"bu gerçek olamaz." Dedim kekeleyerek.
O ölmüştü gözlerimin önünde. Kardeşi için kendine feda etmişti tüm o yaşananların. hepsi yalan mıydı? Her duygu her adım
Bu mümkün muydu
Aslında bakılırsak bu lokiydi kurnazlık tanrısı lakin bu kadar ileri gidebilecek cesareti nereden buldu.
Bana yaşattıkları.."Beni özledin mi prensesim?" Dedi tahtın başından kalkarak. Önümde tıpkı bir lord gibi durdu
Şimdi fark ettim de Loki'nin benden ne kadar uzun olduğunu.
Bu inanılmazdı lakin bir taraftan ona çok öfkeliydim. Onun için kendi hayatımı bırakmıştım her yaşadığım şeyden gram zevk alamıyorken, onun beni kandırması..
Kendini öldü göstermesi.
"Herşey yalan mıydı." Dedim bir adım ben atmıştım.
Loki adımımı fark edince kendisi de bir kaç adım daha attı. Yeşil parlak gözlerini gözlerime sabitledi. Dudağının titrediğini fark ettim.
"Yapmak zorundaydım" dedi.
Başımı eğdim, saç tellerim hafiften yüzüme vuruyordu lakin umursamıyordum. "Ne zaman gözüm kapansa seni görüyorum." Dedim iç çekerek "seni ve o ölmüş bedeni"
Bir adım ben attım eğmiş başımı kaldırarak loki'ye baktım. Kokusunu içime çekmek istedim. Lakin kendime hakim oldum
Bakışlarımız birbirini buldu bazen dudaklara kayıyor bazen de gözlere. Hakim olmak oldukça zor olan bu bakışmalar hiç birbirinden ayrılmıyordu
""Sana yaşattıklarım" için üzgünüm." Dedi boğuk bir sesle
Gözlerimin dolduğunu fark ettim bir kırpmayla yanaklarıma süzülecekti
"Neden?" Diye sordum tek kelimeyle. Loki kelimeleri bir araya getirmeye çalışıyormuş gibi düşündü. Lakin tek dediği şey
"Kral olmak için."
Herkes Loki için demediklerini bırakmadılar. Lakin ben hep onu korudum ne olursa olsun bir nedeni veya yaşamışlıgı vardır dedim. fakat bu, bu çok fazla zevk uğruna.Belkide hırsı yüzünden.
"Kendini öldü göstererek kral olmak mı.?" Dedim alay ederek. "Aptallık"
Loki eski sıcak gülümsemesini sundu. Tüm alaycı tavrım, bir anda soldu gülüşünde.
Bu gülümsemeyi özlemiş mıydım?
"Prensesim benim için, endişelenmeyin" dedi arkasını dönerek. Tahtın başına geçti uzun ince parmaklarını, tahtın kolunda gezdirdi.
"Odin hata yapıyor Thor asgard'da hükmedemez." Dedi yeşil gözlerini bana dikti. Lafını bölmeden öylece onu izledim.
"Thor sadece savaşları şiddetle kazanır ben. Ben düşünerek hareket ederim." Hafif yüzünde tebessüm belirdi ve bir kelime daha eklemek istercesine devam etti. "Düşmanımı aklımla, ve kurnazlığımla. Öldürürüm." Dedi elini tahtın kolunda gezdirmeye bıraktı.
"Odin bunu göremiyor. Ama ben göstereceğim ve sen prensesim" dedi yanıma yaklaşarak. Başımı sola çevirdim. Lakin Loki elini çeneme getirerek ona bakmamı zorladı.
"Sen bana yardım edeceksin." Dedi yeşil gözlerinin parladığını gördüm. Bir damla göz yaşım yanağımdan dudağıma doğru süzüldü Loki göz yaşını takip ederek, başparmağını dudağıma götürdü ve yaşı sildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asgard İçin Evlilik ~Loki~
Fiksi Penggemar"Şuana kadar çekip gitmen gerekirdi, ama sen, durmuş bir canavarın elini tutuyorsun." "Belki o canavar benim hoşuma gidiyordur?" Tüm bölümler tamamlanmıştır keyifli okumalar!!