"Günaydın sarı civcivim sen daha uyanmadın mı? Ben seni uyurken çok özledim. " Bunu yapan hep Niall olurdu ama bu gün Louis o kadar mutluydu ki bu geleneği biraz değiştirmişti . Niall'ın üstüne atlamıştı ve Niall ile baya bir saçmalamışlardı. Şimdi ise sıra babalardaydı. " Günaydın babalarım siz daha uyanmadınız mı? Ben siz uyurken sizi çok özledim. " " Ni sen Louis'in içine nasıl girdin çabuk söyle. " diye bir şaka yaptı Liam. Sonra ise dün yüzünden geceden kalma Zayn'i uyandırmaya ve biraz da orda saçmalamaya başladılar Louis saatin geldiğini görünce hemen üstünü giyip yola koyuldu.
***
Parka geldiğinde hemen onu aradı gözleri yeşili bulması gerekti tüm gece içmesine rağmen uyuşmamıştı. Heyecandan ölecekti şimdi, gören evleneceksin zanneder diye kendisine kızdı bir süre. Yürüş yolunda köpeğiyle yürüyen bir adet Harry gördü hayat daha mükemmel olmazdı Louis için.
Hemen yanına gitti . " Günaydın Harry." Ve utanmakta olan Harry den sakin ama utangaç şekilde karşılığını aldı. "Hadi tanışalım!" Harry ona baktı " Neden taşımayı bu kadar çok istiyorsun ?" Diye sordu. Louis hiç çekinmedi çünkü Harry aşağılamıyor gayette merak ediyordu ."Ben seni ilk gördüğümde annenle köpeğini gezdiriyordun ve inan bana seninle o zaman tanışmak istedim ama yapmadım 1 aydan fazla oldu seni görelim ve artık gerçekten tanışmak istiyorum?"
Harry biraz şaşkındı kimse onunla arkadaş olmak istemezdi, konuşmak istemezdi hep hayalet gibi yaşamıştı tek başına şimdi gelmiş bu mavi onunla arkadaş olmak istiyordu ama zaten onu tanıdığında o da gidecekti diğerleri gibi o yüzden ondan gerçeği saklamakta bir sorun görmedi zaten ilerde öğrenir ve onu bırakırdı o zamana kadar onunla arkadaş olabilirdi."Tamam Louis adımı biliyorsun 24 yaşındayım takı ve kıyafet tasarlıyorum ve onları anlaşmalı olduğum terzi ve takıcılara satıyorum. Bir şeyler çizmeyi çok severim hmm film izlerim ve yemek yapmayı da severim, Eve gezdirmeyi de,kitap okumayı bilmiyorum şimdi aklıma gelenler bunlar ." Diyip gülmüştü.
Ah Louis şimdi kalpten gidecekti ve doğuyu söylemek gerekirse böyle bir tanışma beklemiyordu böyle bir tanışmayı en son ilk okulda yapmıştı ama bunu çok tatlı bulmuştu Harry' i hep masum görüyordu şimdi gerçekten de masum olduğunu anlamıştı. O da gülümseyip söze başladı.
"Adımı biliyorsun." Deyip onu taklit etmişti bu Harry' i güldürmüştü. "27 yaşındayım bir şirkette genel müdürlük yapıyorum kitap okumayı ve film izlemeyi bende severim ve bende resim çiziyorum profesyonel değil ama,ayrıca asla yemek yapamam yemeğimi yiyen zehirleyebilir. " Harry onun son cümlesine gülmüştü. "Havalı bir işin var gibi görünüyor. " " Sadece öyle görünüyor ama inan bana bir daha dünyaya gelsem en son bu mesleği seçerim. " konuşmasını bitirdiği an Harry' nin kendisini izlediğini fark etti ve bu onda tarifi olmayan duygulara sebep oldu .O da Harry'nin gözlerine baktı, saçına, gamzelerine yakından daha da güzellerdi.
Gülümseyip asıl soruyu sordu." Ee Harry artık tanıştık bu numaranı alabilirim demek oluyor?" Harry sinsi ama utangaç bir tavırla "Öyle mi oluyor?" Demişti. "Öyle oluyor ." Diye cevapladı. Harry gülüp numarasını verdi .Ve annesinin merak edeceğini söyleyip Eve 'i de alarak gitti. Tabi ki Louis ona illaki gece mesaj atacağını söyledi. Harry ise bu durumdan memnun gibiydi.
***
Şirkete gittiğinde patronunun kendisini çağırdığını öğrendi . Bu biraz tuhaftı çünkü toplantı haricinde çok görüşmezlerdi. Sakince kapıyı çaldı ve cevap alınca ise içeriye adımladı. "Gel Louis şu koltuğa otur." Biraz gerilmeye başlıyordu. " Bir şey mi oldu Bay Brown? Yanlış anlamayın lütfen genelde beni odanıza çağırmazsınız o yüzden soruyorum."
Adam biraz daha koltuğa yerleşti ve " Haklısın seninle aram iyi ve sana güvenirim ama son zamanlarda çalışanların çoğu işini yapmadığın konusunda beni rahatsız etmeye başladılar eminim hayatında bir şey olmasa sen bunu yapmasın sadece umarım sorunun çözülür ya da bu sorunu işe yansıtmamalısın dediğim gibi sana güveniyorum. " Louis biraz şaşkındı bunu farketmemisti açıkçası
"Tabi ki güveninizi boşa çıkarmayacağım Bay Brown ." Çok bir şey diyemeden odadan çıktı.Odaya girdiğinde bugünkü yaşadıklarına sevinemiyordu bile. Gerçekten de işini biraz bırakmıştı bu yüzden öğle yemeğine bile çıkmamış 6 saat boyunca geciktirdiği işlerini yapmıştı. Çocukların odaya girdiğini gördüğünde şaşırarak saate baktı mesayi saati bitmişti. " Lou yumoş ayıcığım ne oldu sana bu gün yemek de yemedin hmm Harry ile mi alakalı?"
Louis bunu duyunca daha çok surat astı cidden Harry' i bu kadar önde tutmuş muydu? Arkadaşları bile ilk onu sorduğuna göre tutmuştu.
"Hayır Harry ile aram iyi patron çağırdı işi atlatığımı ve çalışanların şikayetçi olduğunu söyledi. Bence haklılar da." Louis düşünmeye devam ederken diğerleri ne konuşuyor diye kullak kabarttı ve onlar asla değişmezdi yine dedikodu yapıyorlardı. Konu :Kim Louis'i şikayet etti.
Bu kadar sıkıntısının içinde yinede durup onları dinledi komik görünüyorlardı. Niall birkaç kızın taklidini yaparken Zayn sokak karısı gibi onlara atıp tutuyordu Liam ise tam destek Zayn'nin arkasındaydı. "Yeter eve gidelim uyumak istiyorum bugün çok çalıştım." Herkes hem fikir olunca evin yolunu tutmuşlardı.
***
Uyumak için hazırlamışken telefon mesaj sesini duydu ve eline aldı, almasına ama bomba görmüş gibi yatağa geri attı çünkü gözleri onu yanıltmıyorsa Harry ona mesaj atmıştı . Atlayıp sanki telefonu atan o değilmiş gibi telefona çöktü ve doğruydu ona mesaj atmıştı.
Harry: Louis bugün mesaj atmanı bekledim ama atmadın yarın parkta olacak mısın?
Aman Tanrım bu çok büyük bir adımdı hemen cevap verdi
Louis:Tabiki yarın orda olacağım.
Harry görüldü atınca konuşmanın bittiğini anladı . Telefonu kapatıp düşünmeye başladı. Harry hayatına girdiğinden belli hayatını düzeltemiyordu acaba onunla görüşmese daha mı iyiydi hem daha birbirlerine tam alışmamışlardı işini çok seviyordu onu kaybedemezdi . Bunları düşünürken uykuya daldı.
O sırada küçük bir kalp de düşüncelerine dalmıştı Harry acaba Louis ile arkadaş olsak ne olur diye düşünüyordu ve gülümsemeden duramıyordu umarım onu asla bırakmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfic*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.