Bugün gün ayrı bir güzeldi sanki yani Louis' in uyandığında ilk düşüncesi buydu. Aslında yaklaşık 1 haftadır bu böyleydi kıvırcık'ı gördüğünden beri. " Benim küçük prensim uyanmadı mı? Gece seni çok özledim Lou uyan!" Louis artık Niall'a sinirlenemiyordu.Yatağına atlayan ve yanaklarıyla oynayan Niall'dan zor kurtulup banyoya kaçmıştı. O sırada Niall biricik babalarını uyandırmak için çoktan onların odasına yol almıştı bile." Benim babalarım uyanmadı mı? Gece sizi çok özledim! "
***
"Louis suratın neden böyle. " "Nasıl?"
" Chucky gibi " "Ni uğraşma louis ile" dedi o sırada mutfaktan içeri girmekte olan Liam ve sonra ekledi "Aman Tanrım Lou yüzün neden chucky gibi " "Ben biliyorum neden."
Dedi Zayn."Sen şu kıvırcığa baya baya aşıksın ha Lou" "Yok öyle bir şey ben gidiyorum." "Nereye?" "Işe." "Bizde gideceğiz bizi bekle" dedi Liam "OLMAZ!" "OLMAZ? Derken Lou" araya Zayn girdi "bırak onu Lee o parka gidiyor. " herkes sinsi bir şekilde kıkırdarken "Parka falan gitmiyorum!" Kesinlikle parka gidiyordu.***
Oturdup kıvırcık prensi beklemeye başladı. Ve işte 5 dakikalık bekleyişten sonra orda hangi saatte geldiğini öğrenmişti Louis hep gec kalıyormuş o yüzden bir türlü göremiyormuş kıvırcığı. Saati öğrenince işi daha kolay olmuştu. Ve yine annesi yanındaydı bu çocuk yalnız takılmaz mıydı hiç. Izledi izledi ve izledi "Bir insan nasıl bu kadar izlenilesi olabilir ya ?" Ve işte köpeği yani Eve ile koşuyordu sonunda onu oturmaktan başka bir şey yaparken görmüştü yine çok güzeldi. Annesi " Harry gelde gidelim artık canım!" Diye çağırınca Louis'in gülümsemesi yüzünde dondu.
Harry Harry Harry...
Adı , adını öğrenmişti değil mi az önce. Louis bir süre daha arkasından artık görünmeyen oğlanı izledi ."Harry adında senin kadar güzel ." Hülyalı bakışlarla şirketin yolunu tuttu.
***
"Benim ballı kay-" " Ni " Niall yıllardır Louis 'in arkadaşıydı ama ilk defa böyle bir karşılama alıyordu. Diğerleri de şaşkındı.
"Lou iyi misin yoksa ölecek miyim?" Bayılmış gibi kendini Louis'in üstüne atan Niall yine Louis sayesinde kendisini yerde buldu ." Dur şimdi Ni bu benim gösterim önüne geçemezsin ." "Neymiş o gösteri? " diyen Zayn'e yanaştı. " Adını öğrendim Zee adını, Harry adı buymuş ne kadar da yakışıyor. " Louis yine hayallere kapılırken diğerleri de sırıtarak onu izliyordu . Doğrusu hepsi arkadaşları için mutluydu o bunu yıllardır hakediyordu."Ben sığmıyorum şirkete ben kaçtım." Arkasından çağıran kimseyi duymadı ki arasında bıraktığı dostları onun bu yeni halini çok sevmişlerdi.
***
Biraz gezdikten sonra acıkmıştı.Markete girip birkaç abur cubur alabilirdi.Markete girdiğinde kalabalık onu bunaltmıştı ama yinede burda çok kalmayacağı için reyona gitmişti.
Kraterlere bakıp en alttaki raftan da bisküvi almak için eğildi istediği alıp da kalktığı an poposuyla birine çarptığını fark etti çarpmamıştı resmen arkasındakini öldürmüştü. Arkasını yavaşça dönerek "özür dilerim." Dediği an yeşillerle karşılaştı. Bu gerçek olamaz hayır hiç hazır değildi. " S-sorun yok." Çok soğuk bir cevaptı ayrıca Louis'in yüzüne bakmıyordu bile.Konu aç konu aç tamam da ne konusu onu görünce kendimi unutuyorum birde konu mu bulacağım diye beyniyle tartışmaya girmişti. Kıvırcığın gitmeye hazırlandığını görünce hemen pat diye "Parkta seni görüyorum köpeğin c-çok tatlı senin gibi yani sen degilsin tatlı falan Aman Tanrım tatlısın yani sana yavşamıyorum." Ne diyeceğini şaşırmıştı. Öte yandan Harry biraz soğuk duruyordu ama yine de "Teşekkür ederim " dedi . Tam uzaklaşacakken "Seninle arkadaş olmak isterdim ." Dedi. Bunu söylemişti vay canına Harry şaşırmış bakıyordu " Seni tanımıyorum numaramı vermem." Demişti. Ama bunu çok masum söylemişti Louis ise "Tanışalım o zaman numaranı hemen verme ben her sabah o parlaktayım sende ordasın orda arada bir konuşup tanışırız olur mu?" Harry biraz şüpheli bakıyordu. "Ben Louis ." Dedi Louis onun gerginliğini almaya çalışıyordu. " Ben-benim adım Harry " Louis ona elini uzattı ama Harry hemen çekildi "Ben sana dokunamam " dedi. Louis sorun yok gülümemesini takındı. Harry biraz daha rahatlamış gibiydi ." Şey tamam o zaman ben gideyim hoşçakal Louis." Adım , ağzına ne kadar da yakışıyor. "Görüşürüz Harry."
***
Sırıtıyordu. Yoldan geçen herkese ya da her şeye yanakları ağrımıştı ama umrunda değildi. Nasıl olsundu artık Harry ile arkadaş olabilecekti. Belki de daha fazlası. Bu onu daha çok heyecandırmıştı .
"Ben geldim hemen hepiniz salona gelin çabuk acil hadisenize!" Üçlü ne olduğu anlamadan koşarak Louis'in etrafını sardı ve Louis olanı biteni ballandıra ballandıra anlattı. Şimdi ise hepsi Louis'in üstüne çıkmış onu eziyordu ve "Başardın! " diye bağırıyorlardı. "Bunu kutlamalıyız istikamet bar kaptan Niall göreve hazır siz köleler yelkenler fora açılıyoruz!" Onun aşırı saçma oyununa katılıp hepsi bara doğru açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.