Ev çok sessizdi. Herkes pür dikkat Louis'e bakıyordu. O ise duvara. Niall daha fazla konuşmadan duramayacaktı. Söze atladı. "Kedicik ne oldu anlatmak ister misin? " Louis kendini izleyen arkadaşlarına baktı. Tekrar ağlamaya başladı. Bunu kaldıramıyor değildi sadece Harry'i incitmekten korkuyordu. Ya ona yalnış bir şekilde davranırsa ya onu bırakmak zorunda kalırsa daha çok üzmüş olmaz mıydı?
"Çocuklar Harry hakkında bir şey öğrendim." Diye söze başladı herkes onu dinliyordu. Devam etti. " O otizimliymiş." Tamam kesinlikle bunu beklemiyorlardı en fazla arkadaş olmak istemiyorum demiştir diye düşünmüşlerdi.
"Ne yapacaksın Lou o çok zor biridir. Onunla ilgilenmek gerek onu kendi hayatından önde tutman gerek sana her an ihtiyacı olabilir seni sıkabilir bunlara nasıl göğüs gereceksin." "Bilmiyorum!" Bağırmıştı ama ne yapıcağını şaşırmış durumdaydı zaten tüm akşam uçurumda bunu düşünmüştü bir başkası da bunu dile getirince patlamıştı.
"Onu bırakmak istemiyorum." " Louis hayat senin ve bizde elimizden geldiğince yanında oluruz ama Harry ile işin çok zor en kolay şeyler bile onun için çok zordur bunu bilerek bir karar ver." Dedi Liam. Niall'ın ise bu konuya yorumu şu olmuştu. "Bence aşkın kaybedebileceği bir savaş yok her şeyi kafamızda kuruyoruz ben sizi destekliyorum umarım onunla çok mutlu olursun Lou." Niall 26 yıllık hayatında ilk defa bu kadar ciddi ve destekleyici konuşmuştu.
Louis düşündü aşk gerçekten de her savaşı kazanırdı. Kıvırcık aynı kıvırcıktı. Hicbir şey de onu değiştiremezdi. Ilk günkü kadar saf kalacak ve saf bir sevgi hissedecekti Louis'e iste boyle bir insana aşık olmuştu daha bu hayattan ne isterdi?
"Ben kararımı verdim. Onu istiyorum bütün güzel şeyleriyle, onun hayatımı aydınlatmasına ihtiyacım var." Diğerleri de Louis'e sarılıp desteğini belli etmişlerdi. Louis onu istiyordu bundan daha önemli hicbir şey yoktu onlar için. Ayrıldıklarında bu sefer Louis'in yüzü gülüyordu. Işte o zaman anladılar Louis gerçek aşkı tatmıştı. Zayn hep onun yalnız kalmasından korkardı ama artık her zaman onun yanında olacak biri vardı. Ortamı yumuşatmak için " Lou sanırım artık aşık olduğunu kabul etmen gereken yerdesin." Demişti. Hepsi gülüp Louis'e baktı. " Çocuklar ben Harry'e fena vuruldum!" Dedi.
***
Harry:
Uyuya kaldığını fark etmişti. Hava kararmıştı tekrar telefonu eline aldı ama cevap yoktu. Ne bekliyordu ki öğrendim ama sorun yok senle masallardaki gibi bir hayat yaşayacağız demesini mi?
Yataktan kalktı annesini görmeyi istemiyordu ama acıkmıştı. Aşağı indiğinde annesinin koltukta uyuya kaldığını fark etti. Üzerine bataniye örtükten sonra mutfağa gitti. Akşam yemeğini yiyip annesini uyandırmadan dışarıya çıktı. Belki temiz hava iyi gelirdi.
Harry gerçekten şansına tükürmek istiyordu artık. Gece karanlığında bir de kafa dalgınlığıyla kayıp olmuştu. Burası neresiydi çok ıssız gözüküyordu. Biraz daha yürüdü ve köpek sesi cidden mi hayat cidden mi ? Harry hemen saklanacak yer aradı ama durum kötüydü hiçbir yer bulamamıştı çareyi kaçmakta buldu. Hayatında hiç bu kadar koşmamıştı .
Ağlamaktan gözünün önünü bile görmüyordu. Arkasında iki tane köpek onu yemek için koşuyordu. Bir arabanın yaklaştığını gördü ve köpeklerin araba yüzünden kaçıştığını. Bu sürede durup dinlendi çok yorulmuş ve korkmuştu. Arabadaki adam inip yanına yürüyünce biraz gerildi konuşmak istemiyordu ama adam hayatını kurtarmıştı. "Bir şeyin var mı iyisin değ- Harry? "
Bir dakika bu adam kendisini nerden tanıyordu? "Be-ben teşekkür ederim ama beni nerden tanıyorsunuz? " Onu hiç görmediğine emindi kendisi yaşlarında sarı saçlı ve temiz yüzlü birine benziyordu. " Aa pardon ben Niall , Louis'in ev arkadaşıyım. " Bu daha da çok şaşırtmıştı Harry'i. Louis insanlara kendisinden mi bahsetmişti?
"Kayıp mı oldun? Istersen seni eve bırakırım. " "Ben üzgünüm ama arabaya binemem ondan biraz korkuyorum da." Niall anlayışla başını salladı. " Tamam arabayla gitmeyiz. Zaten araba kenarda seni bırakıp onu almaya gelirim." Harry daha fazla şaşıramazdı. "Hayır hayır gerçekten gerek yok ben gidebilirim." Yalan düpe düz kaybolmuştu . "Olmaz öyle ben de geleyim hem seninle biraz tanışmış oluruz hmm?" Ne! Kendisiyle tanışmak istiyor yanlış anlamıyordu değil mi? " Hadi gel yürümeye başlayalım. " " T-tamam o zaman. "
Niall onun bu kadar ürkek ceylan gibi davranmasını çok tatlı bulmuştu. Aynı Louis'in anlattığı gibiydi. Yanında bu ezile büzülüle yürüyen çocuğu yese kimse bir şey der miydi acaba? Aa Louis kendisini öldürüdü o ayrı. Bu düşüncesine sesiz bir kıkırdama bıraktı. Ve Harry'e döndü onula biraz konuşsa iyi olur. "Bu tarafta ne işin vardı? Orası bu saatlerde ıssız olur Harry. "
Tamam derin nefes konuşabilirsin. "Evde sıkıldım ve gezmek istedim ama buraları ilk defa görüyorum kayıp oldum sonra da." Niall gülümsemişti. "Daha dikkatli olmalısın iyi ki seni buldum bu soğukta gidiyordun diğer tarafa cidden." Harry bir süre onun ne demek istediğini anlamaya çalıştı. Ne demek istediğini anladığı anda kahkaha attı. "Heyy ciddiydim buna gülünmez Harry." Niall'ın tuhaf ciddiyeti Harry'i daha çok gülünce o da gülmeye başladı.
Bir süre böyle devam etti ama Harry Louis'i merak ediyordu onu sormalıydı cesaretini toplayıp Niall'a döndü. "Louis nerde Niall ben onu arıyorum ama açmıyor mesajlarıma cevapta vermiyor." "O evde ama biraz kafası karışık kimseyle konuşmuyor düzelince sana döner eminim." Harry neden kafası karışık biliyordu. Bu onu daha çok gerdi. Ya Louis'in kararı olumsuz olursa?
"Anladım evim şurası senle tanıştığım için memnun oldum Niall." Niall Louis'in anlattıklarından onun dokumayı sevmediğini biliyordu bu yüzden reverans yaptı ve " O şeref bana aittir Harry. " dedi. Harry onu sevmişti tatlı ve komik bir insandı. Ona gülümseyip el salladı ve içeriye girdi.
Annesi görmeden kendisini odaya atmıştı. "Boobear ne oldu bilemezsin!" Oyuncak ayının karşısına oturdu." Hayatımda ilk defa gece evden çıktım bu biraz korkunç ama eğlenceliydi de ve Niall'la tanıştık o Louis'in arkadaşıymış beni ona anlatmış. " Kendisini yatağa atıp bayılmış gibi yaptı. Biraz toparlanıp içinden dua etmeye başladı.
" Tanrım lütfen onu benden uzaklaştırma o benim hep sahip olmak istediğim kişi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.