- Ez annyira rossz - suttogta Token halkan az éjszaka csendjébe, mellette egy szőke hajú fiúcska aludt békésen. Egy sóhajt eresztett meg a barnabőrű mielőtt hátat fordított volna a barátjának, a bűntudat emésztette a tinédzsert. Halkan szipogott a takaró alatt, igyekezett csendben lenni és nem felkelteni a mellette alvó társát, a szíve mindenegyes alkalomkor megrepedt és tudta hogy lassan nem tudja tovább titokban tartani ezt az egész dolgot.
- Miért nem alszol? - suttogta egy hang a háta mögött, majd egy kéz átkarolta a derekát és magához húzta őt.
- Nem tudok - morogta halkan Token és próbált normálisan hangzani.
- Segítsek ezen? - egy halk kuncogást eresztett meg a szőkeség, majd a hátára fordította a barnabőrűt és annak az ölében helyezkedett el.
- Nem vagyok olyan hangulatban - suttogta Token behunyt szemekkel, és próbált minél távolabb húzódni a szőke ajkaitól.
- Ne már - bigyesztette le ajkait a fiú miközben Token mellkasát simogatta.
- Tweek, elég - fogta le a sebesen mozgó kezeket Token, majd könyörgő szemekkel nézett a barátjára.
- Kérlek, csak egy alkalom - motyogta Tweek szomorkásan kezeit elhúzva és magaelé helyezte őket, vágyakozó tekintettel nézett a másik fiúra engedélyt kérve.
- Mindig ezt mondod - suttogta Token megadóan pár perc elteltével, hagyta hogy Tweek vékony kezei körbebarangolják izmos testét, amit a heti gym edzéseknek köszönhetett, a szőke lejjebb csúszott majd kezelésbe vette a mini Token-t, remélve hogy ezzel életre keltheti még egy menetre a fiatal fiút. Token sóhajtott egyet majd a gondolataiba merült, míg a barátja őrajta ügyködött.
Ez az egész helytelen - morogta magában.
----------------
Nem tudja mikor kezdődött el ez a titkos viszony, nem tudja hogy egyáltalán miért is kezdték el csinálni ezt az egészet, de azt tudja hogy mindketten bűnösök ebben. Tweek adta meg a kezdőlöketet egy részeg csókkal, amit részeg fejével nem utasított el, aztán a többi jött magától. Token másnap reggel hatalmas nagy bűntudattal ébredt fel meztelenül az ágyban, míg Tweek békésen szundított. Egész héten át kerülte a szőkeséget amennyire csak lehetett egy iskolában, de végül Tweek volt az aki megkereste őt.
- Miért kerülsz? - lökte a szőke a másikat a szekrénynek az összes létező menekülő utat elzárva.
- Miről beszélsz? - nevetett fel erőltetten Token és kétségbeesetten keresett valami megoldást a helyzetre.
- Tudod miről beszélek! ACK! - kiáltott fel Tweek mérgesen - Ha a buli az oka akkor - Token nem hagyta hogy a másik befejezze a mondatot, egyik kezét a szőke szájára helyezte és behúzta őt a legközelebbi szobába, ami egy raktár volt.
- Az egy hiba volt - morgott Token.
- Szeretném ha több lenne egy hibánál - vont vállat Tweek mire Token döbbenten nézett a barátjára amikor a kiejtett szavakat meghallotta.
- Tweek, mi a fasz?! - kiáltott fel Token meglepetten majd hadonászni kezdett - Neked ott van Craig, és te komolyan - egy csók hallgattatta el Token oktató szavait ami Tweektől származott.
- Legyél kussban és add ide ezt - markolt Token büszkeségére pimaszul az éhes szőke fiú.
----------------
Egy halk nyögést eresztett meg amikor Tweek bekapta a fejét és éhesen kezdte el eszegetni őt, a szívét és lelkét elöntötte a bűntudat, a legjobb barátjára tudott csak gondolni. Ennek sosem szabad kiderülnie, nem akarja elveszíteni a legjobb barátját akit gyerekkora óta ismer. Craig elvesztése lenne az élete legfájdalmasabb pontja, ezt pedig nem engedheti meg magának.
- Elég - nyögte könnyezve Token - Tweek - sóhajtott megkönnyebülten mikor véget ért a szenvedése.
- Jó volt? Élvezted? - kérdezte csillogó szemekkel Tweek a barátját, de az válaszra se méltatta őt.
- Token?
- Miért?
- Mi?
- Miért csináljuk ezt? - suttogta Token megtörten - Craig szeret téged, miért csinálod ezt vele?
Tweek szeme szomorkássá vált ahogy a párja nevét felemlítette, de hamar eltűnt és helyette izgatottság jelent meg a zöld szempárban. - Lehetek felül? - választ nem várt, helyette ráült Tokenre. Lassan mozogni kezdett, nem törődve Token halk kérlelésével.
- Tudod, olyan jó vagy - szólalt meg Tweek - Craiggel is jó meg minden - ugrált folyamatosan megállás nélkül.
- De te sokkal nagyobb is vagy, sokkal jobb mindenben - Token ledöbbent a válaszon, nem hitt a fülének. Hova lett az a édes és félénk Tweek Tweak? Hova lett az édes és félénk fiú, aki folyton rángatózott és kiáltott fel a semmiből csak úgy teljesen random? Nem ismert rá a barátjára Token, a rajta levő Tweek egy olyan Tweek volt akit nem ismert és soha nem is akarta volna megismerni.
- Szereted egyáltalán Craiget? - kérdezte halkan merengve Token, mire Tweek megállt a mozgásban.
- Szeretem őt, hogyne szeretném - sóhajtott fel Tweek - Ő az egyik legcsodálatosabb fiú akit ismerek, de - Tweek végül leszállt a barnabőrű srácról - nem tudok lemondani erről - utalt a mostani helyzetre.
- Rosszul vagyok már - morogta Token a takarót magára húzva - Nem akarom ezt az egészet...
- Token...
- Nem! - kiáltott fel Token mérgesen - Craig a legjobb barátom, neked pedig a párod! Nem tehetjük ezt vele! - csapkodott Token össze-vissza, míg Tweek próbált elhajolni a barátja kezei elől.
- Tudom! ACK! - csattant fel Tweek is immár - De nem megy! Próbáltam!
- Mi?
- Nem tudtam elmondani neki - Tweek nem nézett Tokenre, helyette az ablakon kifelé nézelődött - Próbáltam, de olyan boldognak tűnt és nem akartam elrontani az egészet..nem akartam tönkretenni a barátságodat sem - emelte rá a zöld szemeit a barnaszeműre.
- Craig a legjobb barátod - bólintott Tweek - nekem pedig életem szerelme, mégis ezt csináljuk a háta mögött - kuncogott fel keserűen.
- Sosem derülhet ki - Tweek erőt vett magán majd Tokenre mászott aki ismét kényelmetlenül érezte magát - Nem veszíthetjük el Craig-et - morogta Tweek a feketehajú fiú ajkaira - de nem tudok lemondani erről az egészről sem - csókolta meg Tokent, akit ismét elöntött a jól ismert bűntudat, de Tweeknek igaza volt.
Sosem tudhatja meg Craig a köztük történő eseményeket, és hogy ő maga se tud lemondani erről az egészről egykönnyen.
YOU ARE READING
South Park || One Shots
FanfictionKérések jöhetnek mint mindig. Ismét élek halok ame sorozatért:D