Sevgili

64 9 0
                                    

Harry de sevdiğini söyledikten sonra huzurlu bir sessizlik olmuştu. Bir süre biribirlerini izleyip ağlamışlardı. Bu ikisi içinde çok önemliydi ikisinde ilk sevgilisine bakıp buna inanamıyordu.

"Haz bence biz bayağı uzun süre bunu atlatamayacağız en iyisi uyuyalım." Harry onun bu söylediğine gülüp ayaklandı. "Kalk o zaman Lou." Harry dolap karşısına geçip iki gecelik çıkardı. "Ben banyoda giyinirim sen burda giyin ." Diyip banyoya gitti Harry.

Geldiğinde yatağa girip yorganın diğer tarafını kaldırıp onu yatağa çağırdı. Louis bunu bekliyordu zaten hızla yerine yerleşti. "Lou ben uyuyamam ya !" Louis ona dönüp güldü. "Haz bir litre ağladık gözün acımıyor mu senin hmm?" Harry bayılacaktı adam gelmiş uyu diyordu. "Ya ben çok
heyecanlıyım kalbim beni uyutmaz." Louis biraz ona yaklaştı. "Uyursun uyursun kapa gözlerini." Harry boş boş ona baktı. "Ee hadi Haz!" Harry el mahkum gözlerini kapattı.

Louis ona annesinin küçükken söylediği ninniyi mırıldandı. Harry hızla gözlerini açtı. Bunu yaptığına inanamıyordu. Louis onun şaşkınlığına gülüp parmaklarıyla tekrar gözlerini kapattı ve ninniye devam etti. Ellerini Harry'nin saçlarına attı ve yavaşça okşadı. Harry bu kadar güzel hisse daha fazla dayanamayıp uyudu.

Louis biraz onu izledi. "Artık birbirimiziniz Haz ayy sana diyorum ama umarım ben bayılmam!" Kendi haline gülüp o da kendini uykunun kollarına attı.

***

Anne Harry'nin odasına girdi. Louis ve Harry uyuyordu. Ikisinin de yüzü birbirine çok yakındı ama birbirlerine değmiyorlardı.
Onlara gülümsedi uyandırmaya kıyamadı ve odadan çıktı. Bir an önce uyanıp olayları anlatmalarını istiyordu.

Kapı sesine uyanan Harry biraz kafasını toplamak için gözlerini tavana dikti. Yan tarafta haraketlenme hissedince. Korkup o tarafa baktı. Louis'i görünce rahatladı ta ki dün gece aklına gelinceye kadar.

"Sevgilim, benim bir sevgilim var." Dedi. Tüm dünyadaki insanlardan daha güzeldi. Mavi okyanusları vardı. Pamuktan bile yumuşak kalbi vardı. Minik elleri , küçük bedeni ile Harry için kusursuzun vücut bulmuş haliydi. Hele dün duyduğu o meleksi ses ...

"Lou uyan. " Louis Harry'nin sesliyle güne başlamak nasıl hissettiriyor hep merak etmişti. Niall gibi anırmıyordu. Meğer Louis uyanmayı sevmiyor değilmiş daha önce hayatında hiç güzel uyandırılmamış. Hatta şuan bir an önce gözlerim net görsün de yanındaki güzelliği keseyim diyordu.

"Haz bu ne güzel görünmektir böyle?" Harry utanmıştı. "Yapma Lou şu saçıma bak kör mü oldun sabah sabah?" Louis aşkla baktı ona. "Evet senin aşkından kör oldum. " Harry konuşmadı, konuşamadı ilk defa bu kadar içinde kalbinin derinliklerinde hissediyordu Louis'i.

Louis onu yenmenin verdiği galibiyet mutluluğuyla yataktan kalktı. "Kalk artık Bayan Styles bizi kaç saattir bekliyordur. " Harry hızla kalkıp "Annem!" Louis ona dönüp "Evet Harry annen." Harry yüzünü buruşturup ona baktı. "Ben anneme mi şaşırdım sanki yaa ona nasıl söyleyeceğiz!"

Kapı aniden açılınca ikisi oraya döndü.
" Bence de hemen anlatın bana, nasıl söyleyeceğiz derdinden kurtulun." Harry elleriyle yüzünü kapattı. "Anne ya !"

***

"Ya Harry sen sevgilim olunca daha mı tatlı oldun ne?" O sırada film izlerken mısır yiyen Harry'nin boğazına mısır kaçınca öksürmeye başladı. "Sevgilim boğuluyor Haz iyi misin?" Harry kalpten gidecekti. "Lou bir dur birincisini sindiremeden ikincisini yolluyorsun."

Perfect Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin