bölüm 2 Odin'nin istekleri

3.3K 159 17
                                    

Ben öylece durmuş az once ne yaşadığımı düşünürken bir rüzgarın esintisiyle kendime geldim. Tüm öğrenciler içeri girmişti, bahçede sadece ben vardım kaç dakika öylece durmuştum?

"Lanet olsun işe geç kaldım!"

Oradan koşarak ayrıldım işe bir kaç dakika geç kalmıştım lakin bir sorun yaşamadım patronla.
                                                          
Hava kararır kararmaz. İşten ayrıldım ve eve doğru yürümeye koyuldum. Bugün hava oldukça rüzgarlıydı gökyüzüne baktım yağmur yağacak gibiydi lakin bir türlü yağmıyordu "ne garip" iyice hava esmeye başladı, vücuduma bir titreme hissettim iyice üşüdüğümü fark ederek koşar adımlarla eve daha erken gelmeye çalıştım.

Anahtarla kapıyı açtım içerisi sıcacıktı, babam odunları şömineye koymuş olmalı. "Ben geldim" sesimde neşe vardı her ne kadar zor bir hayatımız olsada hepimiz birlikteydik bu bana yetiyordu. 

"Hoşgeldin!" Dedi kız kardeşim
Annem yine mutfakta birşeyler hazırlamakla meşguldü babam ise, suratı beş karıştı yüz ifadesini, fark edememek elde değildi.

"Selam baba" dedim kısık bir sesle yüzünde belliydi Asgard'da birşeyler olduğu bu da beni iyice telaşlandirdi.

"Angelina sana birşey söylemem gerekiyor"

"Söyle baba yoksa seni kovdular mi?"

Derin bir nefes alışını fark ettim. Birşeyler söyleyecek lakin çekiniyordu.

"Bahçeye çıkalım"

Bahçeye çıktığımız da hava iyice bozmuştu, Asgard'daki hayat ışıl ışıl görünüyordu buradan her yerde bir ışıkla iyice kendini gösteriyordu saray yada şato...

"Babamız Odin bugün,çok makul bir istekte bulundu ve geri ceviremedim.."
"Neymiş o istek?"

"Odin oğlu için bir prenses, istediğini söyledi"

"Ne güzel Asgard'daki bir kadını oğlu için alabilir." Bu kadar basit bir konuyu babamla niçin konuşmak istemişti ki? İyice gerilim lakin babama göstermedim.
"Asgard'daki kadınları değil seni istiyor Angelina."
Kalbim çok hızlı attığını fark ettim ayaklarım yerden kesilecek gibiydi
Az önce Odin oğlu için bir prenses. istediğini söyledi. Ve bu da ben oluyorum.

Kahkaha atmaya başladım bu tüm yaşananları hazmetmek zordu.
"Ne diyorsun sen baba"
"Çok üzgünüm kızım ama bir tanrıya karşı gelemezdim."
Göz yaşlarımı tutamadım yanağıma bir damlanın düştüğünü hissettim ayaklarımın üstüne düştüm. Evlilik hiç tanımadığım bir adamla "Tanrıyla"

Babamda kendi dizlerinin üstüne çöktü eliyle yanağımda ki göz yaşını sildi "çok üzgünüm kızım"

Babama kızmak kin beslemek saçma olurdu. Onun bir suçu yoktu hayır deme imkanı bile yoktu Odin birşey dediyse o yapılmak zorundaydı ve şimdi ben kurban oluyordum..

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin