Gökçe hayatın zillesini her seferinde yemeye devam ediyordu. Üvey babası yetmezmiş gibi birde Yasin Beyle Çınar Bey başlamıştı. Gökçe bir yandan işe gidiyor bir yandanda herkesten sürekli azar işitiyordu. Üvey babası kalkmadan üzerine ispanyol paça siyah pantolon ve t-shirt geçirip evden çıkıp sahile gitti. Hayat ne zaman Gökçeye yüklenirse gökçe bu sahile gelir ve yüklerini burada bırakırdı.
Bir banka oturup aldığı simiti iştahı olmasada yemeye başladı. Arada martılarıda unutmadı tabi. Hava hafif serindi. Dalgalar sanki öfkeliymiş gibi vurup duruyordu. Şu denize bir atlasa , hayatın yükünü sonsuza kadar omuzlarından atacaktı. Fakat o güçlü bir kızdı. Bunlarada dayanırdı elbet.
..............
Çınar her zamanki gibi mis gibi uykusunu çekiyordu. Ne dert vardı nede tasa. Bir dakika çınarın yatağındaki bu kadın kimdi ? Noluyordu burda ? Bu kadın Betüldü. Çınar bu kadını sevmiyordu. Sevmediği biriyle nasıl beraber olurdu.
Betül uyuyan adamın omzuna bir öpücük bıraktı. Ve birdaha.. ve bir daha....
Çınar ne olduğunu anlayamadı. Gece içmişti sanırım fazlasıyla. Başı zonkluyor ve ne olduğunu hatırlayamıyordu.
Çınar " Betül senin ne işin var burada . Naptık biz " dedi.
Betül " biz sevgiliyiz. Bundan normal ne olabilirki hayatım " dedi sanki çınarda onu seviyormuş gibi. Anlaşılan Betül Hanım bu ilişkinin çıkar ilişkisi olduğunu unutmuş. Çınarda bunu unutan bayana bunu hatırlattı.
Çınar " Betül biz normal bir sevgili değiliz. Bunu unutmuş gibi yapma. Sende bende ne ilişkisi olduğunu çok iyi biliyoruz " dedi hatırlatma yapmak amacıyla.
Betül " Ben seni çok seviyorum Çınar. Sende bunu unutmuş gibi yapma. Sen benimsin , bende dün gece senin oldum " dedi leyla olmuş şekilde.
Büyük , altın sarısı çarşaflı , yumuşacıcık yataktan fırlayıp bir duş yapıp üzerini giyip evden bir hışımla çıktı Çınar. Ona tek iyi gelen yere gitti. Mavilik , derinlik , dalga sesleri.... Deniz......
Çınar sahilde kendisini herşeyden bağımsız ve özgür hissediyordu. Bu yüzden sürekli bir şeye canı sıkıldığında buraya gelirdi. Çınar elinde simitle banka oturmaya geldiğinde ise orada oturan masum bir güzelliği sessizliğin koynunda gördü. Bu gökçeydi. Çınar onu görmezlikten gelerek denize bakıp simitinden bir parça ısırdı. Gökçe çok şaşırdı ve şaşkınlığını gizleyemeyerek çınara hiç beklemediği bir anda " siz zenginlerin simitin ne olduğunu bildiğinden bile şüpheliydim. Beni çok şaşırttınız " dedi.
Şaşkınlık sırası bu sefer çınardaydı.
Çınar " ilk önce simiti bilip bilmemenin zenginlikle bir alakası yok. İkincisi zenginlerde bir insan . Üçüncüsüde asansörden sonra ağzın baya laf yapar olmuş. Birdaha böyle bir küstahlık yapmazsan senin yararına olur " diyip acil gelen telefonla yerinden sıçradı. Arayan Yasindi.
Yasin " oğlum lan betül sinir haplarını kullanmış ve bir sinir krizi geçiriyor. Doktor senin acil buraya gelmeni istiyor "
Çınar böyle birşeyin olacağını tahmin ediyordu.
Çınar " tamam hemen geliyorum bekleyin beni " diyip arabasına binip gitti.
............
Çınar deli gibi Betülü merak etmişti. Ve arabanın gazını sonuna kadar kökledi. Bunların olacağını hiç istememişti. Fakat Betülün bunları hatırlamasını istemişti.
Çınar eve vardı ve hemen Betülün odasına girdi. Betül titriyordu ve Çınar gelsin , onu istiyorum diyio bağırıyordu.
Çınar " burdayım a-aşş -kım sakin ol çok özür dilerim. Bak geldim... senin için geldim " dedi yalvarır gibi.
Betül onu görünce sakinleşti. Çınar ona iyi geliyordu. Çınar onun tek tedavisi tek ilacıydı.
Betül " Çınar aşkımm lütfen birdaha beni bırakıp gitme. Yalvarırım sana gitme.. ben sensiz yok olurum " dedi.
Çınar betüle sarıldı ve kulağına " Ben hep burdayım birdaha bırakmıcam seni " dedi.
.............
Gökçe çınarın onun söylediklerini küstahça anlamasına anlam veremedi. Ne demiştiki. Sadece simitin zenginler tarafından bilinmediğini sandığını söylemişti. Bencil , pislik , egoistti çınar gökçeye göre.
Çınarı diğer zenginlere göre daha farklı görüyordu aslında. Diğer zenginler gibi değil , daha başka birşey vardı çınarda. Bunu sadece kader ve zaman belirleyecek..
Çınar gerçek gökçeyi , gökçede gerçek çınarı tanıma şansını yakalayabilecek mi? Kader onları hangi yöne savuracak , hangi olaylarla imtihan edecek haberleri olmadan yaşamaya devam ediyorlar...
Arkadaşlar bir günde 2 bölüm yayınladım sınavım olduğu halde. Arapça gibi bir sınavım olduğu halde sizlere vakit ayırdım. Lütfen hikayemi okuyun ve önerin. Çoğalalım :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KONDU
RomanceVarsayalım gecekonduda oturuyoruz. Hayallerimizi gerçekleştiremezmiyiz? Yada kimseyi sevemezmiyiz? Kelebek kadar ömrü kısa sürmesin aşkımızın , bir daldan başka bir dala konmasın birdaha. Sadece bizim dalımıza konsun. Aşkımız konsun adı Aşk kondu o...