7.BÖLÜM

187 12 4
                                    

Gökçe bir karar vermişti. Artık hayatı tamamen başkalaşmıştı. Doğrumu yapmıştı oda bilmiyordu. Fakat bu karar onun için en doğrusu olacaktı. Çınar ve yasin hayatını değiştirmesi için ona bir teklif sunmuşlardı ve gökçede bu teklifi kabul etmişti. Alışabilirmiydi bu hayata ? Ona göremiydi bu hayat ?

Gökçe hastaneden eve gidince o ayyaş üvey babası evde yoktu. Çınar halloldu derken haklıymış demekki.

Yasinin artık bu kıza bir çeki düzen vermesi gerekiyordu.  3 gün vardı çekimlere. Henüz bir becerisi bile yokken nasıl poz verevektiki ? İşte bunların hepsini öğrenecek.

Yasin Çınarın gözetiminde Gökçeyi aradı. Çınarda yasinin Yanındaydı fakat kendisi yerine yasine arattırıyordu. Gökçede bir insandı ve özellikle bir kızdı. Çınar ondan uzak duruyordu sürekli benim bile bilmediğim bir sebepten dolayı.

Gökçe telefona uzanamadığı için annesi telefonu gökçeye uzattı. Yasinin aradığını görünce işle ilgili herşey işte şimdi başlıyor dedi. Ve Yasin beyi daha fazla bekletmemek adına telefonu açtı.

Gökçe " efendim yasin bey " dedi.

Yasin " bana bey demeyi kes. Bey lafından hiç haz etmem. Sadece Yasin desen yeterli olur benim için.  3 günümüz var. Ve seninle artık biryerlerden başlamamız gerekiyor " dedi.

Gökçe " bende ne zaman arıcaksın diye bekliyordum ki gecikmediniz. Ben bir karar verdim ve hazırım herşeye. " dedi. Aslında hiç belli etmek istemiyordu korktuğunu , telaşlandığını , yola çıktığı bu bilinmezlikte ne yöne sapacağını...

Yasin " peki gökçe madem hazırsın bir araba yollatıyorum oraya ve ilk önce bir alışveriş gerekiyor. Neyse sen bizim şirkete gel çınarda burda hemm herşeyi konuşuruz " dedi. O esnada çınar yasine pis bakışlar atıyordu.

Gökçe " tamam YASİN " dedi yasin kelimesinin üzerine bastırarak. Sonuçta bunun yasin istemişti. Telefonu kapattı gökçe ve annesine doğru döndü.

Güzel kız annesine " annemm bak artık bu kötü hayattan  kurtuluyoruz. Sakın o pis herif gelirse kapıyı açmıyorsun. Ben şirkete gidiyorum " dedi.

Annesi " gökçemm kızım lütfen emin ol. Bir kez daha düşün " dedi. Fakat gökçe çok emindi. Annesinide kendisinide bu hayattan kurtarmak için bunu seçmesi gerekirdi. Ve seçtide..

Gökçe annesiyle konuştuktan sonra üzerine bir elbise ve kot ceket geçirdi daha sonra yasinin yolladığı beyaz Volkswagen 'e bindi. Yol boyunca hep düşündü. Bundan sonra neler olacak ona. Nasıl bir gökçe olacak ?

Araba şirketin önünde durduğunda Gökçe şirkete ilk gelişi gibi ezik bir şekilde değil tam tersi cesur bir şekilde giriş yaptı. Artık kendine güvenen bir gökçeydi o.

İlk önce yasinin sekreterine nerede olduğunu sordu daha sonra sekreter çınarın odasında olduklarını söyleyince istemeye istemeye odanın kapısını çalmak zorunda kaldı. 2 kere kapıyı tıklatması üzerine tınısı kalınla ince arası olan bir ses " GEL " dedi. Sanırım çınarın sesiydi bu.

Gökçe içeriye girdi ve yasinin eliyle gösterdiği beyaz deri koltuğa oturdu. Çınarın keskin bakışı gökçenin üzerindeydi. Arada gökçede çınara bakıyordu tabi. Daha fazla uzatmamak adına çınar söze girdi.

Çınar " yasinle konuştunuz ve ilk önce görünüşünü değiştireceğiz. Sadece 3 günümüz var ve bir sorun çıkmıcak heleki senin yüzünden bir sorun çıkarsa sonunu düşünürsün. 15 milyon dolarlık bu anlaşma bozulmayacak..! " dedi. Oldukça ciddi söylemişti bunları. Yakışıklı yüzü bunları söylerken gerilmişti.

Gökçe bu adamdan böyle şeyler beklediği için onunla aynı ortamds bulunmak istemiyordu.

Gökçede en az çınar kadar ciddi bir tavır takınarak " beni düşünmeyin ben kendime güveniyorum fakat şu anlaşma benim yüzümden bozulmaz , bozulsa bozulsa sizden kaynaklı bir sorun çıkar. O zamanda siz kendi sonunuzu düşünmüş olursunuz " dedi. Çınar mors olmuştu.  Her seferindede laf çarpıtmak olmazki ama. Şirkete ilk gelen gökçe kim şimdiki gökçe kim. Aradaki farkı söylemeye bile gerek yok.

Gökçe lafına devam ederek " evet anladığım kadarıyla benimle ilgilenen kişi Yasin. Bundan sonrada o ilgilense sevinirim " dedi ve son noktayı koymuş oldu.  Çınar Yasin demesine hayretle baktı. Bu kız ne çabuk arkadaş havalarına girmişti böyle.

Çınar " Yasin öylemi ? " dedi doğrulamak ister gibi.

Yasin " evet abicim bey kelimesini sevmediğim için ismimle itham etmesini istedim. " dedi.  Çınar yasinin çapkın olduğunu iyi biliyordu ve gökçeyede sarkıntılık yapacağı şüphelerine bey kelimesinin kalkmasıda eklenmiş oldu.

Gökçe " evet yasin. İşe gelincede değişime ne zaman başlıyoruz ? Malum çınar beyin 15 milyoncuğu benim Ellerimde çabuk olmak lazım " diye tekrar laf soktu. Çınar bu sefer sessiz kalamadı.

Çınar " evet yasin çabuk olun. Şu kızı baştan yarat " dedi. Ve gökçede tam ağzını açacakken içeriye esmer , orta boylarda , güzel mi Güzel bir kadın girdi. Bu Betüldü. Anlaşılan çabuk toparlamıştı kendisini.

Betül içeriye girdiğinde bir toplantı yaptıklarını anlamıştı.

Betül " Aşkımm yinemi iş yaa " dedi.Çınar Betülün bir süre buraya geleceğini tahmin etmemişti.

Çınar " Napalım işimiz bu " dedi.

Betül " bu kızda kim . İlk defa görüyorum şirkette " dedi.

Gökçe lafı çınara bırakmadan " merhaba ben bu şirketin yeni mankeniyim " dedi. Betül şaşırmıştı fakat beraberinde çınarda çok şaşırmıştı. Bu kıza ne olduda bu kadar cesur ve açık sözlü oldu.

Gökçede bu açık sözlülüğüne çok şaşırmıştı. Fakat o kadının aşkım demesine daha çok şaşırmıştı.  Bu hödük çınarın böyle nazik bir sevgilisi olabilir miydi ? Demekki olabilirmiş.  Çınarın Betül isimli bir sevgilisi vardı. Onu canı pahasına seven bir kadın ve bu kadına zerre kadar aşk beslenmeyen bir adam....

Arkadaşlar şuan çok yorgunum. Bu bölümü Maher Zain konserinden gelişte yani arabada yazıyorum. Müzik , kulaklık , hikaye.. Yorgunluğa en iyi gelen şey.
Yorgunluğuma değsin bu bölüm.  Oy ve yorumlarınız ilacım olur. :)))

AŞK KONDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin