Harry ile yeni yeni arkadaş olmaya başlamışlardı ama ihale yüzünden çok görüşemiyorlardı. Bu yüzden genelde mesaj üstüne ilerliyodu konuşmaları Louis bu iş bittiğinde onunla daha rahat buluşacağını söylemişti Harry'nin o anki tatlı hali hala aklında kazılı durumdaydı.
Birazdan toplantıya girecekti. Bu ihale için hem kendisi hemde çalışanlar çok çabalamıştı. Umuyordu ki başarılı geçsin derin bir nefes alıp içeriye girdi ve sunumunu yaptı sunum sırasında gayet rahat ve profosyonel davrandığı için karşı şirkette memnundu ve iş anlaşmaya geldiğinde ise nefesler tutulmuştu o kadar insanın ve Louis'ın çalışmasına değen o imzalar atılmıştı.
Odadan çıktığında tebrikleri kabul etmiş ve Harry' e mesaj atmıştı " Ihaleyi kazandım iş çıkışı parka gideceğim sende oraya gelebilir misin?" Olumlu cevap karşısında daha da mutlu olmuştu bugün hayatının en güzel günü olabilirdi işi iyidi Harry ile arası iyiydi daha ne isterdi.
Bunlari düşünüp şirketin boydan camından dışarıyı izlerken kapı açma sesi küçük ama hızlı adımlar ve sırtında bir adet Niall hissetti . "Benim şekerim ihale mi kazanmış!" Yine iğrenç bebek konuşmasını yapıyordu. " In üstümden hayvan ,ağırsın sen ." Eline kalbine koydu . "Bu acıttı Tommo tam kalbime saplandı. " Biraz onun dramatik performansını izleyip güldüler. Sonra ise Louis kıvırcıkla buluşmak için onlardan ayrıldı.
***
Parka geldiğinde ve kıvırcıkla buluştuğunda günü daha da güzelleşmişti onun tatlı anlarını seviyordu. "Louis şu kuşa bak ne kadar saçma yürüyor. " Diyip gülmüştü. Bu Louis'i de güldürmüştü aslında böyle küçük şeylere dikkat etmezdi. " Evet Harry gerçekten komik ." Harry hala ona uzak oturuyordu ve dokunmuyordu ama Louis onun temasına ihtiyaç duymuyordu tatlılığı onu adeta sarıyordu zaten. Onu eve bırakmayı teklif etti olumlu yanıtla eve yürüyorlardı.
"Louis bak dondurma var alalım mı? " "Alalım tabiki bu kadar sevineceğini bilsem daha önce götürürdüm seni." Utanan Harry yavaşça dondurma kamyonuna doğru yanaştı ama adama değil Louis'e döndü. " Bir top çilekli bir top da çikolatalı alabilir miyim?" Louis adama değil kendisine söylemesine mi şaşırsa yoksa çocuk gibi izin istemesine mi şaşırsa bilemedi. "Tabiki alırız Harry. Sen iste yeter."
Harry heyacanla dondurmaya gömülüp onu yemeye başladı. Louis ise dondurmadan daha çok ilgisini çeken çocuğu izliyordu. Her yerini batırmıştı dudaklarını,burnunu,çenesini. "Yüzünle mi yedin Harry bu halin ne ?" Deyip gülmüştü. Peçeteyle burnunu silmişti. Harry'e baktığında tuhaf bir şekilde kendisini izlediğini gördü Louis de utanmıştı şimdi.
Harry'nin evine gelince durdular." Bu gün çok eğlendim teşekkür ederim." "Bende çok eğlendim Harry yarın görüşürüz o zaman ." Deyip el salladı. Harry de tatlı bir gülümseme bırakıp eve girdi.
Tuhaf ama güzel bir çocuktu onunla konuşurken dünyayı unutuyordu.Gülümseyip yola devam etti. Arkasından bir kadının " Louis bir dakika bekle!" Dediğini duyana kadar arkasını döndüğünde gördüğü kişi onu şaşırtmıştı. Harry'nin annesi.
"Buyrun bir şey mi oldu?" "Ben Harry'nin annesiyim seninle bir aya yakındır konuştuğunu gördüm." "Doğru?" "Ama Harry hakkında bilmen gereken bir şey var ondan sonra onula arkadaşlık etme kararı senin ." Louis şaşkın bir şekilde kadına bakınca. " Bak Louis bir anda karşına çıkıp bunları söylemekten bende memnun değilim ama konuşabilir miyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.