Második fejezet

370 24 20
                                    

- Jól vagyok! - Olyan szorosan ölelnek a fiúk, hogy alig kapok levegőt.

Visszalököm őket a padra.

- Itt az idő, hogy bemenjünk a terembe - mondja Sean, mintegy sürgetően.

- Menjünk - áll fel Yok, majd visszaviszi a koszos tálainkat a konyhára.

Elindulunk felfelé a lépcsőn.

Össze vagyok zavarodva. A terem a negyedik emeleten van, de akkor miért nem megyünk lifttel? Minél feljebb érünk, annál jobban lihegek.

Megrántom a mellettem sétáló Gram felsőjét.

- Ez...hm...h....!

- Azért veszed ilyen gyorsan a levegőt, mert haldokolsz, vagy mi? - kérdi Yok kissé fellelkesülve.

- Fáradt vagyok! Miért nem megyünk lifttel? - mondom, mire három értetlen szempárral találom szembe magam.

Sean úgy néz rám, mintha bekattantam volna...

Ismét valami rosszat mondtam?

- Miért néztek így rám? - kérdezem.

- Nézz magadra Black! Most már nem félsz tőle? Te mondtad, hogy utálod a szűk helyeket! Beragadtál a liftbe még elsős korodban Seannal. Remegve leültél és összegömbölyödtél a sarokban. Több, mint 10 percig voltál úgy. Attól kezdve, sohasem használtuk - magyarázza Yok értetlenül.

Kínos csend telepedik a társaságra.

Black soha nem mesélt erről nekem, így fogalmam sem volt. Mindig is különválasztva éltünk, így nem igazán tudom, hogy mit szeret vagy mit nem.

Még úgy sem, hogy ikrek vagyunk...

- Mi a fene van veled? Úgy gondolom, öreg vagy már ahhoz, hogy szenilis legyél. - Gram megborzolja a hajam, majd lefejti ujjaim a pólójáról és elindul felfelé.

Asztmám van, ezért könnyen kifáradok. Ez nem vicc...

Sean még mindig engem bámul a hideg szemeivel, anélkül, hogy titkolná, gyanakszik rám.

Sietve kerülöm a tekintetét, és felmegyek a lépcsőn. De minél többet lépek, annál nehezebben veszem a levegőt.

- Hé, álljatok meg! - kiált Sean a két fiúnak, akik előrementek.

Nem értem, miért jön mögöttem, amikor én vagyok a leglassabb.

- Minek? - kiabál Gram, látva, milyen nagy köztünk a távolság.

- Úgy tűnik, Black már nem tud továbbmenni. Felviszem lifttel! - kiált vissza Sean.

Úgy viselkedik, mintha tudná. Black olyan erős, mint egy bika, én pedig pont az ellenkezője vagyok. Ha lány lennék, az rendben lenne, de férfi vagyok, aki nem fogadhatja el, hogy gyengéden bánjanak vele! Tod és Ta ismerték a testem határait, így soha nem engedték, hogy megerőltessem magam.

- Francba veled! - Gram még mindig nem érti a helyzetet. De ebben a pillanatban felém nyúl.

- Fogd meg a kezem!

Értetlenkedve ránézek, miközben érzem, hogy Sean is ugyanúgy cselekszik.

- Most meg mire vársz? Menjünk már a lifthez - mondja Sean.

- Oh, ne legyél már ennyire agresszív - nyögök fel, és megragadom a karját, ügyet sem vetve, Gram értetlen tekintetére.

Sean megnyomja a gombot. Mikor megérkezik a lift, beszállunk, és felmegyünk a negyedikre.

Not Me - Magyar fordításTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon