Sweet Chocolate

17 0 0
                                    

- Craaaig - egy kacagó fiú futott a folyosón és egyenesen a barátja hátára ugrott és szorosan átkarolna annak a testét - Hiányoztál! - a barna hajú tini boldogan temette az arcát a kék sapkás fiú nyakába.

- Clyde - morgott a majomként viselkedő barátjára, nehezen tudta elviselni a hiperaktív fiú mindennapos tevékenységeit - Te is nekem - enyhült meg Craig és megpaskolta Clyde combját.

Clyde és Craig kapcsolata egészen az édes gyermekkorig nyúlnak vissza,az óvodában ismerkedtek még és azóta szinte elválaszthatatlanok, a barna hajú fiú mindig is szerette kifejezni érzelmeit és ezt Craig eléggé kínosan élte át, a hollóhajú fiú nem szerette a testi kontaktusokat, mégis néhány személlyel kivételt tett, ebbe a kedves barátja is közé tartozott. Clyde szerette ölelni Craiget és a fekete hajú fiú általában hagyta ezt, tudta hogy milyen a barna hajú barátja, Clyde mindig is érzékeny volt és könnyen elsírta magát akármin is.

- Hogy vagy? - ugrott le Clyde a kék sapis barátja hátáról és azonnal átkarolna annak a nyakát.

- Élek - morogta Craig miközben a könyveit pakolta be az iskolau szekrénybe - Utálom a valentin napot - mormogta bosszankodva, mire Clyde láthatóan elszomorodott, s azonnal elengedte.

- Oh igaz - mondta halkan Clyde, majd a táskájában lapuló édességre gondolt, nagyot nyelt majd egy gyors bocsánatkérést elhadarva berohant a fiú mosdóba, ezzel otthagyva a döbbent barátját.

Clyde szinte berúgta a mosdó ajtaját majd a legközelebbi fülkébe rohant és igyekezett megnyugodni, a mai napon összeszedett bátorsága a semmivé foszlott a legjobb barátja által. A süteményeket ő maga készítette saját kezűleg és a legjobb barátjának akarta adni őket, sokat szenvedett a finom barna rágcsálnivalóval és minden segítséget megtagadott édesapjától aki boldogan ajánlotta fel a segítséget. De az hogy Craig hangosan kifejezte a valentin napról gondolt érzéseit, valahogy teljesen összetörte a piros dzsekit viselő fiút, Clyde szorosan ölelte a táskát, miközben a wc-n üldögélt, a kezein kötés volt az égési sérülései miatt amit a sütés közben szerzett.

- Clyde? - Craig bizonytalan hangjára felfigyelt a pityergő fiú, de nem szólalt meg, igyekezett minél csendesebb lenni, így a szabad kezével eltakarta a száját. 

A fülke ajtaja kinyílt és szembetalálkozott a kék szemű gyönyörűséggel, aki aggódva figyelte a síró fiút, Craig egy meleg ölelésbe zárta a fiút miközben kivezette a mosdó fülkéből. Clyde a süteménnyel a kezében bújt bele a barátja ölelésébe, szabad kezével pedig a kék kabátját szorongatta, érezte hátán a barátja kezeit amik körkörös mozdulatokat tesznek rajta nyugtatásképp.

- Mik azok? - kérdezte Craig amint lassan eltolta magától a legjobb barátját.

Clyde nem nézett Craig-re többet és igyekezte eldugni a süteményes dobozt, de egy megragadja a csuklóját és megakadályozta a tervét, a kék szemek kiváncsian nézték a vörös dobozt majd elvette a kezéből és kibontotta. Meglepődött a szívformájú csokis sütiken, de önmagát is meglepte mikor kivett egy darabot és a szájába helyezte.

- Finom - hümmögött Craig majd észrevette a vörösödő barátját - te csináltad?

- Igen - sóhajtott fel Clyde miközben igyekezett nem belenézni azokba a rabul ejtő szemekbe.

- Kurva jó lett, Clyde! - nyalta meg a száját Craig és kivett még egy utolsó darabot - Kinek lesz?

Clyde zavarban volt a kérdéstől, de a tudat hogy Craig megdicsérte a süteményt és még az hogy evett is belőle, valahogy bátorította a bizonytalan fiút. - Neked csináltam - vallota be Clyde halkan majd kezeit a tarkójára simította - Féltem odaadni - suttogja alig hallhatóan.

- Kösz? - Craig hangja kissé rekedtnek tűnt és arcai felvett egy pirosabb színt - Lehet utálom a valentin napot - mondta Craig miközben lezárta a süteményes dobozt - De tőleg bármit elfogadok, haver - mosolygott barátjára a feketehajú majd átkarolva a vállát, Clyde megkönnyebülten felsóhajott és igyekezett nem gondolni a sebessen dobogó szívére a mellkasában, a két fiú végül a csengőszó hallatára a nemsokára kezdődő tanórára igyekezett.

South Park || One ShotsOnde histórias criam vida. Descubra agora