Když jsme zajmuli Annie, která se nechala uzavřít v krystalu, tvořen jejím Ženským titánem, tak jsme zjistili šokující zprávu a to že celou dobu..., nás před titány chránily samotní Kolosální titáni, jenž jsou uzavřeni ve zdech. Tahle zpráva se ke mě dostala od Leviho, kterému to údajně prozradila Hange a nemohla jsem tomu vůbec uvěřit, ale bylo to opravdu tak. Fakt že díra ve stěně, vytvořena po bitce Annie s Erenem, jenž ukazovala obličej titána pravdu jen potvrzoval.
Avšak tohle byl teď náš nejmenší problém..., protože skutečný problém měl teprve nastat. A to že do zeď Rose byla rozbořena titány údajně...
________________________
Seděla jsem zrovna venku před základnou průzkumné legie a najednou mi nějaká osoba položila ruku na rameno, když jsem otočila svůj zrak, stál za mnou Levi s lehce nervózním pohledem v očích a já hned věděla že je něco špatně. Poznala jsem vždy v jeho očích když je něco tak jak nemá být...
Akira: ,, Levi, neříkej mi že snad... "
On jen přikývl na souhlas.
Levi: ,, Okamžitě si obleč výstroj, nemáme čas, musíme okamžitě na Jih, údajně se tam objevily z ničeho nic titáni. "
Já ani neváhala a okamžitě jsem běžela směrem do budovy, kde jsem si oblékla uniformu v mém pokoji během chvíle a stejně tak i manévrovací výstroj, kterou jsem si vyzvedla z jiné místnosti. Když jsem byla hotová vrátila jsem se za Levim, který měl na sobě už také výstroj a uniformu.
Akira: ,, Můžeme jít.... "
Levi: ,, Dobře... Vzal jsem koně pro dvě osoby takže můžeme vyrazit hned. "Když jsme oba nasedli na koně tak jsme vyjeli hned, jak jsme koně navedli na cestu a já byla hned vedle Leviho, který nás vedl cestou směrem na jih. Cesta byla dlouhá a tichá, skoro mě to děsilo, jakoby to mělo být snad ticho před bouří. Když jsme se už blížili a byly už jen pár metrů od stěny na jihu tak jsem chtěla přerušit to hrobové ticho, jenže to byla chyba.
Akira: ,, Levi..., já jen že jsem přemýšlela.... Po tom co se stalo.., no Petře a ostatním, bojím se že-. "
To už mě ale Levi přerušil nebo spíše titan, který běžel z ničeho nic za mnou, Levi nebyl ale dost rychlý protože titán, než jsem to vůbec stihla zaregistrovat, mě chytl do své velké ruky a já se nemohla ani hnout. Stalo se to moc rychle a ani jsem si nevšimla že za mnou nějaký běžel nějakou tu chvíli.
Jakoby mi v ten moment před očima proběhl celý můj život když už titán otevíral svou čelist a já jen čekala na moment kdy mě zabije, Levi však využil své manévrovací výstroje postavil se na záda koně a vyletěl do vzduchu.
Když se rozmáchnul svou čepelí a titána setnul do zátylku.
ČTEŠ
Why me Levi?
Fantasyjmenuji se Akira Okazaki. před několika lety jsem přišla o matku, kvůli útoky titánovi, ale přísahala jsem své matce před její smrtí že její smrt nezůstane bez odezvy a tak se přidala k průzkumné legii. Kde jsem trénovala své fyzické zdatnosti spole...