Love (10)

584 44 17
                                    

"Hayatım böyle on numara!"

"Forma giymem ama on numara!"

"Kuran çarpsın on numara,"

"Bak keyfim meyfim on numara!"

Dahyun "Kısın şunun sesini yoksa sizi on numaralı sakatlar yaparım!"

Şu düştüğümüz hale bakın. Rosé ve Jennie hariç herkes arabada ama çok şükür araba büyük. Bu erkeklerin açtığı şarkıya söve söve dışarıyı izliyorum. Sabahın beşinde nedensizce okula çağırıldık ve arabayla gidiyoruz. Jennie dün benim ısrarlarım ile evine gidince akşam evde tek kalmıştım. Kimseyi istemediğim için ev boştu ama iki gündür Suho'ya ulaşamıyordum ve bu durum beni çok germeye başladı. Bu olayda başrol benim ve benimde görevlerim var fakat Suho bir şey demeden kendi kafasına göre yapıyor. Buraya elbet gelecek, her şeyin hesabını sorucam.

Lisa "Ya geldik mi yarım saattir yollardayız!"

Felix "Geldik sayılır... Jungkook şuradan döneceksin. Ya hayır oradan değil! Of bin kez gittin şu okula hâlâ yol nasıl aklında değil!?"

Jungkook "Lan işim gücüm yok birde bir senemin kaldığı okulun yolunu mu öğreneceğim? Bir kaç ay sonra bu yol benim işime yaramayacak."

Nayeon "Hayır dört senedir bu yolu kullanıpta nasıl öğrenemedin onu konuşuyoruz."

Sehun "Ay tamam geldik inelim artık."

Hepimiz hızlıca indiğimizde hava karanlıktı. Yavaşça dört bir yanı aydınlık olan okula doğru yürümeye başladık. Bahçede kimse yoktu. Hayret. Bu bahçe boş kalırmıydı ya? İlla ki 3-4 kişinin bahçede olması lazımdı ama bahçe bomboş. Bir çöp bile yok.

Okulun kapısı açık olduğu için içeriye girdik. Okulun içerisi de aydınlıktı fakat içeride kimse yoktu. Bütün sınıfları, tuvaletleri ve yemekhaneyi gezdik ama hiç kimse yoktu. Şaşkınca birbirimize bakmaya başladık. E o zaman, müdür bizi neden aramıştı?

"Çocuklar? Aa Jisoo! Kızım sizin burada ne işiniz var?"

Duyduğum tanıdık ses ile arkamı döndüğümde rehber hocası ile karşılaştım. Hoca benim önüme geldiğinde şaşkınlıkla ona sordum.

"Hocam müdür bizi yarım saat önce aramıştı o yüzden geldik. Burada olmamızı istedi." Hoca kaşlarını çattı.

"Sizi mi aradı? Evladım siz duymadınız mı? Müdürümüz bir haftadır hastanede. O yüzden okulla müdür yardımcıları ilgileniyor. Onlar aramış olmasın?"

Dahyun "Derken?"

Ben müdür dışında okuldaki herkesi tanıyan birisiyim. Müdürü de hiç okulda görmedim. O yüzden sesini ve kendisini tanımadığım için hemen okula gelmiştik. Evet, kandırıldık. Bunu kim yaptıysa ona çok pis ödeteceğim! Kim hangi cürretle beni sabahın beşinde yatağımdan kaldırabilir?

"Hocam, biz herkesin sesini ve kendisini biliriz bu okulda. Müdür yardımcıları olsaydı hemen anlardık. Bizi arayan kişi kendisini müdür olarak tanıttı ve ismini bile verdi. Bizde müdür sandık."

"Hocam arkadaşlarım geldi. Onlarla hemen kütüphaneye geçebilir miyiz?"

Yoğun kokusu ve güzel sesini duyduğum anda arkaya döndüm. Karşımda Jennie ile Rosé ve yanlarında kütüphane hocası vardı. Onlar bizi mi bekliyordu?

Lisa "Rosé! Sana sabahtan beridir yazıyorum ve sen okuldan çıkıyorsun!"

Rosé "Zaten sabah Lisa."

"Of susun bir. Jennie sizin burada ne işiniz var?" Dedim onlar kavgasına başlamadan. Jennie bana döndü.

Jennie "E müdürünüz olarak sizi çağırdım. Sesim nasıldı çokta kalın çıkmıştı değil mi? Sizde hemen inanıp gelmişsiniz!" Beni uyandıran kişi o. Hah! Başka birisi olsaydı şimdiye kadar dövmüştüm ama şimdi sesimi çıkarmıyorum. Çünkü o beni uyandırdı, başkası değil.

I Love You And Me / JenSoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin