Love (4)

781 65 39
                                    

Jennie ile eve geldikten sonra içeriye geçtik. Kapıyı kapattıktan sonra ona salona geçmesini söyledim. Yol boyunca benimle hiç konuşmaması beni üzerken şimdi bunu unutmak istiyordum. Belki biraz daha birbirimizi tanırdık ya da bilmiyorum. Jennie nedense diğer kızlardan farklı geliyor bana. Daha güzel ve çekici geliyor.

O salona geçtikten sonra ben mutfağa gidip hızlıca kahve yaptım. Salona geçtiğimde o evin her yerini inceliyordu. Galiba beğenmişti.

Ona gülümseyerek kahveyi uzattım sonra karşısına oturdum. Ben dışında her yeri inceliyordu. Sanki benimle göz göze gelmeye korkuyordu. Boşverip kahvemi içmeye devam ettim. İlk soru ondan geldi.

Jennie "Tek mi yaşıyorsun?"

"Hayır abim ile yaşıyorum. Kendisinin şehir dışı işi olduğu için bir süre evde tekim."

Jennie "Korkmaz mısın?"

Gözlerimi ona çevirdim. Bana soran gözlerle bakıyordu. Şaşırarak cevap verdim.

"Neden korkayım ki?"

Jennie "Yani ev büyük. Mesela üst kattasın alt kattan ses geliyor. Bence ben korkardım."

"Ben alışığım böyle şeylere. Hem Rosé'nin evi de 3 katlı. Sen neden korkmuyorsun?"

Jennie "Dediğin gibi, Rosé'nin evi. Rosé yaşıyor ve birde evde durmayan Sana."

Gülümsedim.

"Yalnız değilsin işte. Bak evde Sana ile Rosé de var. Sohbet ediyorsunuz hep."

Jennie "Rosé benim en yakın arkadaşım. Onunla hep konuşuyorum zaten."

"Güzel, konuşmaya devam et."

Konuşacak tabii ki.

Neden emir verirmiş gibi konuştum ya?

Kesin kıskandığımı sanacak.

Ne güzel anlaşıyorum hemcinslerimle.

Sessizlik oluşunca televizyonu açıp kumandayı ona verdim.

"İstersen televizyona bakabilirsin. Kafana göre takıl. Rosé okuldan döndüğünde gidersin."

O bana gülümsediğinde cebimden telefonumu çıkardım. O da kumandayı alıp kanalları geziyordu. Bende WhatsApp'a girdim.

Taekook gerçek olmazsa şerefsizim.

Sehun: kız Jisoo sevgilinle nereye kaçtın

Lisa: Ne

Dahyun: oha amk ne sevgilisi

Jungkook: iddiayi kaybettim lan salak jisoo ne ara yaptın sevgili

Jisoo: bi sakin olun amk ne sevgilisi

Sehun: Jennie ile kactiniz okuldan
Neden kactiniz
Nereye gittiniz
On sevismenizi mi yaptınız

Felix: yalnız Jisoo ile Jennie ne yakisirlardi ama

Jungkook: Jennie de taş gibi ama

Dahyun: oha aq ne ara biraktin Taeyi

Jungkook: lan ne alaka abi sadece taş olduğunu söyledim Taemin yanında hiç bile

Jisoo: noluyo aq
Sehun gotunden ne uyduruyon amk keli
Jennie ile işimiz vardı o yüzden erken çıktık

I Love You And Me / JenSoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin