bölüm 35 karar

946 75 10
                                    

Okuyanlara ve oy verenlere çok teşekkür ediyorum destekleriniz benim için çok değerli fakat bunu yardım diyetinde değil de gerçekten hikayemi severek okuduğunuz için yapın sizin yorumlarınız beni çok mutlu eder.

İYİ OKUMALAR!<3

Salonun ortasında böyle yakınlaşmamız gözden kaçmamıştı gelen giden göz ucuyla bizi süzüyordu utanınca geri çekildim ve etrafta bakarak nerede olduğumuzu göstermeye çalıştım. Loki direk cevabı anlamış gibi gülümseyerek başını salladı ve kendine bir içki doldurdu
"İster misin?" Dedi şarabı göstererek normalde içmeyen biriyimdir lakin bugün kendimi şımartabilirdim.
Gülümseyerek olur dedim Loki hemen diğer bardağı eline alarak içkiyi doldurmaya başladı.
"Ha bu arada çok garip birşey oldu." Dedi kaşlarını çatarak
"Ne oldu?"dedim merakla Loki doldurduğu bardağı bana uzatarak dudaklarını araladı.
" içkilerim kayıp. Üstelik onları 9 diyardan bizzat kendim aldım." Dedi düşüne düşüne göğsüme inip kalkarak elimdeki içkiyi yudumladım. Nasıl söyleyecektim Brunnhilde ye hepsini verdiğimi..
"Gerçekten de tuhafmış" dedim ne şaşırtıcı ki sesim titremedi.
Loki başını sallayarak içkiyi yudumladı.

Başımı çevirince Brunnhilde'yi gördüm. Sıcak bir gülümseme sundum kendisi de karşılık vererek hafifçe eğildi "prenses." Dedi aynısını ben de yaparak başımı eğdim "valkyrie.." dedim sıcak bir tonlamayla Brunnhilde gülümseyerek loki'ye baktı göz göze gelince ikisi de göz devirdi.

Brunnhilde birşey söylemeye unutmuş gibi direk loki'ye döndü
"Ha unutmadan şu söylene söylene durduğun, 9 diyardan getirdiğini içkiler harikaymış." Dedi gülümseyerek Loki dudaklarını araladı lakin bir şok yaşadığını aşikardı.
"Sen!!" Brunnhilde tebessüm başını salladı "beeen"
"Seni öldüreceğim" elindeki içkiyi bana uzattı ve Brunnhilde'ye doğru ilerlemeye başladı.
"Durun" elimdeki içkileri masaya koyarak yanlarına ilerledim ikisi de elinde hançer tutarak birbirlerine yürümeye başladı

Brunnhilde'nin arkasından kulağına dudaklarımı getirdim kız irkilmiş gibi geri çekilmeye çalıştı fakat ben bunu engelledim
"Akıllı ve güçlü bir kadınsın valkyrie fesatlık tanrısıyla mi zamanını boşa harcayacaksın?" dedim loki'ye bakarak genç adam iç çekerek kızı nasıl manipüle ettiğimi izledi.
Brunnhilde bana döndü "haklısın değmez." Dedi lafı uzatarak tebessüm ettim Brunnhilde içkisine geri dönerek keyfini çıkarmaya çalıştı.

Loki yanıma gelerek gözlerini kıstı "sen var yaa.." kahkaha atmak istedim lakin burada pek hoş karşılanmicagına kanat getirerek dudaklarımı tuttum
"Hayatını kurtardım denilebilir. Teşekkür etmek yerine mızmızlanıyorsun Loki" dedim
Loki alaycı tavırla gülümsedi ve beni aç bir aslan gibi süzdü yanaklarımın çayır çayır yandığını hissedince gerildim. Bu gözler üzerinizde olunca rahatlığınızı korumak elde değil adeta bu gözler sizi rehin alıyor.

Loki gözlerini benden çekti ve farklı bir yöne bakmayı sürdürdü nereye baktığına anlamak için ben de başımı o yöne çevirdim gelen kişiler Jane ve Thor.
Kaşlarımı çatarak dudaklarım aralandı "nasıl?"
Jane adeta asgard kadını olmuş gibiydi üzerindeki parıltılı pahalı mavi elbise ona renk katmıştı bukleli sarı saçlarını önüne atmış bir peri kızı gibiydi resmen.

Asgard İçin Evlilik ~Loki~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin