Louis uyandığında her zamanki Niall karşılamasını bulamamıştı. Bu bir yandan da iyiydi düşünmek istiyordu. Yıpranmıştı bunu tabiki Harry yapmamıştı sadece Louis daha önce asla kendi sahsi meselelerini işine karıştırmamıştı.
Yatakta ne kadar yatıp düşündü olanları hiç bilmiyordu saate baktığında Harry ile buluşma saatlerinin geçtiğini anladı. Nasıl yataktan çıkıp giyindiğini hatırlamıyordu bile.
***
Parka gittiğinde beklediği manzara bu değildi. Harry ağacın altına çökmüş ağlıyordu. Kalbi sıkışır gibi olmuştu Louis'in bunu hiçbir insan kalbine yapamazdı işte sadece ona bakınca çok mutlu olacakmış gibi hissediyordu. O üzülünce kalbi parçalanıyordu. Düşünmeyi bırakıp nerdeyse koşarak yanına gitti.
" Harry ne oldu neden ağlıyorsun?" Harry hızla kafasını kaldırıp Louis 'e baktı . "Nerdeydin gelmeyeceksin sandım!" Louis artık daha fazla bu masumluğa kayıtsız kalamazdı. Yanına oturdu." Özür dilerim ben uyuyakalmışım seni bekletmeyi hele ağlatmayı hiç istemezdim ." " Gerçekten mi?" "Gerçekten tabiki hadi kalk burda oturma üşürsün. "
Harry Louis'i ilk defa görmüş gibi bakıyordu ayrıntılı inceliyordu süt dökmüş kediye benziyordu Louis bu görüntü karşısında bayılacak gibiydi ayrıca ağladığı için kiprikleri ıslaktı yeşillerinde kırmızılıklar da vardı dudağı kızarmıştı yanakları al al olmuştu onu yememek için zor tutuyordu kendisini.
Öte yandan Harry ilk defa annesi dışında birinin onun için endişelendiğini görüyordu babası bile istememişti onu başkası ne yapsındı. Böyle düşünüyordu ama şimdi Louis onu önemsiyordu tabiki sırrını bilmediği içindi bilirse bırakırdı .
"Harry yapma böyle çok özür dilerim bir daha böyle bir eşeklik yapmayacağım. " Harry konuşmadı ama sakinleşmeye çalışıyordu. Louis ona dokunmak istiyordu ama şuan ürkek ceylan gibiydi ona dokunursa kaçmasından korkuyordu.
Biraz böyle oturdular Harry kendini toparlayınca tatlı bir sohbet başladı aralarında . Louis ondan ayrılmak istemesede işe gitmek için yanından ayrıldı.
***
Şirkete geldiğinde direkt çalışmaya başladı. Bir ihale vardı onu alırsa patronunun gözüne girer ve şikayet edenlerden de kurtulurdu çifte kazanç. Bu ihale için gündüzünü gecesine katacaktı.Başlamıştı bile .
Harıl harıl çalışırken içeriye Niall giriş yapmıştı ve ilgiyi üzerine çekebilmek için yine bağırarak konuşuyordu " Benim küçük patronum ne kadar da çalışkan sabah seni uyandıramadığım için beni bağışla. " " Ne istiyorsun Niall bu kadar cıvıklık yapanın sebebi ne ?" " Aşk olsun Lou ben sana hep böyleyim ama yine de beni iyi tanıyorsun izin alsam olur mu patronların padişahı. " "Lütfen iğrenç lakaplarını al ve git Ni."
" Hıh onlar da sana bayılmıyorlardı ." Niall alınmış bir şekilde odadan çıktı çünkü o lakapları bulmak için gece gündüz düşünüyordu saygı lütfen. Louis ise arkasından gülmekle yetinmişti.Çalışmaya tekrar döndü şu ihaleyi aldıktan sonra biraz daha rahat olurdu bunları biraz olsun Harry ile takılmak için yapıyordu. Ama kimsenin bilmesine gerekte yoktu.
***
"Aaaa Aman Tanrım Lou sen misin?" "Ordan bakınca kime benziyor sence Zee?"
"Tanrım ölmüşte dirilmiş gibisin dostum üzgünüm cidden korktum göz altı torbaların patlamaz değil mi?" "Saçma saçma konuşma ihale için mecburum. " Zayn ona şüpheyle baktı. "Aslında değilsin sende bir şeyler var dökül." Louis pes etti çünkü arkadaşı onu iyi tanıyordu yalan söylese de inanmazdı."Yakaladın ben ihaleyi alırsam belki patronun gözüne girerim hem de şikayet edenlerden kurtulurum dedim." " Ve Harry ile daha rahat buluşursun değil mi Lou?" Onun bunu bilmesi ve sinsi gülüşü Louis'i deli ediyordu. " Tamam biraz da o yüzden şimdi beni rahat bırak uyumak istiyorum."
Tam uykuya daldığı an kapı gürültüyle açıldı. " Kurabiyem bana nasıl iyi geceler öpücüğü vermeden uyursun?" Cidden mi ? Niall piskopat herif diye düşündü ve cevap olarak ise şu kelimeleri uygun gördü?: "Siktir git Niaĺl !"
Ardından bende seni seviyorum diyen bir ses duyuldu. Sonrası Louis'in yataktan kalkması Niall için zor anlar ve kapanış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfic*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.