Eve vardığımızda, yine eski hayat bizi bekliyor gibiydi.
Ben ve Cara kendimize çeki düzen verdikten sonra, dışarı çıkacaktık fakat babam beni durdurdu.
"Kızım,seninle konuşmam gerekiyor. bugün Cara annesiyle gitsin" dedi göz temasın dan kaçınarak. O sırada Cara araya girdi boğuk bir sesle "tek başıma da gidebilirim."
"Peki Cara sen git." Dedim kız kardeşim göz devirerek evden ayrıldı.
Babamla annem oturma odasını işaret ederek oraya yönlendik.
"Bir sorun mu var?" Dedim
"Hayır." Dedi annemAnnemle babam oturunca ben de oturdum. İkisinin yüz ifadesinden belliydi birşeyler dönüyor, ama söylemeyi çekiniyor gibiydiler.
Yüzümde tebessümle "Odin bizi layık görmedi değil mi?"Annemle babam bir anda gözlerini bana devirdiler işte o an gerildim.
"Aksine,yakın bir zamanda evlilik hazırlıkları başlayacak." Dedi annem hüzünle.Sesimin titremesine engel olamayarak. "Nasıl.." gözlerim dolacak gibi olmuştu bir kırpmayla göz yaşım yanağımdan süzülecekti.
"Neden üzülüyorsun,hayatın değişecek. Angelina bir sarayda yaşayacaksın ayrıca sana layık bir prensle." Babam annemin aksine gayet mutlu görünüyordu, gerçi babamın işine gelmişti her zaman iyi yerlerde büyümemizi isteyen oydu. Ve karşımıza it kopuk çıkacak diye ödü kopuyordu.
"Ama sizden ayrı düşeceğim sizin olmadığınız, bir yer cehennem benim için.!"
Annemin ne kadar üzüldüğünü görsem de babama hak vermişti bunun benim için en iyisi olacağını düşünüyorlar.
"Bizi istediğin zaman görebilirsin Angelina. eminim kocan anlayışlı davranacaktir."
"Kocan". Kelimesi ne kadar da ironik daha bir kaç saat önce tanıştığım adamla evlenecektim ve bir ömür sürdürecektim.
Aklıma geldikçe fena oluyordum dışardaki çiftlere ne zaman rastlasam hayranlık duyardım lakin onlar görücü usulü beraber değildiler, aşık olarak birlikteydiler. Bense tanımadığım bir adam, veya prens her neyse. Onunla olacaktım ileriyi düşünemiyorum bile!
Ellerimin titremesine engel olamadım iyice kendimi yorgun hissettim,bu tüm düşünceler beni boğmaya başladılar.
"Siz nasıl istiyorsanız öyle olsun."
Doğruca evden ayrıldım daha fazla durarsam katil olacaktım.Havanın esintisiyle kendime gelmem bir olmuştu.
O sırada biraz kasabada dolandım, arkadaşım Max' la karşılaştık küçüklüğümden beri bu kasabada hep birlikteydik kardeşim gibi olmuştu max.
Tüm olanları ona ayrıntısına kadar anlattım. Max de tum anlattıklarımı sindirmeye çalışıyordu
"Ne düşünüyorsun haklıyım değil mi!."
Max gözlerini kırpıştırdı. Ve dudaklarını arayarak iç çekti.
"Bak beni yanlış anlama, Angelina ama asgard tüm kızların hayali. Ve bu hayallerini gerçekleştirecek tek kızsın, üstüne üstlük bir prensle evleniyorsun."Gözlerimi devirerek "ah sende başlama neyin hayali bu orada hapis süreceğim!"
Elini ellerime koyarak ona bakmam için beni zorlamıştı "bak Angelina, hep karamsar düşünüyorsun ya öyle değilse orada prenses olacaksın, ayrıca şu saçma işinden kurtulacaksın."
Gözlerimi kapatarak kafamı eğdim. Saçlarım yüzüme gelse bile umrumda değildi, arkadaşım haksız sayılmazdı çalıştığım yer gerçekten çok saygısız bir yer, ailem için hep susuyorum lakin nereye kadar.
"Keşke, keşke benim yerimde sen olsan max keşke senin gibi aynı fikirde olsam."
Nefes alması hızlanmıştı, gözlerini devirdiğini anlamak zor değildi. Hemfikir olmadığımız için sinir olmuştu, ellerini ellerimden çekti
"Aptal olma Angelina bir kere olsun mutlu ol. Ve büyü Angelina büyü, bu çöplükten kurtuluyorsun."
Derin bir nefes aldı "eğer Lokiyle çocuğunuz olursa daha üstün olursun kraliçe bile olma şansın var Angelina aklını kullan,"O an tüm taşların oturduğunu fark ettim max oldukça mantıklı konuşuyordu eğer orada bana karşı saygı artarsa daha üstüm olurdum, ailemi yanıma alabilirim.
Yüzümde gülümsemeyi tutamayıp Max'ın yanağını öptüm. "Sana sahip olduğum için çok şanslıyım, haklısın Max dediğini yapacağım."
Asgard'da Loki'nin karısı olacaktım, lakin çok mantıklı düşünmem gerekiyordu her ayrıntısına kadar, eğer orada bana karşı saygı artarsa Loki den bile üstün olabilirdim. Fakat sarayda herkese karşı iyi olmalıydım herkesin güvenini kazanam gerekiyordu en çok da, Loki'nin Loki herkesten daha zeki ve kurnaz biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard İçin Evlilik ~Loki~
Fanfiction"Şuana kadar çekip gitmen gerekirdi, ama sen, durmuş bir canavarın elini tutuyorsun." "Belki o canavar benim hoşuma gidiyordur?" Tüm bölümler tamamlanmıştır keyifli okumalar!!