı çalar mısın?

Asrın - Tamam.

Diyip yavaşça kapıyı çalmıştı, çok geçmeden de kapıyı açan Babür Bey olmuştu. O anda gördüğü iki minikle kalbi teklemişti çünkü çocuklar cidden Balamir'e benziyordu. Balamir ise iç çekip şunu söylemişti.

B - Girebilir miyiz?

Babür B - Tabi, buyur oğlum!

B - Eyvallah!

Diyip eve girerken Babür Bey ise şaşkınca ona bakmıştı çünkü bunu beklemiyordu. Karam Bey ise onun bu huyunu bildiği için direk şunu söylemişti.

Karam B - Benim işim vardı, Babür Bey bu minik artık sizde...

Diyip Asır'ı ona verince Babür Bey torununu nazikçe kucağına almıştı. Asır ise ona bakmıştı, bununla gülümseyip şunu söylemişti.

Babür B - Meraba minik!

Asır - Meraba!

Babür B - Adın ne senin?

Dedi gelen Ilyas'tan habersizce, Ilyas ise minik bedene parlayan gözlerle bakmıştı çünkü çok tatlıydı. Diğer bedense; Balamir onunla birlikte salona girince direk ilgi odağı olmuştu. Asrın'ı görenlerse olayın gerçek olduğunu daha net anlamıştı. Karam Bey ise işi acil olduğu için gitmişti...

Asır - Asır!

Dedi utandığını belli edercesine ona sokularak, bunun üzerine iki bedense onun bu hâline istemsizce gülümsemişti çünkü bu haliyle çok tatlıydı.

Babür B - Kurban olurum ben sana!

Diyip onunla salona yönelirken kapıyı kapatan Ilyas'ta peşinden gitmişti. Çok geçmeden de otururlarken Asrın tek babasının duyacağı bir şekilde şunu söylemişti.

Asrın - Acıktım!

B - Yavrum keki daha yeni yediniz, bir sindirin ondan sonra yersiniz...

Deniz H - Oğlum acıktılarsa biz şimdi yemek hatırlatırız, yerler.

Diyip mutfağa gitmişti, Balamir ise oğlunu yanına oturup geri yaslanırken Ilyas şunu söylemişti.

Ilyas - Onun adı ne?

B - Asrın.

Ilyas - Asrın siz kaç yaşındasınız?

Dedi sırf onu konuşturmak için, o ise babasına bakınca Balamir ise onun saçını karıştırmıştı. Bununla gülümseyip hemen şunu söylemişti.

Asrın - 5!

Cem - Çoktan büyüme yaşına girmişsiniz, peki anneniz nerde?

Dedi merakla hatta hepsi merakla ona bakmıştı, Asrın ise sinirle şunu söylemişti.

Asrın - Kaya ile evlenecekmiş bu yüzden de bizi istemedi.

Diyince hepsi sinirle elini yumruk yapmıştı, o ise babasına bakınca Balamir ne demek isteğini anlamış gibi onu yeniden kucağına almıştı. O da hemen babasına sığınmıştı, bununla birlikte Balamir iç çekip şunu söylemişti.

Bir Beden Üç Kişilik! ( Mafya Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin