Love (3)

908 61 61
                                    

Jennie ile aşağı indikten sonra Lisa ile Rosé'yi evde bulamayınca Sana'ya nerde olduklarını sorduk.

Jennie "Sana, Rosé ile Lisa nerede?"

Sana başını kaldırdı.

Sana "Lisa'nın evine gitmek için hazırlanmışlardı en son. Galiba oraya gittiler."

Jennie ile birbirimize bakmaya başladığımızda Jennie tekrar Sana'ya döndü ve başını salladı.

Jennie "Tamam o zaman."

O mutfağa doğru ilerlerken bende arkasından geliyordum. Mutfağın kapısını açıp içeri geçtikten sonra bana oturmam için el işareti yaptı ve buz dolabını açtı. Bende oturduktan sonra biraz onu izledim. Canım sıkılınca cebimden telefonumu çıkardım. Bir kaç dakika sonra karşıma oturdu. Telefonumu bıraktım ona döndüm.

Jennie "Nasıl bir tür istersin?"

"Ne demek istiyorsun?"

Jennie "Yani istediğin ne var? Ne yemek  istersin?"

"Benim için fark etmez."

Jennie "Ben yemek seçmem merak etme. Şimdi söyle ne istediğini."

Aslında ben de yemek seçmem fakat gerçekten şuan canım çok tost istedi. O benim gözlerimin içine bakarken ben ise duvara bakıyordum. Aklımdan sadece tost geçiyordu.

"Canım sadece tost istiyor..."

Jennie "Güzel, bende severim tost."

Jennie birden ayağa kalkıp buz dolabını açtığında ona şaşkınca bakıyordum. İtiraz edeceğini sanmıştım fakat o saniye de kabul etmişti. İnsanları yanıltan birisi. Beğendim.

3 Saat Sonra

"Çok beğendim cidden. Ellerine sağlık."

1 saatte hazırladığımız yemeği 2 saatte yemiştik nedense. Jennie gülümsedi.

Jennie "Afiyet olsun."

Masayı topladıktan sonra Jennie su içerken bende tuvalete gittim. Tuvalette ellerimi yıkarken aynaya bakarak saçlarımı da düzeltiyordum. Ellerimi yıkadıktan sonra havluyla kurularken Jennie kapıyı çalar çalmaz içeri girdi. Rosé, lütfen evine bir tane daha tuvalet yaptır.

Jennie "Burada olduğunu görmemiştim. Üzgünüm."

"Sorun değil."

Ellerimi kuruladıktan sonra onun içeri geçmesini bekledim. O içeri geçtikten sonra ben tam çıkacakken o bileğimi tuttu ve kulağıma yaklaştı. Tamam, sıkıntı yok. Kalbim yerinden çıkacak gibi ama olsun.
Yasemin kokusuyla başımı daha da çok döndürürken bir de bunu yapması. Yakında öleceğim.

Jennie "Rosé'ye diyelim de bir tane daha banyo yapsın. Hep karşılaşıyoruz. Bu bir tesadüf mü yoksa?"

Ben ona yüzümü çevirmeden hemen kaçtım. Arkama doğru bakmadan yürürken hayatım da ilk defa bu kadar utanıyordum. Odama geldiğim anda kapıyı kapattım ve yatağın üstüne oturdum. Lisa ile aynı oda da kalıyorduk fakat kendisi en çok Rosé'nin odasındaydı. Bari eşyalarını al buradan be.

Zaman Atlaması
1 Hafta sonra

"Şikayet etmeseler ölürler zaten."

Felix'in konuşması ile başımı salladım. Amcık onbirler bizim boş derste olduğumuzu öğrenip hoca göndermişlerdi. 2 ders ne güzel eve gidecektik o da olmadı. Onlara gününü göstereceğim.

I Love You And Me / JenSoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin