Harry eve girip aldıklarını mutfağa bıraktı. Annesine görünmeden odasına cıktı."Boo yemin ederim kafayı yiyeceğim!" Bir o yana bir bu yana yürüdü biraz sonra başı dönünce yatağa attı kendisini.
"Bak geçen sefer Louis'i dinlemeden ayrıldık zannettim şimdi onu dinlemeden bunu düşünmek o kadına inanmak istemiyorum." Boobear'a baktı bir süre "Boo üzülmeni istemem ama sanki seninle önceden daha iyi anlaşıyorduk sessizlik artık bana iyi gelmiyor."
Biraz ayıcığı izledi. "Sanırım gerçekten konuşan birine ihtiyacım var." Tekar ayıya baktı. "Yaa boo cidden sıkıcıymışsın sen en iyisi Niall'ı aramak."
Ayağa kalktı telefonu eline alıp pencerenin karşısına geçti. Sonuçta Louis'in en yakın arkadaşlarından biriydi kendisinden daha iyi tanıyordu. Ona öğüt verebiliridi.
Numarayı tuşlayıp telefonu kulağına götürdü.
"Alo Ni seninle bir konuda konuşmak istiyorum müsait misin?""O nasıl söz öyle küçük kirpimin tatlış kıvırcığı senin için en çok ben müsaitim hep müsaitim ben sana müsait olmak için doğmuşum! "
Harry gülüp gözlerini devirdi. " Sağol Ni ama müsaitim demen bana aşırı yetti fazla söze gerek yoktu." Niall onun güldüğünü biliyordu. "Bir şey olmaz Hazzy sen unutma diye söyledim ben."
"Tamam bırak saçmalamayı sana ciddi bir şey soracağım." Niall Harry sesiyle biraz dikleşti. "Louis'in çıplak fotoğraflarını mı istiyorsun yoksa!" Harry burnun ucunu sıkıp derin bir nefes aldı buna cidden ihtiyacı vardı. " Bir cıvıma Ni ya sana ciddi diyorum keşke Liam'ı arasaydım."
"Hayır ya tamam tamam konuş söz dinleyeceğim." Harry onun cidden dinleyeceğini bildiği için anlattı bu sefer her şeyi. Niall işe şaşkındı kadın Harry'i bulup ona yalan söyleyecek kadar psikopattı.
"Inanmadın değil mi Haz?" Harry hızla kafasını salladı ama onun göremeyeceğini hatırlayınca "Hayır tabi ki yarın Louis ile fotoğrafları varmış onları göstermek istedi ben yarın gidip onunla konuşacağım baktım hala diretiyor Louis'e anlatacağım sence doğru mu yapıyorum?"
"Bence direkt Louis'e söyle kadınla hiç uğraşma." Harry o kadınla bir kez daha konuşmak istiyordu. "Ben onla konuşmak istiyorum bir kere daha." Niall anlayışla kafa salladı. "Sen bilirsin sonra Elenor ne cevap verirse versin her şeyi Louis'e anlatacaksın." "Tamam görüşürüz Ni."
Demek adı Elenor diye düşündü. Aslında güzel bir kadındı. Uzun kahve saçları vardı, ince kıvrımlı beli güzel bir yüzü parlak gözleri vardı. Louis onu değil de kendisini seçti diye biraz şaşkındı açıkçası.
"Neyse iyi geceler Boo." Diyip ayısına sarıldı. "Bak konuşma konusunda iyi değilsin ama uyumak için idal bir arkadaşsın."
***
Uyandığında yemek yiyip düşünmeye başladı. Tek dileği kadının yalan söylemesiydi. Telefon çalınca kim arıyor diye baktı. Louis yazısını görünce kendini sakinleştirip cevapladı " Benim güzel sevgilim bu gece bana gelebilir mi acaba ben onu çok özledim de."
Harry gerginliğinin onun ufak bir neşesi sayesinde dindiğini hissedince daha da gülümsedi. "Olur tabi Lou'm zaten seninle konuşmam gerek. " Louis ciddileşip "Bir şey mi oldu sevgilim?" Dedi. "Yok gelince konuşuruz zaten tamam mı?" Louis nefesini dışarıya verip "Tamam." Diye cevapladı. Harry Louis'in moralinin bozulduğunu anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.