Love (9)

578 45 9
                                    

"İyi olduğuna emin misin Jisoo? Hâlâ biraz kanaman var."

Dahyun'a başımı salladım. 5 gündür yatmaktan başka hiçbir şey yapmıyordum kolum ve bacaklarım yüzünden. Bugün biraz kendime geldiğim için kalkmak istedim. Yanımda Dahyun ve Jennie vardı. Diğerlerini zorla okula gönderdim çünkü derslere girmeleri lazımdı. En azından hepsi giripte bana bir şeyler anlatabilirlerdi. Yanımda sadece Jennie'yi istiyordum fakat Dahyun'um o kadar ısrar ettiği için kıyamadım onu da yanıma aldım.
Jennie ile sevişeceğimizi düşünüp ortalığı ayağa kaldırdığı için sinirlenip onu susturarak isteksizce kalmasına izin verdim.

Jennie "Çanta tamam. Bugüne olan kitapları koydum."

"Uzun zamandır okuduğum bir kitap var raflığın üstünde, onu da koy. Canım sıkıldıkça okurum." Jennie başını sallayıp raflıktan kitabı aldı ve çantanın önüne koydu.

Dahyun "Bitti o zaman. Gidiyoruz kızlar."

Arabaya yavaşça bindirdiler beni. Dahyun arabayı çalıştırınca kafamı arkaya yasladım. Arkada ben oturuyordum fakat Jennie yanımda değil önde oturuyordu. 5 gündür okula gitmek yerine benim yanımdaydı ve hep benimle ilgilenmişti. Çok az konuşmuştuk. Şahsi olarak ben çok az konuşmuştum. Utanıyor muydum?
Fazlasıyla evet! Çünkü konuştuğumuz her şeyde bebeğim kelimesini söylüyor ve yüzümün kızarmasına sebep oluyordu. Onun yüzünden internetten bir sürü fondoten ve kapatıcı sipariş ettim.

Jennie "Sonunda geldik."

Kafamı kaldırıp cama baktığımda okulun önündeydik. İkiside hızlıca arabadan inip benim kapımı açtılar. Onlara tutunmama gerek yoktu çünkü azda olsa yürüyebiliyordum. Kapıya tutunup ayağa kalktım ve yavaşça yürümeye başladım. Sargılı elimle okuldaki herkese el sallayıp sınıfa geçtim. Sınıfa girdiğimde herkes bütün işini bırakıp bana bakmaya başladı. Ne var yani, alt tarafı 1 hafta okula gelmedim.

Taehyung "Ooo hoşgeldin Jisoo. Aklımız sende kaldı valla." Taehyung benim yanıma geldiğinde Jungkook'un bakışlarını üzerimde hissettim. Kaç gündür ölüyordum ben! Buraya zorla gelip birde bunun tribini çekemezdim.

Gözlerim Jungkook'a kaydığında bize kötü kötü bakıyordu. Gözlerimle elimi gösterip alttaki elimle ona orta parmağımı çektim. Jungkook kaşlarını çatmış elime bakarken ben ise Taehyung'a gülümseyip sırama geçtim. Bütün sınıf ben oturur oturmaz geçmiş olsun demeye başladı. Hepsine tekrardan gülümsedim ve cebimden telefonumu çıkardım. 302 mesaj mı? Bunlar gruba yazmak dışında hiçbir bok yapmıyorlar mı?

Jungkook, Taekook gerçek olmazsa şerefsizim adlı grup ismini at kafalılar olarak değiştirdi.
Jungkook, at kafalılar adlı grup ismini İbo benim dolarımı yesin olarak değiştirdi.
Jungkook, İbo benim dolarımı yesin adlı grup ismini noluyo len olarak değiştirdi.
Jungkook, noluyo len adlı grup ismini Jensoo tek aşk❤️ olarak değiştirdi.

"Allah belanı versin Jungkook." Sinirle ayağımı yere vurup Jungkook'a döndüğümde o Taehyung ile flört ediyordu. Öfkeyle tam ayağa kalkacaktım ki Sehun kolumu tutup tekrardan oturmamı sağladı.

"Niye bu kadar sinirlendin?" Ona dönüp sinirle telefonumu gösterdim. O ismi görmüş gibi çatılan kaşları yumuşadı ve gülümseyerek bana döndü.

"Siz salak mısınız ya?"

Sehun "Jungkook çok doğru grup ismi yapmış. Tebrik ediyorum onu."

I Love You And Me / JenSoo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin