19.BÖLÜM

122 11 1
                                    

Gökçe böyle birşey beklemiyordu. Çınar onun için yeni aldığı yat'ın ismini Gökçem koymuştu.

" Sana inanamıyorum çınar " dedi gökçe gözleri parıldarcasına.

Çınar " Şu inanamıyorumları bir kenara bıraksak diyorum. " dedi gözlerini gökçeden ayırmadan.

" İnanıyorum sana. Ama çok özür dilerim. Sana inanmadım ben. " dedi gökçe. Çınarın dediği gibi pişman olmuştu.

Çınar ellerini gökçenin narin , yumuşak ellerinin üzerine koymuştu.

" Artık aramıza kimse giremesin gökçem. " dedi çınar.

" Kimse giremesin , girmesin çınar ".

Gökçe en güzel aşkı çınarda tatmıştı. Bu adamı seviyordu. Artık ona güveniyordu.

Çınar " gökçemi gezmek istermisin ? " dedi.

Gökçe " anlamadım " dedi.

Çınar " Tekne diyorum adı Gökçem ya işte onu gezmek istermisin sevgilimmm " dedi gülerek. Bu adam gülünce bir başka güzel oluyordu.

Gökçe sevgilim lafını duyunca marinaya doğru olan kafasını direk çınara çevirdi. " Sevgilim mi ? "

Çınar " evet artık sevgilimsin. Bunlara alışsan iyi olur SEVGİLİM. "

Her sevgilim deyişinde gökçe kızarıyordu. Uzun zamandır kimseden böyle güzel laflar işitmiyordu. Anlaşılan çınarın dediği gibi alışsa onun yararına olurdu.

Gökçe " ıhıhım Çok geç oldu. Başka bir zaman gezelim Gökçemi " dedi gülerek.

Çınar " pekala. O zaman yarın gökçemin tadına bakalım "

Gökçe " çınarrr. Böyle laflar kullanırken tekne desen daha yerinde olur. "

Çınar " ahaha sen bundanmı utandın. Neyse yarın çekimin yoksa seni almaya gelirim " dedi.

Gökçe " tamam o zaman yarın şu teknenin tadına bakalım " dedi tekne kelimesinin üzerine basarak. Sırıtıyordu gökçe. Bu adamla uğraşmak hoşuna gidiyordu.

Çınar gökçeyi eve kadar bıraktı. Gökçe eve geldiğinde üzerine rahat birşeyler giydi ve yatağına uzandı. Çok mutluydu. Huzurluydu ve bu huzur bozulsun istemiyordu.

Gökçe düşüncelere dalmışken telefonuna gelen mesaj sesiyle düşüncelerinden sıyrıldı. Telefonu eline aldı ve çınardan gelen mesajı okudu.

" Küçük bir sırt çantasına yedek kıyafet koysan yararına olur sevgilim. Su savaşını çok severim de :)) " yazıyordu mesajda. Birde sonuna smile koymuş sırıtıyordu.

Gökçe hafif sesli birşekilde güldü. Bu adam manyaktı. Bir saniye bile ayrı kalamıyordu gökçeden.

~~~~~~~

Telefonuna kurduğu alarmla sabah 9 da kalktı gökçe. Kahvaltı yapmak yerine 2 tane sandwich yapıp çantasına attı.Kot sort ve göbeği açık büstiyerini giyip saçını at kuyruğu yaptı ve evden çıktı.

Çınar da gelince arabaya bindi ve marinanın yolunu tuttular. Çınar sessizliği bozmak için radyoyu açtı ve şansına gülçinin birtanecik aşkım şarkısı çıktı. Gökçenin şarkıya eşlik etmesiyle onunda sevdiği bir şarkı olduğunu anladı.

" Birtanecikk aşkımmm " diye bağırarak şarkıya eşlik ediyordu gökçe.

Çınarda şarkının ritmine ve gökçenin eşlik etmesine dayanamayıp şarkıya katıldı.

AŞK KONDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin