Beköszöntött a tél South Parkban, a gyerekek örömteli hanggal dobálóztak hógolyókkal és kergették a másikat, a szülők pedig odabent a házakban olvastak a meleg kandalló mellett. Craig mindig is imádta a havazást, de valahogy minden megváltozott számára amikor tavaly egy autóbaleset következtében a szülei életüket vesztették. Tudta hogy ez a saját hibája volt, túl sokat kért a szüleitől karácsonyra, és emiatt összevesztek, Craig nem is tudott mindaddig erről az egészről míg fel nem hívták telefonon a fiatal fiút.
- Részvétem - egy szó kellett hogy a fiúban egy másodperc alatt egy világ törjön össze.
A szülei egy ajándékot akartak venni, még úgy is hogy szinte már minden zárva volt az ünnepek miatt, erős vihar volt és emiatt egy kisebb karambol történt a főúton ahol a szülei is jelen voltak. Nem élték túl.
Craig felsóhajtott amint belépett a jól ismert kávézóba, régóta nem volt itt, szinte már el is felejtette eme csodás kávézó létezését.
Tweek Bros. Kávéház.
- Felvehetem a rendelését? - egy hang hallatán felkapta a fejét Craig, és döbbenten nézte az előtte álldogáló ismerős arcot.
- Tweek? - kérdezte meglepett hangon a kék sapkás fiú.
- Craig? - nézett sokkoltan immár a szőke hajú srác is.
- Rég láttalak - küldött egy halvány mosolyt a barátja felé, aki remegni kezdett.
- Tudom - sóhajtott fel végül.
- Figyelj én - kínos csendet települt közéjük, végük Tweek volt az aki döntésre jutott.
- Akarsz rendelni? - mordult fel a szőke türelmetlenül.
- Egy forró csokoládét kérnék - szólalt meg néhány perc múlva a heti menüt nézegetve a fiatal vendég.
Tweek bólintott egyet, majd egy lapra fel firkantotta a kért italt és már el is tünt. Elöntötte a bűntudat a múlt miatt, önző módon megszakított minden kapcsolatot volt barátaival kőztük a barátjával is, tudta hogy ezt nem lehet csak úgy simán helyrehozni.
- Itt van - tette le a italt Tweek a volt barátja elé, aki halkan megköszönte.
Tweek szomorúan nézett a volt barátjára, haragudott rá ami miatt csak úgy eldobta őt magától, de ő is hibás volt hogy nem érdeklődött a barátja iránt, mikor legbelül tudta hogy valami baj van.- Sajnálom - mondták ki egyszerre a szívükben lakkozó érzéseket, a két fiú meglepetten néztek egymásra, végül halkan felnevettek. Önfeledten.
- Elölről kezdhetnénk? - kérdezett rá a dologra Craig kissé félve a szőke válaszától.
- Örömmel - kuncogott fel Tweek ahogy láthatta a mindig szinte magabiztos Craig Tuckert ilyen elesetten.
Tweek megígérte magának hogy több figyelmet fordít Craignek és ha bármi szokatlant vesz észre barátján, nem fog többet habozni, és mindenképp segíteni fog neki.
Craig megfogadta magának hogy nem fog többet elzárkózni, és hagyja hogy mások segíthessenek neki, még akkor is ha nem szeretné. Nem fogja többé ellökni magától a szeretteit.
YOU ARE READING
South Park || One Shots
FanfictionKérések jöhetnek mint mindig. Ismét élek halok ame sorozatért:D