bölüm 16

1.9K 102 0
                                    

Aradan bir hafta geçmişti, ancak bir hafta birgün gibiydi daha dün Lokiyle beraber gibi hissediyordum, ama simdi.

Loki gitmişti herşeyi bırakıp gitmişti kardeşi için kendine feda etmişti. Herkes onu kalpsiz sanarken o kendi canını boşverdi.

Her uyandığımda Lokiyi düşünüyor her uyuya kaldığım da. Rüyama giriyordu. Adam resmen beni hipnotize etmişti kendine.

Kasabada dedikodular çok yayılmaya başlamıştı. Herkes asgard olayını konuşuyor. Bana baş sağlığı diliyorlardı. Lakin arkamızdan da Loki'ye demediklerini bırakmıyorlardı.

"İyi ki ölmüş, ne asgard'da katkısı oldu nede bize."

"Ah ya Thor onun yerine ölseydi ne yapardık?"

"Hayatında bir tek iyi şey yapmış o da ölmek."

"Ah bu kıza da yazık oldu evlenmeden dul kaldı."

"İyi ki evlenmeden ölmüş, yoksa kızın hayatını zindan ederdi."

Herkes birbirinden farklı şey söylüyorlardı loki'ye kan kusuyolar , bana da acı gözlerle bakıyorlardı.

Artık kardeşimle beraber vakit geçirmiyordum. Sadece odamda yatıyordum.

Daha Lokiyle yakınlaşmadan önce, plan kuruyordum. Ne ironik daha ilk günden adam kendine aşık ettirmeyi başarmıştı.

"Ne güçsüz kadınsın Angelina bir bakışıyla adamın içine düştün."

Şimdi ne olacaktı. Hiçbir şey olmamış gibi herkes hayatlarına devam mı edecekti ya Thor? Veya Odin asgard. Kimse Loki için yas tutmayacaktır.

"Neden canım yanıyor?"

"Neden kalbim ağrıyor."

Ağladığımı yanaklarıma gelen damlayla hissetim, her gün böyle ağlayacak mıydım.

Bir adam için.

Ama bu adam için herşeyi göze alırdım. Beni bir kaç gün olsada tek güvende hissetiren kişiydi.

Ama şimdi. Yapayalnızım

Kapı sesiyle tüm hüznüm yok olmuştu.

"Benim Max. Gelebilir miyim?"

Max'ın gelişiyle hemen ayaklandım
"Max." Dedim heyacanla bir haftadır ondan ses yoktu. Şimdi gelişiyle biraz rahatlamıştım.

"Aman tanrım bu ne hal!" Dedi beni süzerek

"Kızım bu adama cidden aşık olmuşsun." Dedi şaşkınlıkla

Kafamı eğdim ve yanağımdan göz yaşı süzüldü, dudaklarıma kadar gelen tuzlu su kuru dudaklarımı ıslatmaya yetmişti.

"Aptal!" Dedi sonra kollarını açarak bana sarıldı sarılmasına karşılık vererek kafamı saçlarına gömdüm

"Canım. Çok acıyor Max" dedim titrek sesle

Max beni geri çekince yüzüme iyice baktı. Kahverengi gözlerini göz yaşlarıma dikti. Eliyle akan göz yaşımı sildi,

"Böyle yapma o da istemezdi"

Başımı sallamakla yetindim. Yatağa doğru ilerledim. Peşimden geldi

"Nasıl oldu hani plan yapmıştık?"
Dedi bir kaşını kaldırarak.

"Ne sen sor ne ben söyleyim."

"Sen şimdi kötü adama mi aşık oldun?" Dedi garipser bir tonla.

"Kötü adam olduğunu nereden çıkardın?" Dedim göz yaşlarımı silerek ona baktım.

"Herkes öyle düşünüyor."

"Herkes öyle düşünüyor. Ne acı verici harbuki daha onu tanımıyorlar bile ne acı çektiğini ne yaşadığını bilmeden yargılıyorlar." Dedim son nefesime kadar hiç susmadan.

"Özür dilerim. Ben-"

"Özür dileme." Dedim

"Biraz uyuyacağım"

Başını tamam dercesine salladı ve yataktan kalkarak kapıya yöneldi.

"Kendine bunu yapma Angelina sen güçlü bir kadınsın.".

Cevap dahi vermeden battaniyeyi, üzerime örtüm.

Kapı sesiyle gittiğine emin olarak battaniyeyi üzerimden çektim.

Gitmişti.

O da herkes gibi düşünüyordu

Bir kaç dakika sonra yine kapı çalmıştı. Öfkemi tutamadım. Ve bağırdım "LANET OLSUN BİR RAHAT BIRAKIN!"

koşar adımlarla kapıya yöneldim açtığımda gökgürültüsü tanrısı burun burunaydım.

"Sen miydin.."

"Yanlış bir zamanda mı geldim?"

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin