bölüm 6

2.6K 158 21
                                    

Bizi yine güzel bir sofra karşılamıştı daha önce hiç yemediğim türden yiyecekler görünce şaşkın yüz ifademi saklamaya çalıştım. Odin daha gelmemişti annemle babam sofrada, Lokiyle konuşuyorlardı. Sofradakiler bizim gelişimizi fark edince tüm ilgiyi bize verdiler. Loki Thor'la beni yan yana görünce suratının asıldığını fark etmemek elde değildi.

"Günaydın,herkese." Dedi Thor gülümseyerek. Annemle babam karşılık vererek sofraya oturduk.

"İyi uyudun mu Angelina.?" Dedi Loki gözleri her zamanki gibi ışıl ışıl parlıyordu, bakışlarına karşılık vermemeye çalışarak "uyudum sağolun düşünceniz için." Loki sırıttı ağzına bir üzüm atarak "artık sizli bizli konuşmasak mı, yakında karım olacaksın." Tereddüt etmeden pat diye söyleyince midem deki heyacanı hakim olmaya çalıştım.

Daha birşey diyemeden, Odin'nin gelişiyle herkes ilgisini ona verdi bir an da tüm sofrada oturanlar ayaklandı. Ben de

Odin eliyle oturmamizi işaret ederek herkes komutunu almış gibi, eski hallerine döndüler.

"Afiyet olsun. Herkese" dedi cidden bir tonla.  Herkes başını sallayarak yemek yemeğe başladılar. Bir an da aklıma her gün burada uyanacagim, geldi bu sofraya oturacağım ve Odin'nin bize verdiği komutları yerine getirmek zorunda kalacağım. Ne acınası

"Umarım rahat etmişsinizdir." Dedi Odin babam yemeğe ilişkisini keserek başını eğdi "minnettarız herşey için."

"Peki siz, Dünkü yürüyüş nasıldı?"
Dedi Odin tüm ilgiyi benle Loki'ye vermişti.

"Angelina çok hoş bir kız, onunla vakit geçirmek güzeldi."
Dedi lakin gözleri Odin'de değil bendeydi tüm ilgisiyle.

"Güzel peki ya sen kızım?."

"Oğlunuz çok,nazikti efendim." Demekle yetindim yalan söylemiyordum, dün gece Loki tüm söylenenlerin aksine gerçekten nazik ve efendiydi.

Onunla vakit geçirmekten keyif almış olabilirim..

"Birbirinizi tanımanız güzel yakında, tüm hayatlarınızı birleştireceksiniz."

Loki elimde duran elimi tuttu. Teni tenime gelince vücudum da kıvılcım hissettim ne elimi çektim ne tutmasına karşılık verdim, öylece dokunuşunu hissettim sıcak dokunuşlar..

"Loki bugün benimle geleceksin." Dedi Thor
Loki'nin keyfi kaçmış gibiydi, elini elimden çekti "yine mi çocuklara öğüt vereceğiz?."

"Hayır cinlerle bir kaç işimiz var, asgard'ı rahatsız ediyorlar."

"Tahta oturacak sensin, kendi işini kendin hallet."

Demek ki taht Thor'a kalmıştı gerçi kasabada dedikodular dönüyordu, lakin kimse net birşey söylemedi birileri Loki derken diğerleri Thor diyolardi. Çoğu kişiye göreyse en mantıklı karar tahtın varisi Thor olmalıydı.

Thor aniden bakışlarını bana çevirdi sonra Loki de iki prensin bakışları üzerimde fark edince gerilmemek elde değildi

Belli ki ağızdan kaçırmış olmalılar şu taht meselesini. "Benden birşey çıkmaz rahatınıza bakın." Dedim

"Güzel. Baba izninle biz gidiyoruz."
Odin biraz halsiz görünüyordu lakin çok yansıtmak istemiyor gibiydi bende sormadım.

Başıyla onayladı sadece.

"Bende biraz dinleneceğım, adamlarım sizi evinize kadar bırakır."

"Herşey için teşekkürler efendim" dedim tebessümle. Annemle babam da bir kaç şeyler söyledikten sonra Loki ve Thor da oradan ayrıldı. Ailemle yanlız kalınca "bu Loki söylenenlerin haksine gerçekten bir beyefendi," dedi babam kendinden memnundu. Annem de aynı fikirdeydi

Bir süre sonra Odin'nin söylediği gibi adamlar aynı arabayla bize eve kadar eşlik ettiler.

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin