O gece Harry o evde uyumuştu. Harry annesini arayıp bunu söylediğinde kadının dili tutmuştu resmen. Ama Louis eğer Harry rahat hissedemezse saat kaç olursa olsun onu evine götüreceğine söz verince bir şey diyemedi kadın. Oğlunun bu yaptıkları mucize gibi geliyordu kendisine.
Louis ise yatağının en ucunda uyuyan güzelliği izliyordu gece boyunca konuşmuşlardı. Harry'i ilk defa bu kadar rahat ve yaşına uygun görmüştü. Sonra ikisi de aynı yatağa uzanmıştı tek şart dokunmak yok. Ama Louis hep Harry'nin saçıyla oynamıştı bu tabiki Harry'i mayıştırıp uyutmuştu.
Ama Louis'in umrunda değildi o her haliyle güzeldi uyurken yüzüne yapışan saçları, hafif aralık ağzı, minik tavşan dişleri . Harry için tek diyebileceği Kusursuz. Bir insan tüm kusurlarıyla ancak bu kadar kusursuz olabilirdi. Onu izlerken uyuya kaldı.
"Benim minik çöreğim uyanma- Aman Tanrım Harry !" Harry, Niall sanki canavar görmüş gibi bağırınca yataktan aşağı düşmüştü. Louis sese uyandığında Harry'i görmeyince " Harry nerde Ni!" Diye sordu o sırada yatağın ucundan bir el çıktı ve destek alarak yatağa oturdu. Louis şaşkın balık gibi Harry'i izliyordu. " Harry orda ne işin var rahtsız olduysan söyleseydin ben koltukta yatardım." Niall bu sözlere gülmüştü.Harry ise gülümseyip " Hayır rahatsız olmadım Lou Niall bağırınca korkup düştüm." Niall artık gitme vaktinin geldiğini anlamıştı. "Ben gideyim!" Sonra bir bağırık "NIALL!"
***Harry aşağıya inip kahvaltı masasına oturdu. Zayn ve Liam flörtleşiyorlardı. Onları izledi bir süre acaba birine böyle bakabilir miydi? Dokunabilir miydi? Louis'in dün yaptıkları aklına geldi birisi ona dokunmuş ve Harry bunu hep yapsın istemişti. Acaba ilerde onlarda böyle olur muydu? Olsa ne güzel olurdu.
"Köle beni kıvırcık prensin yanına bırak." Mutfağa Niall üstünde geldiğini görünce çok şaşırmıştı. Louis'in bu kadar çocuklaşacağını bilmiyordu. "Efendim nasıl isterse! " Bunu istisnasız her sabah yapıyorlardı. O yüzden diğerleri yadırgamayı bırak önemsemiyorlardı bile. "Kıvırcık prens günaydın. " Harry gülümseyip."Günaydın ama çok tuhaf bir andı." Dedi. Liam kahkaha attı. "Inan bana alışıyorsun." Harry gülümseyip masaya çevirdi bakışlarını Louis hala onu izliyordu yüzüne "ÇOK GÜZELSİN!!" Diye bağırsa ne olurdu acaba?
Yemek gayet keyifli sohbetlerle ilerliyodu. "Bak bunu anlatmayı unuttum Harry. Bir gün Louisle ben bara gidelim dedik bir yer bulduk ama nasıl bir yer bu dedi girmeyel-" karnına yediği dirsek sayesinde susmuştu. "Niall'cığım salak arkadaşım her şey de anlatılmaz değil mi?" Louis'in göz renginin siyaha döndüğünü görünce susması gereken yerde olduğunu anladı.
Harry kıkırdadı. "Komik bir hikayeye benziyordu keşke anlatmasına izin verseydin Lou." Dedi. Louis ona baktı. Hayır! Bu hikaye Harry'e anlatılmıyordu asla! Niall'a kötü kötü bakarken Harry onun asi bir kediden farksız olduğunu düşünüyordu.
"Tamam artık yeter aç fareler mutfaktan çıkında masayı toplayayım!" Liam bunu söylediği an herkes dağıldı. Harry hariç " Şey Liam bende sana yardım edebilir miyim?" Liam ona baktı minnoş ya dedi içinden. "Hayır Harry sen misafirsin lütfen bizimkilerin yanına git birazdan gelirim." Harry Liam'a baktı. "Liam lütfen birlikte yaparsak daha çabuk gideriz onların yanına. "
Liam artık böyle olmayacağını anlayınca "Tamam önlüğü tak ve bir an önce bitirelim o zaman ." Onlar güle oynaya mutfağı temizlerken Louis mutfaktan içeriye girecekti ki baktı Harry ile Liam çok iyi anlaşıyor aralarına girmedi bir sigara alıp gelecekti. Işleri bitmeden dönerim diye düşündü.
Harry işi bitince mutfaktan çıktı. "Louis nerde çocuklar?" Zayn, Harry'e dönüp "Sigara almaya gitti gelir birazdan." Harry o an buz kesti. Louis yoktu bir an çevresindeki insanların yabancı olduğunu fark etti. Sakin ol! Dün onlarla aynı odada uyudun sana zarar vermezler. Oda dar geliyordu ya Louis yokken ona zarar verirlerse. Harry'nin daldığı gören Zayn onu bu dünyaya döndürmek için parmak ucuyla Harry'nin omzuna dokundu. Olay o an koptu. Harry bu dokunuşla öyle bir çığlık attı ki hepsi şaşkındı. Harry ağlıyor , bana dokunmayın lütfen diye bağırıyor ve çığlık atıyordu.
"Harry lütfen sakinleş sana bir şey yapmayacağız. " Niall'a dönüp "Louis'i ara çabuk!" Niall Louis'e olayları anlatamadan Harry dediği an Louis koşmaya başladı. Louis onu neyin beklediğini bilmiyordu ama sakin olması gerektiğini biliyordu. Evin anahtarını kapı deliğine yerleştirirken Harry'nin çığlıklarını duyuyordu. Bir anda ne oldu böyle!
"Hazza ne oldu ?" Harry Louis'in sesini duyduğunda biraz olsun sakinleşmisti. Kafasını kaldırıp ona baktı. " Nereye gittin beni yalnız bıraktın söz vermiştin Louis!" Louis lanet etti mutfağa gidip ona söylemeliydi. "Haz bana bak iyisin bir şey yok tamam mı? " Harry ona baktı ve tüm olayları herkese unutturacak o hamleyi yaptı.
Louis'e sarıldı hemde canı pahasına. Louis bile şoktaydı ama buna şaşırmak için zamanı yoktu. Saçlarını okşamaya ve sakinleştirici kelimler fısıldamaya başladı Harry ise sakinleşiyordu herkes derin bir nefes aldı. " Ne oldu Haz neden bu kadar korktun?" Harry iyice Louis'in kucağında yok olmak istedi utanıyordu. " B-ben korktum bana zarar vermelerinden onları daha tanımıyorum Lou beni öylece bırakıp gidemezsin." Louis çok üzgündü. "Özür dilerim ben mutfakta eğlendiğini görünce bölmek istemedim. Bir daha asla olmaz."
Liam Harry'nin gerginliğini almak için eğildi ve " Harry seni anlıyoruz bizi tanımıyorsun sorun yok biz sana kırgın değiliz." Liam'a daha sonra teşekkür edecekti. Zayn de sevgilisine destek oldu. "Evet Harry biz sana hiç kırılmadık asıl ben özür dilerim sana dokunduğum için."
Harry onlara baktı masum görünüyorlardı. "Tamam artık dağalın bitsin şu kötü enerji ." Niall bağırarak onları güldürdü. Herkes hemen hemen eski haline dönmeye başladı.
Louis hala sarılmalarını düşünüyordu. Onu tekrar sarmak istiyordu.Harry de sakinleşmisti ve bir kez daha herkesten özür diledi. Ve telafi olarak eski haline dönmüştü. Herkes Harry'nin bu yaptığını anlamış ve ona ayak uydurmuştu. Kısa süre sonra herkes olan şeyi unutmuş ve kaldığı yerden devam etmişti.
***
Harry'i evine getirmişti. Şimdi kapının önünde vedalaşıyorlardı. "Dün ve bugün çok güzeldi Harry senin kadar güzel olmasa da mükemmeldi." Harry domates kırmızısından patlıcan moruna dönmek üzereydi.
"Tesekur ederim Lou bende çok eğlendim. " Louis ona tekrar sarılmak istiyordu ama yapamazdı. Onu yerine elini salladı. Harry buna kıkırdayıp o da el salladı. Kapı aniden açılınca ikisi de korkup kapıya baktı."Ee çocuklar kapı deliğinden bakacağım diye belim ağrıdı yeter. " iki gençte kıkırdayıp tekrar birbirlerine el salladılar. Anne biraz da Louis ile konuştu Harry ikisini izledi. Onların bu kadar anlaşmaları Harry'i çok mutlu ediyordu.
Louis eve dönerken sigarasını yaktı. Mutluluktan ölecekti şimdi. Saçlarına dokundum sarıldım ona sarıldım resmen . Çığlık ata ata gidiyordu sokaklarda kahkaha atıyordu. Gören onu deli zannederdi. Zaten delirmişti.
Harry mutluluk kapısını artık çaldığı için çok şanslı hissediyordu. Artık üzgün olmak istemiyordu. Yıldızlarla dolu gökyüzüne baktı. Bir Louis'in gözleri etmezdi ama yine de idare ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.