Geçmişten Gelen

47 6 0
                                    

Kış artık kendisini ilkbahara bırakırken Harry ve Louis de ilişkilerini daha çok sağlamlaştırmıştı. Ikisi de mutluluğun bu kadar güzel bir şey olduğunu ve bir insanın hayat demek olduğunu öğrenmişti.

"Lou'm bir kaç gündür durgun gibisin bir şey mi oldu? Anlatmak ister misin?" Louis'in gözleri Harry'e döndüğünde Harry net bir şekilde içindeki sıkıntıyı görmüştü. "Yok aslında iyiyim, ben sadece biraz yoğunum ve bu beni yoruyor. "

Harry bunun bahane olduğunu direkt çakmıştı. Ama onun üzerine gitmeyecekti. Bu onu daha çok üzerdi. "Tamam dizime yatmak ister misin? Saçlarınla oynarım." Louis bu teklifi asla geri çevirmezdi. Hemen kafasını Harry'nin dizine bıraktı. Harry ise dediğini yapıp o rahatlayana kadar onun saçlarını sevdi.

***

Harry'nin yanından ayrıldıktan sonra Louis daha da sıkıntıya düşmüştü. Icini birine açmazsa çatlardı artık. Hızla eve yürüdü önüne gelen ilk kişiye anlatacaktı. Kapıyı açtı ve salona adımladı. Salonda üçlü yayılmış film izliyordu.

"Çocuklar size bir şey söylemem gerek çünkü bu durumu daha fazla görmezden gelemiyorum." Üçlü onun ciddi bir şekilde konuştuğunu duyunca toparlanıp yanına oturdu. "Sonunda be tatlı ayıcığım bize anlat diye kaç gündür bir yerimizden ter akıttık!"

Niall'ın bu yorumu onu bir nebze de olsa güldürmüştü. "Şirkete yeni elemanlar alındı biliyorsunuz. " Kendisini yiyecekmiş gibi bakan arkadaşlarından gözünü çekti. "Eee Lou bunu biliyoruz zaten bunun seninle alakası ne?" Louis derin nefes aldı.

"O çalışanlardan biri de Elenor." Diğerleri bu cümleden sonra sustu. Bu nasıl olurdu. Louis'i nasıl bulmuştu. "Şaka yapıyorsan hiç komik değil." "Şaka yapıyor gibi bir halim mi var?" Zayn yaklaşıp "Üzgünüm dostum son zamanlarda şakaların böyle de."

Louis gözlerini devirdi. "Size bunu anlatıyorum bana destek olun diye ben şimdi ne yapacağım." Hepsi düşünceye dalmıştı. O kızdan kurtulmak için Louis neler yapmamıştı ki ama kız ona fena takıktı. "Harry'nin haberi var mı? "

Liam'a dönüp "Yok söylemedim. Zaten kıskanç bunu duysa çıldırır. Şuan için kızdan tek başıma kurtulmaya çalışacağım." Bu cümleden sonra sessizlik çökmüştü odaya kimse çıkar bir yol bulamıyordu.

"Ben bir duş alıp uyuyacağım kaç gündür düşünmekten beynim patlayacak gibi."

***

Gözlerini açtığında saatin 9 olduğunu gördü. Hızla kalkıp giyinecekti ki bu günün hafta sonu olduğunu fark etti. Bir hafta ne çabuk geçmişti. O kızdan kurtulmayı düşünürken bir hafta çürütmüştü.

"Lou'm ben geldim! Aa uyanmışsın. " Louis Harry görünce mutlu olmuştu. Kafasını tek boşaltan kişiydi ama ona yalan söylediği için bu hafta hiç yanına gitmemiş telefonda da onu geçiştirmişti.

"Harry ne arıyorsun burda?" Harry alınmıştı. "O ne demek gelemez miyim?" Louis ağzından çıkan cümleyi o zaman fark etti. "Hayır tabi ki gelebilirsin sadece seni beklemiyordum." Louis'in her cümlesi Harry'i daha da üzüyordu. "Nasıl beklemezsin Lou beş gündür görüşmüyoruz ben seni özledim o yüzden geldim sen özlemedin mi?"

"Özledim tabi ki özledim Haz." Harry sönük bir gülümseme verdi. Louis'deki bu farklılık onu asla mutlu etmiyordu. "O zaman aşağıdayım giyin gel." Louis banyoya giderken Harry de çocukları sorguya çekmek için aşağıya indi.

Perfect Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin