Token idegesen piszkálta a haját és a ruháját tisztogatta mikor az ajtó kinyílt és egy meglepődött Kenny jelent meg a küszöbön, a meglepődöttséget hamar felváltotta egy elégedett és pimasz mosoly.
- Mi van, Black? - húzta fel a szemöldökét Kenny majd nekidőlt az ajtókeretnek karbatett kézzel.
- Én - nem tudta hogy miért volt ennyire ideges, de talán az zavarta a legjobban hogy a szőke arcán az a gonosz vigyor volt - Eljönnél velem randira? - bökte ki nagynehezen az életbevágó kérdést, Kenny felkuncogott majd bólintva beleegyezett.
- Na és merre? - nézett a szőke ifjú a barátjára, aki szinte haldoklott mellette - Hűha - csúszott ki Kenny száján mikor meglátta a helyet, tudta hogy Token gazdag meg minden, de ez övön aluli volt. - Miért pont a City Wok? - Kenny kiváncsian érdeklődött a helyválasztás során.
- Huh - nézett fel az étlapról Tolkien majd gyorsan magyarázkodni kezdett, de a szőke a nevetésével azonnal elhallgatatta a fekete fiút, ki megbabonázva érezte magát. - Tetszik - küldött egy apró mosolyt a barátja felé, ki megkönnyebülten lélegzett fel - De amúgy mi ez a hirtelen randi? - és ismét átjárta az idegesség Tolkient.
- A KU - kiáltott fel fájdalmasan Token, mikor az egyik ügyetlen alkalmozott ráborította a forró ételt, szemei könnybe lábadtak a forró levestől, és a tudattól hogy ezzel teljesen tönkrement az alkalma arra hogy megkérje Kenny-t hogy legyen a párja a sulibálon, ami pontosan 2 nap múlva lesz, különlegessé akarta tenni Kenny számára. - Sajnálom! - hajolt meg a pincérlány, majd gyorsan elsietett könnyezve.
- Jól vagy? - érintette meg Kenny a barátja kezét aggódva.
- Igen - sóhajtott fel a fiú, majd a maradék időt beszélgetéssel töltötték, sajnos Tolkien sehogy sem tudta rávenni önmagát a kérdésére. A hazafele úton zsebrevágott kézzel a haladt a szőke fiú mellett és hallgatta ahogy Kenny mesél neki a húga újabb játékáról, amit a spórolt pénzéből vett meg neki. Imádta ezt a fiúban Tolkien.
- Na jó - álltak meg Kenny házánál és kínosan átölelték egymást - Azt hiszem...viszlát? - kérdezte Kenny a barátját, aki csendben bólintott és szinte azonnal sarkon fordult és menekülni kívánt, viszont a szőke megragadta hátulról a barátját és kényszerítette hogy a szemébe nézzen.
- Nincs valami mondani valód? - mosolygott Kenny.
- Uh... - nem tudott erre mit válaszolni, rengeteg kérdése lenne a fekete fiúnak, már a helyzetet is felmérve, még egy kérdés a sok másik közül.- Megkönnyítem számodra - kuncog fel a szőke, élvezve a másik zavarát.
- Eljönnél velem a sulibálba, Tolkien Black? - villantott egy foghíjas mosolyt a kapucnis fiú majd egy csókra hajolt, amit a másik boldogan viszonzott. - Én akartam volna, de - sóhajtott fel drámaian Token egy huncut mosolyal az arcán. - Igen, elmegyek veled a bálba - egy csókkal pecsételték meg végül.
A sulibál átlagos volt, ez volt Tolkien véleménye, ha nem lett volna vele Kenny akkor hamarabb hazament volna, de a mai nap különleges volt számára, és nem akarta ezt is elcseszni mint a legutóbbi alkalomkor, mai napig ég a pofája a fekete fiúnak, ha felemlítik hogy Kenny kérte fel partnernek, mikor a kapcsolatukban elvileg Tolkien Black a férfi. Tolkien már előkészített mindent, már csak felkell szednie a részegen táncoló partnerét, ami talán a legnehezebb feladatnak bizonyult.
- Babe - csókolta arcon Kenny nevetve, miközben a másik kezével egy vodkás üveget szorongatott, a fiú teljesen részegnek tűnt.
- Gyere, menjünk - karolta át Kenny derekát, aki hisztizni kezdett. - Inni akarok és bulizni - ütögette durcásan a fekete fiú kezét, de hamar abbahagyta mikor meglátta barátja szomorú tekintetét, ez hamar kijózanította. - Rendben, menjünk - sóhajtott fel Kenny megadva magát.
Tolkien két kezével takarta el kedvese két kiváncsi szemét, majd elvezette a kis folyóparthoz, egész végig gondolkozott a tökéletes helyszínen, és ez tűnt a legjobb választásnak.
- Kinyithatom a szemeimet? - kérdezte Kenny mikor érezte hogy a kezek elhagyják a helyüket, már csak válaszra várt. - Igen - adta meg a löketet Tolkien, és Kenny kék szemei megteltek könnyekkel a gyertyafényes pikniket látva, tökéletes harmóniában voltak a teli hold fénye alatt.
- Gyönyörű - suttogta Kenny meghatódva, majd kedvesére ugrott és jó megszorongatta a párját. Felnevetett majd végül eleresztette az oxigénért könyörgő barátját, majd ismét megdöbbent mikor Token letérdepelt és előhúzott a szmokingja zsebéjéből egy kis dobozt, szemei könnyeztek a jelenet láttán és mosolya ha lehet még hatalmasabb lett.
- Összekötnéd velem az életedet, Kenny McCormick? - nyitotta ki a dobozt ahol a kék türkizkék gyűrű lappangot, arany bevonattal körülölelve azt. - Igen, kurvára igen! - nevetett fel Kenny majd ráugrott ismét a barátjára, vagyis pontosabban most már a vőlegényére, aki egy halk fájdalmas kiáltást engedett ki ajkai közül, de elnem eresztette vőlegénye derekát. - Szeretlek - suttogták egymásnak, majd egy szenvedélyes csókot váltottak és kéz a kézben töltötték el a kis piknikes idejüket.
YOU ARE READING
South Park || One Shots
FanfictionKérések jöhetnek mint mindig. Ismét élek halok ame sorozatért:D