Tizenkettedik fejezet 18+

521 24 13
                                    


FIGYELMEZTETÉS:

A fejezet helyenként érzékeny jelenetet tartalmaz! Mindenki ezt átgondolva olvassa tovább!

TW: Kényszerítés, szexuális erőszak és tartalom.

(A jelenet előtt jelezni fogom az érzékeny tartalmat!)



- Sean, inkább ne cseréld át! – kérlelem.

Az a legidegesítőbb az egészben, hogy Sean magasabb nálam, így nem érem el azt az átkozott telefont!

- Sean! – szólok rá, ezúttal mérgesen.

Megőrült? Komolyan ki akarja rakni azt a képet, amin az arcomat csókolja?!

Ha Black meglátja, meg fog ölni!

Sean, ez nem játék, értsd már meg...

- Most miért vagy ilyen? – nevet a képembe.

Legszívesebben megütném...

- Ha nem akarod, hogy ilyen legyek, ne változtasd meg azt az átkozott profilt! – közlöm.

- Oké, de akkor meg kell puszilnod! – nyújtja a nyakát felém.

Mi a fene?!

- De én nem akarom! – ellenkezek.

- Oké, ha nem teszed meg, akkor kiteszem a fotó... – mielőtt befejezhetné a mondatot, nyomok egy gyors csókot a nyakára.

- Megtettem, amit kértél! – húzom fel a szemöldököm. – Most te jössz.

- Nem éreztem, csináld újra! – vigyorog.

- Miért csinálod ezt? – kérdezem.

- Hahaha – nevet.

- Sean, túl sokat kérsz!

Sean meg sem hallja mit mondok. Csak mosolyog rám tovább.

Meg kell hagyni, a mosolya még mindig imádnivaló. Sokkal tisztább az arca ilyenkor. Meg tudom érteni, miért bomlottak érte annyira a csajok.

Éppen megtenném, amit kér, amikor elfordítja a fejét. Így a nyaka helyett, az ajkát csókolom meg.

Meglepetésként ér, így elhúzódok.

- Sean, utállak! – ütöm meg.

Meg sem szólal, csak vigyorog tovább.

Mégis mi olyan rohadt vicces?

- Te lehet, hogy utálsz, de én kedvellek. Méghozzá nagyon – néz a szemembe.

- Hiszem, ha látom! – morgok. – Főleg úgy, hogy tudom, mennyi csaj sürög körülötted!

- Ezt rólad is elmondhatnám! – vág vissza.

- Miért? Mit tettem? – kérdezem kicsit sem kedvesen. – Én legalább nem beszélgetek folyton más lányokkal is!

- Ige, de te még mindig nem szakítottál Yojinnal! – vesz egy mély levegőt. – Egyezzünk meg. Ha szakítasz Yojinnal, befejezem a más lányokkal való kommunikációt.

- Menj a fenébe! Én sosem mondtam, hogy nem beszélgethetsz más lányokkal! – közlöm. – Azzal beszélgetsz, akivel akarsz! Egy kicsit sem érdekel! De hogy mondhatod akkor azt, hogy különleges vagyok neked?

Not Me - Magyar fordításWhere stories live. Discover now