Yeah, i know that irish and nadia parents got separated because their father has a mistress and their father chose his mistress over his wife and daughter's, gosh! what kind of father is him!!?
He don't deserve irish and nadia also tita silvia mother of quennir sister's.
And if his mistress left him because his mistress used him for money, i will only just say.
Deserve asshole.
He's dumb for leaving irish and nadia.
I don't have any idea that quennir sister's is trying to break up with my brother's, gosh! i don't know that.
"Sierra!" Nawala lahat ng iniisip ko ng tawagin ako ni kuya kit.
"Why kuya?" I asked him.
"You're spacing out!" He said.
"uh, sorry, may iniisip lang kuya." I said.
"And what it is? wanna spill the tea ses?" Kuya kit said.
"Yuckkk! what kind of action is that kuya! bakla ka ba!?" I asked.
"Luh, tangina. Anong bakla, mukha ba akong bakla ha?" He said.
"Kuya dan si kuya kit nagmumura!!!!" I shouted.
"Hoy! joke lang eh, di ka naman mabiro." He said covering my mouth.
Nandito kasi kami sa kusina at si kuya Dan siguro naiwan dun sa garden.
"Ba't ka sumisigaw sierra?" Natigil kaming dalawa ni kuya kit sa pag babangayan ng magsalita si kuya kenzie.
"K-kuya!" I said nautal pa.
"What's happening?" Kuya kenzie asked.
"K-kuya s-si k-kuya kit k-kasi, a-ano eh." Nag kanda utal-utal na ako dahil sa kaba at hindi malamang dahilan.
"Hoy! parang sira joke lang naman yun eh." Kuya kit said nervously.
"Ano yun sierre?" Kuya kenzie asked seriously.
Tangina, mamamatay na ata ako sa kaba.
"Kuya dan si kuya kit kasi nagmura.... no i mean si kuya kit minura ako." I said straightly.
Gago, kabang kaba ako.
"Ano nanaman ba to, kit!" Kuya kenzie.
"I'm sorry, okay. I just got shocked because, she called me gay." Kuya kit said.
"What the fuck! yan lang rason mo!?" Kuya kenzie said.
"I'm sorry, nagbibiruan lang naman kami ni sierra. she's spacing out and i called her, that's where it start." Kuya kit said.
I was laughing on my mind right now, dahil hula ko kabang kaba to si kuya kit.
Feeling ko para siyang hihimatayin dahil sa takot kay kuya kenzie.
Well, takot naman talaga kami ni kuya kit kay kuya kenzie. dahil ba naman na siya ang pinakamatanda at nakakatakot rin kaya siyang magalit, parang papatay ng tao, eh.
"Kuya's!" I called them.
"Bakit?" They both asked.
"Ba't di niyo sinabi sakin na nakausap niyo na pala si kiel about him being obsessee to me." I said truly.
"What the hell! Did you hear us talking about that?" Kuya kenzie asked.
"Yes, i heard everything. so don't you dare hide everything to me because i already heard all of that." I said seriously.
"Ikaw kasi kuya, eh. ang ingay kasi ng bunganga mo." Kuya kit said.
"You are the one who's noisy." Kuya kenzie said seriously.
"Edi ako na! tsk!" Kuya kit rolled his eyes.
"oh, kuya nakita mo yun. umirap si kuya kit!" I said.
"Alam mo pikon na pikon na ako sayo!" Kuya kit said pulang pula ng yung mukha niya sa inis.
"Stop it! sierra and kit! it's not funny anymore!" Kuya kenzie said seriously.
Natahimik tuloy kaming dalawa.
"You two go upstairs!" Kuya kenzie said pero di kami kumilos. "Now! or else both of you will be grounded." Kuya shouted when both of us don't move.
Kaya naman mas mabilis pa sa alas quatro kaming tumakbo paakyat ni kuya kit.
Syempre takot ma grounded.
Nang makaakyat sa kwarto ko, naisipan ko nalang na matulog dahil bored nga ako.
<3
NEXT CHAPTER>>>>>>
YOU ARE READING
ONLY YOU, Sierra (ON-GOING)
Romance(ON-GOING) Kaiden kiel santiago who's obsessed to his best friend sister for 3 years. what will happen if his friend will know about him being obsessed to their little sister? and he will have courage to tell to sierra what he feels to her. would th...