Iğrenç gecenin sabahına Harry ne kadar mutlu uyanabilirse öyle uyandı. Ters dönüp Louis'i izledi çok güzel uyuyordu. Elenor bir yerde haklı diye düşündü.
Louis kendisinin olamayacak kadar mükemmeldi. Harry bunu hep biliyordu ama göz ardı ediyordu şimdi bakıyordu da ne kadar bencil davranmıştı.
Ellerini onun yüzüne koydu. "Lou'm ben senin hayatını mahvederim niye bunu o kadın söylediğinde fark ettim hiç bilmiyorum. Seni çok seviyorum işte bu yüzden seni kendimle cezalandırmayacağım bir şekilde senden uzaklaşacağım."
Louis kıpırdanınca ellerini bu sefer Louis'in boynuna sardı ve ona sıkıca sarıldı. Dediğinin tam tersini yapıyordu ama bu veda diye düşündü.
Louis böyle bir güne uyandığı için çok şanslı hissediyordu. Ellerini yorganın içine sokup yavaşça Harry'nin narin belini sardı ve iyice kendisine yaklaştırdı.
"Günaydın Lou." Louis ona bakmaya çalıştı ama Harry kafasını iyice boynuna yaslamıştı. "Ben senin gözlerini görmeden gün bana aymıyor güzelim." Harry kırık bir gülümsemeyle kafasını kaldırıp gözlerini birleştirdi.
"Oldu mu gün size de aydı mı beyefendi?"
Louis kıkırdayıp "Hiç bu kadar güzel aymamıştı. " dedi. "Lou yeter artık günaydın lafı üstünden benimle flört ediyorsun. Bu çok saçma!"Louis kendini biraz kaldırıp "Demek öyle beyefendi flörtüm hoşunuza gitmiyor hmm?" Diyip onu gıdıklamaya başladı. Harry gülmekten ölene kadar devam etti. Sesi Louis'e terapi gibi geliyordu.
"Özür dilerim çok iyi flört ediyorsun ben fark edemedim!" Louis onun yalancı özrüne gülüp onun yanaklarını öpmeye başladı. "Sen çok mu şeker bir çocuksun yerim ben seni!" Harry ondan kurtulmaya çalışırken "Çocuk mu seviyorsun Louu çek elini!"
Biraz daha güldüler. "Kulağımı kutsayan bu ses ne Aman Tanrım bir numaralı çiftim siz yatak eğlencesi yapıyorsunuz ve bunu en çok seven kişiyi çağırmıyorsunuz."
Niall da onlara katılınca Zayn'nin sesi duyuldu bu sefer "Demek bir numaralı çiftin onlar ha Ni bunu ödeyeceksin!" Onlarda odaya dalınca yastık savaşı başlattılar.
Taki hepsi yorgunluktan yürüyemez hale gelinceye kadar. Şimdi ise yan yana hepsi yatakta uzanıyordu. Zayn , Liam ve Niall gülerek başka bir şeyler konuşurken. Louis ise Elenor'dan kesin olarak kurtulduklarından emin bir şekilde sevgilisine sarılıp onu öpüyordu.
Harry ise bu mutlu tabloya sevinemiyordu bile. Çünkü hala sevgilisini haketmediğini düşünüyordu. Onu kendisine böyle bakarken nasıl bırakacaktı? Ama biliyordu bu masal böyle devam etmeyecekti. Elbet bir gün Harry'den sıkılacaktı.
Harry o sıkılmadan ve kendi kalbi de çok kırılmadan ondan ayrılacaktı. Louis daha iyisini bulacak ve daha mutlu olacaktı.
Harry de bu kısa zamanda yaşadığı masal ile mutlu mesut yaşayacaktı***
"Şu kız geldiğinden beri çok gerildik çok üzüldük artık toplarız umarım." Liam 'ın bu lafına hepsi katıldı. "Artık sevgilim de yanımda daha ne isterim!" Deyip Harry'i öpmüştü Louis.Harry içinden sanki kendisinden soğumamam için her şeyi yapıyor diye düşündü. Ama dönüp Louis'e gülümsemeyi de ihmal etmedi. Bu sayede bir öpücük de anlına kazandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect Love
Fanfiction*TAMAMLANDI* Louis hayatın akışından yorulmuş dinlenmek isterken yeni bir hayatın kapısını açacağının farkında değildi.