"Günaydın Tommo!" Hayır Louis uyanmayacaktı "'Ni ben seni öldürmeden cık git odamdan!" "Oy oy oy benim küçük mavişim uyanmak istemiyor muymuş?" Louis kapalı gözlerine rağmen gözlerini devirdi Niall 'ın iğrenç -bebekle konuşma- sesini duymak sabah sabah iyi bir aktivite değildi. " Niall neden gidip Zayn ve Liam 'ı kaldırmıyorsun güzel kardeşim git biraz da onlarla oyna" Louis'nin dişini sıkarak konuştuğunu farkeden Niall geldiğinin aksine çok hızlı ve sesiz bir şekilde odayı terk etmişti bu Louis'i güldürdü. Çok değil beş saniye sonra Niall'ın babalarım diye diğer kapıya yaptığı işkence sesleri gelmişti.
***
Şirkette sıradan bir gün daha bitmek üzereydi birazdan çocuklar odasına dalarlardı. Louis ise tahmin edin tüm gün kimi düşündü tabi ki kıvırcığı bu çocuğun kendisinde böyle bir etki yakacağını beklemiyordu. "Neden bu kadar düşünüyorum seni ?" Diye sesli bir isyan bıraktı odaya. Düşüncelerle boğuşurken "Ay Ni anlatma karnım ağrıdı artık bu kadın tam bir çılgın! " dönüp konuşan Zayn 'e ve kahkaha atan diğerlerine baktı onlar hangi ara odaya geldi?
Tamam kıvırcığı fazla düşünüyordu ama bu kadar da dünyadan soyutlanmayı beklemiyordu. Şu çocuğu bulsa onla konuşa iyi mi olurdu sanki hem çocukla anlaşamazsa bile bu kadar düşünmezdi. Aklına koydu yarın sabah aynı yere yine gidecek ve kıvırcığı arayacak , bulacak ve konuşacaktı işte bu kadar. Tekrar diğerlerine kulak kabarttığında hangi ara bu konuya atladıklarını anlamamıştı. Gerçi onlar hep böyleydi Louis daha fazla bu saçma konu için tartışmalarını dinlemeyecekti. " Kalkın gidelim yemek yiyelim ." Niall bunu bekliyormuş gibi kapıya koşunca diğerleri gülmüştü.
***
Yemek gayet güzeldi hep geldikleri bu mekânda çok eğleniyorlardı garsonlarla arkadaş olmuşlardı iyice. Liam da Louis'nin durumunu fark etmişti " Lou birkaç gündür durgunsun bize artık anlat ." "Evet Lou bir dakika Lou sen birkaç günüdür durgun musun!" "Niall bir dur ya bak şurdaki tavuktan ye sen ." Niall onların bu susturma hamlesini fark bile etmeden tavuğa gömüldü. Onun aradan çıktığını anlaya Louis konuya girme kararı aldı." Ben dört gün önce şirkete geç geldiğimde parkta oturuken bir çocuk gördüm çok tatlıydı ve ben onu unutamıyorum." Masadaki üçlü bir süre salak salak etrafa sonra birbirlerine baktılar ve yıllardır bu an için çalışmış gibi üçü aynı anda resmen çığlık atarak " Aşık oldun!" Diye bağırmıştı. Louis ise sinirlenmek ve utanmak arasında gidip geliyordu." Ne bağırıyorsunuz hayvan gibi!" Biraz sakinlerşen Liam " Her şeyi anlat artık !" Dedi.
"Tamam. Öncelikle onu sadece bir kere parkta köpeğini gezdiriken gördüm çok güzel bir yüzü var, minik bir burnu, tavşan dişleri aa bir de gamzeleri var !" Kimseden bir süre ses çıkmadı çünkü hadi ama Louis gerçekten aşık olmuş olabilirdi. "Lou inanmıyorum o çocuğu bulup konuşmalısın! " " Bende bunu düşünüyorum yarın parka gidip onu bekleyeceğim gelirse konuşmaya çalışırım. "
***
Sabahın erken saatlerinden belli buradaydı ama kıvırcık ortalarda yoktu. Beklemekten sıkılmıştı nerdeyse 2 saati geçecekti artık işe gitmesi gerekiyordu. Elbet gelecekti o köpeği gezdirecekti. Louis sinirle şirkete gitti bir kahve içip sakinleşmeye çalıştı o kıvırcığı bulmalıydı çünkü rüyalarına da girmeye başlamıştı. Kafayı yiyecekti. " Minik aşk kuşu burada mı? " Niall 'ın sesi onu dünyaya dönüşmüştü "Ne var ." "Ne yaptın , ne yaptın, ne yaptın, buldun mu kıvırcığı kesin konuşamamıştır bu sal-" Liam'ın olaya el atmasıyla sonunda susmuştu. "Buldun mu?" "Hayır orda yoktu Lee." "Üzülme elbet bir gün çıkacak karşına o zamana kadar sakin ol ve korkma çocuk seni dövecek değil ya ayrıca Niall'a takılma o Niall." Louis Zayn'nin dediklerini düşündü haklıydı sinirlenmeyecek ve kıvırcığı bulana kadar da durmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.